Η Ford Motor Company τοποθέτησε την Lisa Materazzo Chief Marketing Officer (CMO), σε αντικατάσταση της Suzy Deering που αποχώρησε τον Δεκέμβριο του 2022.

Η κ. Materazzo, με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας σε Μέσα, μάρκετινγκ και επικοινωνία στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ήταν προσφάτως Αντιπρόεδρος Marketing του Ομίλου Toyota στη Βόρεια Αμερική, με έδρα το Plano Texas.

H Lisa Materazzo sυνέβαλε στις εταιρικές στρατηγικές των Toyota, Lexus, Scion και Toyota Trucks, μέσω έντυπων, τηλεοπτικών, ραδιοφωνικών και ψηφιακών διαφημίσεων, καθώς και με άμεσο μάρκετινγκ και προγραμματισμό μέσων ενημέρωσης.

Φωτογραφία: Linkedin

Προηγούμενο άρθροΑυτοκίνηση 2023: 1o Συνέδριο Energy Save
Επόμενο άρθροVolvo Cars: επικεφαλής προμηθειών η Francesca Gamboni