Markus Schäfer, Μέλος του ΔΣ της Daimler AG και της Mercedes-Benz AG και Siyu Huang, συνιδρυτής και CEO της Factorial

Στο δρόμο για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον, η Mercedes-Benz ενώνει τις δυνάμεις της με την Factorial, για να αναπτύξουν από κοινού τεχνολογία μπαταριών επόμενης γενιάς, με στόχο τη δοκιμή πρότυπων κυψελών ήδη από το επόμενο έτος.

Σκοπός της συνεργασίας είναι η ανάπτυξη κυψελών και η επέκταση σε πλήρεις συστοιχίες και ενσωμάτωση στις μπαταρίες των οχημάτων.

«Επιταχύνοντας τη στρατηγική της Mercedes-Benz για “Αμιγώς Ηλεκτρικά”, έχουμε θέσει την πορεία προς ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον. Θα διαδραματίσουμε ηγετικό ρόλο και στον τομέα της τεχνολογίας μπαταριών. Με τη συνεργασία της Factorial, οδηγούμε την έρευνα και ανάπτυξη των πολλά υποσχόμενων μπαταριών ξηρού τύπου στο επόμενο επίπεδο. Για τον σκοπό αυτόν, επενδύουμε διψήφιο ποσόν εκατομμυρίων δολαρίων στη Factorial», δήλωσε ο Markus Schäfer, Μέλος του ΔΣ της Daimler AG και της Mercedes-Benz AG, υπεύθυνος Έρευνας του Daimler Group και COO της Mercedes-Benz Cars. «Με αυτή τη συνεργασία, συνδυάζουμε την τεχνογνωσία της Mercedes-Benz στην ανάπτυξη μπαταριών και ενσωμάτωση οχημάτων με την συνολική τεχνογνωσία της Factorial στον τομέα των μπαταριών ξηρού τύπου. Μοιραζόμαστε το όραμα ουδέτερου CO2. Η διαρκής ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογιών μπαταριών θα καταστήσει την ηλεκτρική κινητικότητα ακόμα πιο ελκυστική στους πελάτες μας».

Η Mercedes-Benz σκοπεύει να εφαρμόσει την τεχνολογία σε περιορισμένο αριθμό οχημάτων, στο πλαίσιο μιας μικρής γκάμας τα επόμενα πέντε χρόνια. Με την επένδυση αυτή, η Mercedes-Benz αποκτά δικαίωμα εκπροσώπου στο Διοικητικό Συμβούλιο της Factorial.

«Για την Factorial Energy, η συνεργασία με τη Mercedes-Benz, η οποία στην ουσία εφηύρε το αυτοκίνητο, αποτελεί προνόμιο», δήλωσε η Siyu Huang, συνιδρυτής και CEO της Factorial. «Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε για να καινοτομήσουμε περαιτέρω με την καθαρή, αποτελεσματική και ασφαλή τεχνολογία μπαταριών ξηρού τύπου».

Η τεχνολογία

Οι μπαταρίες ξηρού τύπου είναι μία από τις πλέον υποσχόμενες τεχνολογίες στον τομέα της ηλεκτρικής κινητικότητας. Η ειδοποιός διαφορά είναι η χρήση ξηρού ηλεκτρολύτη αντί του συνήθους υγρού ηλεκτρολύτη. Ο ηλεκτρολύτης χρειάζεται για τη κίνηση ιόντων μεταξύ των ηλεκτροδίων κατά τη φόρτιση και εκφόρτιση της μπαταρίας. Οι ξηροί ηλεκτρολύτες επιτρέπουν σημαντικά βελτιστοποιημένη ασφάλεια μπαταρίας καθώς και χρήση νέων τύπων ανόδων, όπως ανόδους λιθίου-μετάλλου. Αυτές προσφέρουν σχεδόν διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα σε σύγκριση με τις σημερινές μπαταρίες ιόντων λιθίου. Ως αποτέλεσμα, παρέχουν αυξημένη αυτονομία, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζουν σύντομους χρόνους φόρτισης.

Προηγούμενο άρθροBMW Concept XM, νέο πρότυπο μελλοντικών αυτοκινήτων
Επόμενο άρθροΣυνεργασία EVBox – Chargemap