Η ιταλική κυβέρνηση διπλασίασε τη φορολογία στα μη ηλεκτρικά οχήματα στον προϋπολογισμό του 2025, για να ενθαρρυνθεί η χρήση οχημάτων χαμηλών ή μηδενικών εκπομπών. Οι νέοι αυτοί φόροι θα τεθούν σε ισχύ το 2025, με αύξηση 50% στη φορολογική βάση για εταιρικά αυτοκίνητα, ενώ για να ενισχυθεί η μετάβαση σε «οικολογικά» οχήματα, η φορολογία για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (BEVs) θα μειωθεί στο 10%, ενώ για τα plug-in υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (PHEVs) θα μειωθεί στο 20%, σύμφωνα με το Fleet Magazine.

Οι ιταλικές εταιρείες έχουν ήδη αρχίσει να υιοθετούν ηλεκτρικά οχήματα για να ανταποκριθούν στις εταιρικές τους υποχρεώσεις, γεγονός που σημαίνει ότι θα επωφεληθούν από τις επερχόμενες μειώσεις φόρων. Ωστόσο, η αύξηση του κόστους των μη ηλεκτρικών οχημάτων μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στους εργαζόμενους, δεδομένου ότι οι μέσοι μισθοί στην Ιταλία είναι γενικά χαμηλοί σε σχέση με το κόστος ζωής.

Άλλες ευρωπαϊκές χώρες που ηγούνται αυτή τη στιγμή στην ηλεκτροκίνηση έχουν προχωρήσει στη μετάβαση χάρη σε σημαντικά φορολογικά κίνητρα, όπως η Νορβηγία, η οποία εξαιρεί τα ηλεκτρικά οχήματα από τον ΦΠΑ (25% στη Νορβηγία) από τη δεκαετία του 1990, και η Δανία, που προηγουμένως προσέφερε γενναιόδωρες φορολογικές απαλλαγές και εξαιρέσεις για τα ηλεκτρικά οχήματα.

Προηγούμενο άρθροΗ Γερμανία διαφωνεί με τα πρόστιμα εκπομπών ρύπων
Επόμενο άρθροΗΛΕΚΤΡΙΚΑ FORD: Όφελος ανταλλαγής & επιτόκιο 0,9%