All new Mazda3, SoulRedCrystal

Η Mazda επανέρχεται στην ελληνική αγορά με συνεργάτη τον Όμιλο Συγγελίδη. Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων θα ξεκινήσουν με τα εγκαίνια ενός καταστήματος ναυαρχίδα αυτό το καλοκαίρι, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, στα νότια προάστια της Αθήνας.

Έτσι, οι Έλληνες οδηγοί θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία των τελευταίας σειράς αυτοκινήτων της Mazda, συμπεριλαμβανομένου το ολοκαίνουριου Mazda3 (που αποκαλύφθηκε στο Los Angeles Motor Show τον Νοέμβριο του 2018), του Mazda MX-5, του κορυφαίου σε πωλήσεις διθέσιου roadster στον κόσμο, και του ηγέτη της κατηγορίας του, Mazda CX-5 SUV.

2019 Mazda MX-5

Το μερίδιο της μάρκας στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων ήταν 1,6% για το πρώτο τρίμηνο του 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία της ACEA, αφού η εταιρεία πούλησε 65.533 οχήματα στο σύνολο των χωρών της ΕΕ και της ΕΖΕΣ.

Η εταιρεία τον Φεβρουάριο ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της στην Ευρώπη (όλες οι χώρες συμπεριλαμβανομένης της Ρωσίας) ήταν αυξημένες κατά 2,0% σε ετήσια βάση, ενώ ιδιαίτερη επιτυχία παρουσίασαν τα Mazda2 και Mazda CX-5, αυξημένα κατά 8,0% και 15,0% ετησίως αντίστοιχα.

2019 Mazda CX-5

O David McGonigle, Regional Director της Mazda Central and South East Europe, δήλωσε: Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι με την έναρξη πωλήσεων των νέων μας οχημάτων στην Ελλάδα. Τα τελευταία χρόνια λαμβάναμε συνεχώς αιτήματα από ενδιαφερόμενους καταναλωτές για να κάνουμε τα αυτοκίνητά μας ξανά διαθέσιμα στην Ελλάδα και τώρα πιστεύουμε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή. Στον Όμιλο Συγγελίδη βρήκαμε έναν τοπικό συνεργάτη υψηλών προδιαγραφών, που κατανοεί το brand μας και θα διασφαλίσει μια επιτυχημένη επάνοδο σε μια αγορά, όπου η Mazda έχει μια μακρά ιστορία”.

Ο Πολύχρονης Συγγελίδης, επικεφαλής των επιχειρήσεων Συγγελίδη σχολίασε: “Είμαστε πολύ ευτυχείς που η Mazda επέλεξε εμάς για αυτό το εγχείρημα, σε αυτή την σημαντική στιγμή για το brand. Είμαστε βέβαιοι ότι η μακροχρόνια δέσμευσή μας στην επίτευξη μιας ηγετικής θέσης στη εγχώρια αγορά αυτοκινήτου, παρέχοντας έναν ολοκληρωμένο συνδυασμό προϊόντων και υπηρεσιών και μια εμπειρία υψηλής ποιότητας στους πελάτες μας θα επιτρέψουν σε μια νέα γενιά Ελλήνων να ερωτευθούν τα αυτοκίνητα της Mazda.”

H Mazda εισήλθε στην ελληνική αγορά το 1982, πετυχαίνοντας πωλήσεις άνω των 100.000 οχημάτων στη χώρα μέχρι το 2014, όταν η εισαγωγική ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ, της οικογένειας Κορτέση, πτώχευσε. Σήμερα διατηρεί ένα δίκτυο 14 εξουσιοδοτημένων συνεργείων, που παρέχουν υπηρεσίες service, συντήρησης και αυθεντικά ανταλλακτικά Mazda στους φίλους της μάρκας σε όλη την χώρα.

 

Προηγούμενο άρθροΗ ανάπτυξη της μάρκας Jeep στην ελληνική αγορά
Επόμενο άρθροH Tesla λέει πως το robotaxi θα είναι έτοιμο του χρόνου