Οι προμηθευτές Plastic Omnium και ElringKlinger δημιουργούν μια κοινοπραξία, με την επωνυμία EKPO Fuel Cell Technologies, για την ανάπτυξη και παραγωγή συστοιχιών κυψελών καυσίμου για εφαρμογές μεταφορών.

Η νέα εταιρεία, EKPO Fuel Cell Technologies, θα ανήκει κατά 60% στη γερμανική ElringKlinger, η οποία κατασκευάζει φλάντζες και εξαρτήματα για ηλεκτρικές μονάδες, και κατά 40% στην Plastic Omnium, προμηθευτή προφυλακτήρων και συστημάτων καυσίμου καθαρής ενέργειας με έδρα το Παρίσι.

Στόχος είναι ετήσια έσοδα 700 εκατ. – 1 δισ. ευρώ έως το 2030, τα οποία θα αντιπροσωπεύουν το 10% – 15%  της παγκόσμιας αγοράς συστοιχιών κυψελών καυσίμου, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις τους.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προχωρούν προσεκτικά στους κινητήρες κυψελών καυσίμου υδρογόνου, με πρωτοπόρους τις Toyota, Hyundai και Honda.

Η Plastic Omnium θα αποκτήσει επίσης την αυστριακή θυγατρική υδρογόνου της ElringKlinger, Fuelcell Systems Austria, για 15 εκατ.ευρώ.

Η EKPO θα εδρεύει στο Dettingen / Erms της Γερμανίας, όπου εδρεύει η ElringKlinger και διαθέτει εγκατάσταση κατασκευής κυψελών καυσίμου. Η αρχική παραγωγή θα είναι 10.000 μονάδες το χρόνο, όπως αναφέρθηκε στην εικονική  Συνέντευξη Τύπου.

Οι εταιρείες δήλωσαν ότι θα κυκλοφορούν 2 με 3 εκατομμύρια οχήματα κυψελών καυσίμου έως το 2030, με το 80% να είναι επιβατικά οχήματα και το υπόλοιπο 20% επαγγελματικά οχήματα όπως λεωφορεία, αν και η αγορά αυτή θα αναπτυχθεί πρώτα. Κατά περιφέρεια, το 70% της αγοράς αναμένεται να αναπτυχθεί στην Ασία, το 20% στην Ευρώπη και το 10% στη Βόρεια Αμερική.

 

Προηγούμενο άρθροΣυνεργασία των κορυφαίων εταιρειών ενέργειας
Επόμενο άρθροΣημεία φόρτισης: Νέα έκθεση της ACEA