Η γερμανική εταιρεία πληροφοριών αγοράς στόλου και αυτοκίνησης Dataforce έδωσε στη δημοσιότητα την τελευταία της έρευνα σχετικά με τη γερμανική αγορά leasing. Για πρώτη φορά η έκθεση εξετάζει τις ιδιαιτερότητες που σχετίζονται με τις μάρκες και τα μοντέλα, καθώς και την τάση για εναλλακτική κινητικότητα.

Όσον αφορά στα brands, οι διαφορές είναι μεγαλύτερες. Το 67,4% όλων των αυτοκινήτων BMW στους στόλους είναι μίσθωσης leasing ενώ το αντίστοιχο ποσοστό των αυτοκινήτων Toyota ανέρχεται μόνο στο 39,4%. Σύμφωνα με την Dataforce, ο παράγοντας πριμοδότησης, δηλαδή η χρηματοδοτική μίσθωση, που καθιστά πιο προσιτές τις μάρκες premium, μπορεί να εξηγεί τις διαφορές μόνον μερικώς. Το Skoda Octavia εκμισθώνεται συχνότερα από την Mercedes E-Class και το SEAT συχνότερα από το Ford ή το Opel. Η θυγατρική της PSA έχει το υψηλότερο μερίδιο μίσθωσης σε μικρούς στόλους στις κορυφαίες 10 μάρκες.

Εναλλακτικές επιλογές κινητικότητας

Η δεύτερη εστίαση της μελέτης εξέτασε τη χρήση εναλλακτικών τρόπων κινητικότητας στους γερμανικούς στόλους. Με βάση 21.000 περιγραφές στόλων, η μελέτη αυτή διερεύνησε μεγαλύτερους φορείς διαχείρισης στόλου (άνω των 50 οχημάτων). Το 37,9% ήδη προσφέρει εναλλακτική κινητικότητα στους εργαζόμενους, ενώ το 35,9% πρόκειται να υιοθετήσει τέτοιες πρωτοβουλίες στο μέλλον.

Η έρευνα υπογραμμίζει την σημαντική αντίθεση στη δημοτικότητα των e-Scooters, με το 93,3% των διαχειριστών στόλου να μην ενδιαφέρονται να τα συμπεριλάβουν στο μείγμα κινητικότητας και το 57,3% των οδηγών εταιρικών αυτοκινήτων να εκφράζουν την επιθυμία να τα δοκιμάσουν!

Ο Benjamin Kibies, ανώτερος αναλυτής αυτοκίνησης της Dataforce και ένας από τους συγγραφείς της έκθεσης σχολιάζει σχετικά: “Νομίζω πως οι περισσότεροι διαχειριστές στόλων, ιδιαίτερα σε μικρότερες εταιρείες, δεν λειτουργούν ως διαχειριστές κινητικότητας. Σε πολλές περιπτώσεις, η διαχείριση στόλου είναι μόνο ένας ρόλος σε μια ευρύτερη περιγραφή θέσης εργασίας. Αυτό τους αφήνει λίγο χρόνο για να διερευνήσουν νέες λύσεις κινητικότητας”.

“Και πάλι, όταν εξετάζουμε εναλλακτικές λύσεις, όπως εταιρικά ποδήλατα ή διαμοιρασμό εταιρικών αυτοκινήτων, βλέπουμε τα ποσοστά αποδοχής να αυξάνονται ταχέως. Έτσι, προς το παρόν, τα ηλεκτρικά σκούτερ ίσως είναι πολύ πρόσφατα για να υιοθετηθούν ευρέως στην εταιρική κινητικότητα. Πιθανόν σε 2-3 χρόνια από τώρα να δούμε ένα εντελώς διαφορετικό αποτέλεσμα”.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here