Με νέο υβριδικό κινητήρα, αύξηση της δυναμικότητας της γραμμής συναρμολόγησης μπαταριών στη Βαλένθια και περαιτέρω εξέλιξη των επιβατικών μοντέλων της, η Ford προχωρά προς ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον.

  • Ο υβριδικός κινητήρας 5L Duratec θα κατασκευάζεται από τα τέλη του 2022 μαζί με τους υφιστάμενους κινητήρες 2.0L και 2.3L στο εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Ισπανίας
  • Η Ford θα αυξήσει τη δυναμικότητα της γραμμής συναρμολόγησης μπαταριών στην εγκατάστασή της στη Βαλένθια
  • Η Ford εξελίσσει τη γκάμα των επιβατικών οχημάτων της, ενισχύοντας την παρουσία της με οχήματα όπως τα Kuga, Puma και Explorer PHEV και λανσάροντας νέα προϊόντα. Οι πωλήσεις του Kuga PHEV υπερβαίνουν τώρα το 50% των συνολικών πωλήσεων του μοντέλου
  • Η παραγωγή του Ford Mondeo σταματά στις αρχές του 2022, με τα Galaxy και S-MAX να παραμένουν στην παραγωγή με τις πρόσφατα λανσαρισμένες αμιγώς υβριδικές εκδόσεις τους
  • Η Ford ανακοίνωσε ότι μέχρι τα μέσα του 2026, το 100% της ευρωπαϊκής γκάμας επιβατικών οχημάτων της θα έχουν τη δυνατότητα κίνησης με μηδενικές εκπομπές, είτε με τη μορφή αμιγώς ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών μοντέλων, εν όψει της μετάβασης της εταιρείας σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον μέχρι το 2030

Η Ford ανακοίνωσε ότι συνεχίζει να επενδύει σε ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον για τις εγκαταστάσεις της στη Βαλένθια της Ισπανίας, τόσο με το νέο υβριδικό κινητήρα 2.5L Duratec που θα κατασκευάζεται εκεί από τα τέλη του 2022, όσο και με την αύξηση της δυναμικότητας στη γραμμή συναρμολόγησης μπαταριών.

«Η σημερινή μέρα είναι ένα ακόμα βήμα στο ταξίδι εξηλεκτρισμού της Ford, που μας φέρνει πιο κοντά σε ένα μέλλον με αμιγώς ηλεκτρικά επιβατικά οχήματα καταδεικνύοντας τη δέσμευσή μας στις δραστηριότητες παραγωγής μας στη Βαλένθια όπου έχουμε επενδύσει περίπου 3 δις δολάρια από το 2011» δήλωσε ο Kieran Cahill, Vice President, Manufacturing της Ford Ευρώπης.

Από τα τέλη του 2022, το εργοστάσιο κινητήρων της Βαλένθια θα κατασκευάζει τον υβριδικό κινητήρα 2.5L Duratec για την Ευρώπη, ο οποίος χρησιμοποιείται στο Kuga PHEV και στις υβριδικές εκδόσεις των μοντέλων Kuga, Galaxy και S-MAX. Ο βενζινοκινητήρας 2.5L λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson και είναι ο πρώτος του είδους του που θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη ενισχύοντας τη σημασία που διαδραματίζουν οι plug-in υβριδικές και πλήρως υβριδικές εκδόσεις στην τρέχουσα και μελλοντική γκάμα μοντέλων της Ford στην Ευρώπη.

Ο υβριδικός κινητήρας 2.5L Duratec – που κατασκευάζεται αυτή τη στιγμή στο εργοστάσιο της Ford στο Chihuahua (Μεξικό) – θα παράγεται στη Βαλένθια μαζί με τους βενζινοκινητήρες 2.0L και 2.3L EcoBoost ,οι οποίοι εξακολουθούν να γνωρίζουν υψηλή ζήτηση.

Η Ford επιβεβαίωσε επίσης μία πρόσθετη επένδυση ύψους 5,2 εκατομμυρίων ευρώ για την υποστήριξη της αύξησης της δυναμικότητας της γραμμής συναρμολόγησης μπαταριών στη Βαλένθια μετά από μία αρχική επένδυση 24 εκατομμυρίων ευρώ τον Ιανουάριο του 2020. Η εγκατάσταση ξεκίνησε τη λειτουργία της πέρσι το Σεπτέμβριο. Η πρόσθετη δυναμικότητα είναι απαραίτητη προκειμένου να υποστηριχτεί η αυξημένη ζήτηση για την παραγωγή υφιστάμενων και μελλοντικών ηλεκτροκίνητων μοντέλων.

