Μετά τα δημοσιεύματα για ελλιπή υποστήριξη της μάρκας Jeep στην Ελλάδα, από τότε που πέρασε στην FCA Greece, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι από τις 15 Απριλίου 2019, έθεσε σε πλήρη εφαρμογή ένα ολοκληρωμένο πλάνο ανάπτυξης της μάρκας με στόχο εντός μόλις 45 ημερών να βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία.

Αναλυτικότερα:

Το Δίκτυο Τεχνικής Εξυπηρέτησης αριθμεί ήδη έξι σημεία (στις πόλεις Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Κόρινθο και Ηράκλειο) ενώ έως τις 15 Μαΐου θα έχουν προστεθεί ακόμα επτά (σε Πάτρα, Χανιά, Βόλο, Ρέθυμνο, Κέρκυρα, Κοζάνη, Καρδίτσα).

Το Επίσημο Δίκτυο Διανομέων έως τις 15 Μαΐου θα αριθμεί 11 σημεία πωλήσεων στις ανωτέρω περιοχές με δυνατότητα πλήρους παρουσίασης των μοντέλων της μάρκας.

Το σύστημα παραγγελιών νέων αυτοκινήτων και το ανανεωμένο επίσημο site της μάρκας (www.jeep.gr) θα ενεργοποιηθούν έως τις 24 Μαΐου.

Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της FCA Greece (800 11 500 800 από σταθερό χωρίς χρέωση, 2109988542 με αστική χρέωση καθώς και η ηλεκτρονική διεύθυνση Customer ServicesGreece@fcagroup.com) είναι στη διάθεση των κατόχων αυτοκινήτων Jeep αλλά και υποψηφίων πελατών, για κάθε σχετική πληροφορία ή διευκρίνιση.

Η ανακοίνωση καταλήγει ότι: η  FCA Greece ενεργώντας άμεσα, με υπευθυνότητα και απρόσκοπτη προσήλωση για την ομαλή μετάβαση της Jeep στη νέα εποχή, υλοποιεί το στρατηγικό της σχεδιασμό για την άρτια ανάπτυξη της μάρκας σε διάστημα μόλις έξι εβδομάδων από την ανάληψη της, επίδοση ρεκόρ για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς.

Προηγούμενο άρθρο428 δισ. ευρώ τα φορολογικά έσοδα από τα οχήματα στην ΕΕ των 15
Επόμενο άρθροΗ Mazda επιστρέφει στην Ελλάδα