Η Jaguar Land Rover δηλώνει ότι στους στόλους θα εξακολουθήσει να υπάρχει “βασικός ρόλος”, τόσο για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, όσο και για το ντίζελ, παρά τις πιέσεις υπέρ της ηλεκτροκίνησης.

Τα υβριδικά αυτοκίνητα και αυτά που κινούνται με μπαταρίες απολαμβάνουν την πολιτική υποστήριξη σε ολόκληρη την Ευρώπη, αλλά ‘το ντίζελ εξακολουθεί να προσφέρει τον πλέον βιώσιμο εμπορικά τρόπο μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν μπορούν ακόμα να αντικαταστήσουν το ντίζελ”, δήλωσε ο Scott Dicken, διευθυντής πωλήσεων της JLR.

Απευθυνόμενος στους fleet managers στο εαρινό σεμινάριο της ACFO στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο κ. Dicken επέκρινε τη “δαιμονοποίηση του ντίζελ”, η οποία έγινε τεράστιο θέμα αποσταθεροποίησης στο Ηνωμένο Βασίλειο. Τα τελευταία δύο χρόνια παρατηρήθηκε η πρώτη αύξηση των μέσων εκπομπών CO2 των νέων πωληθέντων αυτοκινήτων, ένα σενάριο που παρατηρήθηκε σε ολόκληρη την Ευρώπη, καθώς οι στόλοι και οι ιδιώτες αγοραστές άλλαξαν τα οχήματά τους με βενζινοκίνητα και εναλλακτικά συστήματα κίνησης.

“Οι καταναλωτές λαμβάνουν αποφάσεις που είναι εσφαλμένες για το περιβάλλον και για αυτούς προσωπικά”, δήλωσε ο κ. Dicken. “Η δική μας άποψη και η στρατηγική μας είναι να διασφαλίσουμε πως θα δίδεται στους πελάτες η σωστή επιλογή να διαθέτουν το σωστό σύστημα κίνησης για αυτούς. Δεν αναγκάζουμε τους πελάτες μας να χρησιμοποιούν ντίζελ ή προϊόντα ηλεκτροκίνησης ή βενζίνη, πρέπει να βεβαιωθούμε πως έχουν το σωστό προϊόν που ταιριάζει στον τρόπο οδήγησής τους. ”

Λαμβάνοντας υπόψη την υψηλή διείσδυση της πετρελαιοκίνησης στα μοντέλα της JLR, ιδιαίτερα τα SUV Land Rover και Range Rover, ο κατασκευαστής έχει ξεπεράσει εξαιρετικά καλά την καταιγίδα του πετρελαίου, με μείωση των πωλήσεων ντίζελ μόλις κατά 2,9% πέρυσι. Οι πωλήσεις των μοντέλων βενζίνης, ωστόσο, αυξήθηκαν πάνω από 59%, γεγονός που δείχνει ότι οι αγοραστές αναζητούν εναλλακτικές λύσεις για το ντίζελ.

Στο Λονδίνο, για παράδειγμα, το οποίο εγκαινίασε αυτόν τον μήνα μια ζώνη εξαιρετικά χαμηλών εκπομπών, τα μισά από τα πωληθέντα Range Rover είναι πλέον plug-in υβριδικά μοντέλα και, μέχρι το 2020, κάθε προϊόν της JLR θα διαθέτει και ένα μοντέλο με κάποια μορφή ηλεκτροκίνησης. Το Jaguar iPace μπαταρίας αναδείχθηκε ως το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς και οι όγκοι πωλήσεων του αυξάνονται, δήλωσε ο Dicken.

Αλλά υπογράμμισε, επίσης, ότι το νέο Land Rover Discovery, που αναμένεται για ανανέωση μέσου κύκλου, θα είναι συμβατό με το RDE2, με ένα επίπεδο καθαρότητας εκπομπών που θα εξοικονομεί χρήματα για τους οδηγούς.

 

Προηγούμενο άρθροΗ διάσπαση της προσοχής του οδηγού σκοτώνει
Επόμενο άρθροΗ FCA και η Tesla σχηματίζουν ενιαίο στόλο λόγω κανονισμών εκπομπών