Η γκάμα επιβατικών οχημάτων εξελίσσεται, καθώς η Ford μεταβαίνει προς ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον

Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η Ford ανακοίνωσε μία επένδυση ύψους 22 δισ. δολαρίων στις παγκόσμιες δραστηριότητες εξηλεκτρισμού της γκάμας της, ποσό που είναι σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με τα αντίστοιχα προηγούμενα επενδυτικά προγράμματα. Επίσης ανακοινώθηκε μία επένδυση ύψους 1 δις δολαρίων για τη δημιουργία του Κέντρου Εξηλεκτρισμού της Ford στην Κολωνία για την παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων, η οποία είναι η πρώτη εγκατάσταση του είδους της εταιρείας στην Ευρώπη. Το πρώτο, ευρωπαϊκό, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο μαζικής παραγωγής της Ford θα αρχίσει να κατασκευάζεται εκεί το 2023, ενώ εξετάζεται η περίπτωση και ενός δεύτερου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου.

Μέχρι τα μέσα του 2026, το 100% της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της Ford θα έχουν τη δυνατότητα κίνησης με μηδενικές εκπομπές, είτε με τη μορφή αμιγώς ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών μοντέλων, εν όψει της μετάβασης της εταιρείας σε πλήρη εξηλεκτρισμό μέχρι το 2030.

Καθώς η Ford μεταβαίνει προς ένα μέλλον με αμιγώς ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα, οι προτιμήσεις των ευρωπαίων καταναλωτών εξακολουθούν να αλλάζουν. Το 2020, το 39% των πωλήσεων επιβατικών οχημάτων της Ford ήταν μοντέλα SUV και crossover – αύξηση οκτώ ποσοστιαίων μονάδων από το 2019. Επιπλέον, οι πελάτες δείχνουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στις τεχνολογίες εξηλεκτρισμού, με πάνω από το 50% των κατόχων Kuga να έχουν αγοράσει ένα Kuga PHEV.

Παρατηρώντας τις μεγάλες αλλαγές στις τάσεις και προτιμήσεις των καταναλωτών, η Ford αποφάσισε να καταργήσει το Mondeo, το μεγάλο της μοντέλο, στο τέλος Μαρτίου του 2022. Τα άλλα μεγάλα μοντέλα της φίρμας στις κατηγορίες crossover και MPV – τα επταθέσια Ford Galaxy και Ford S-MAX – θα παραμείνουν στην παραγωγή με τις πρόσφατα λανσαρισμένες αμιγώς υβριδικές εκδόσεις τους.

Το Mondeo που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1993, ήταν το πρώτο μοντέλο της Ford που χαιρετίστηκε ως «παγκόσμιο» αυτοκίνητο, με σκοπό την ενοποίηση αρκετών μοντέλων της μάρκας σε όλο τον κόσμο. Από τότε που κυκλοφόρησε στην Ευρώπη παραλαμβάνοντας την σκυτάλη από το Ford Sierra, οι πωλήσεις του Mondeo έχουν φτάσει γύρω στις πέντε εκατομμύρια μονάδες μέχρι σήμερα.

Η Ford έχει δεσμευτεί πλήρως στην εξέλιξη της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της στην Ευρώπη, ενισχύοντας τη θέση της με αυτοκίνητα όπως τα Kuga, Puma και Explorer PHEV. Η εταιρεία εισάγει νέα προϊόντα στη Γηραιά Ήπειρο, με την αμιγώς ηλεκτρική Mustang Mach-E που λανσάρεται αυτή τη στιγμή – και την Mustang Mach-E GT που αναμένεται στη συνέχεια της χρονιάς – και το πρώτο, αμιγώς ηλεκτρικό επιβατικό μοντέλο μαζικής παραγωγής που πρόκειται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2023.

 

Προηγούμενο άρθροΠροωθητικό πρόγραμμα για το νέο Renault CLIO
Επόμενο άρθροΤο Opel Universal Charger απλοποιεί την ηλεκτροκίνηση