Wilko Stark, Member of the Divisional Board of Management of Mercedes-Benz Cars for Procurement and Supplier Quality, drives the CASE transformation forward with the international supplier network.;Mercedes-Benz EQC |combined power consumption: 22.2 kWh/100 km; combined CO2 emissions: 0 g/km*, provisional figures

H Mercedes-Benz Cars κάνει το επόμενο βήμα στην υλοποίηση της στρατηγικής CASE μετατρέποντας το δίκτυο των προμηθευτών της, σε περισσότερο διεθνές. Η εταιρεία, που διαδραματίζει ήδη πρωταγωνιστικό ρόλο στους τομείς της συνδεσιμότητας, της αυτόνομης οδήγησης, των shared υπηρεσιών και της ηλεκτρικής κινητικότητας, θα διευρύνει τις συνεργασίες με τους Κινέζους προμηθευτές, διότι συχνά πρωτοπορούν έναντι των ανταγωνιστών σε βασικές τεχνολογίες για ηλεκτροκίνητα και συνδεδεμένα οχήματα, όπως δήλωσε ο επικεφαλής στις Προμήθειες και την Ποιότητα των Προμηθευτών, Wilko Stark.

Ο κ. Stark δήλωσε ότι η στροφή προς ηλεκτροκίνητα και συνδεδεμένα αυτοκίνητα έχει επιφέρει μεγαλύτερη ανάγκη για εξειδικευμένες γνώσεις χημείας μπαταριών και τεχνογνωσίας συνδεσιμότητας. “Θα εξετάσουμε τις συνεργασίες σε ορισμένους τομείς. Ο ρόλος των εταιρικών σχέσεων, στο σύνολό τους, θα αποκτήσει μεγαλύτερη σημασία”, δήλωσε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στη Στουτγάρδη, περί της στρατηγικής προμηθειών της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η Mercedes-Benz θα βασιστεί περισσότερο στους προμηθευτές της για να αναλάβει ηγετικό ρόλο στον τομέα της έρευνας και ανάπτυξης, καθώς και για να εντοπίσει πιθανή μείωση κόστους μέσω της βελτιστοποίησης της διαδικασίας. Θα εντείνουμε την έρευνα για Κινέζους προμηθευτές. Η Κίνα είναι πιο προηγμένη από τις Ηνωμένες Πολιτείες σε πολλούς τομείς ψηφιακής καινοτομίας”.

Η Κίνα, μια αγορά στην οποία η Mercedes-Benz πούλησε 674.125 αυτοκίνητα πέρυσι, καθορίζει το ρυθμό όσον αφορά στην ανάπτυξη της ηλεκτρικής κινητικότητας και των ψηφιακών υπηρεσιών, όπως τα συστήματα πληρωμών με κινητό τηλέφωνο, προσφέροντας στους τοπικούς προμηθευτές πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της Ευρώπης και των Ηνωμένων Πολιτειών. “Στον τομέα των υπηρεσιών συνδεσιμότητας, οι Κινέζοι προπορεύονται των Αμερικανών. Δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να διευρύνουμε τη σχέση μας με αυτούς τους προμηθευτές”, δήλωσε ο κ. Stark σύμφωνα με το Reuters, αναφέροντας την Alibaba και την Tencent ως πρωτοπόρους.

Η Daimler εξετάζει επίσης μια ευρύτερη συμμαχία σχετικά με μπαταρίες, ενόψει της πρόκλησης για έλεγχο πιθανών παραβιάσεων ηθικών ή ανθρωπίνων δικαιωμάτων κατά την εξόρυξη σπάνιων ορυκτών – όπως το κοβάλτιο, το οποίο εντοπίζεται συχνά σε ζώνες συγκρούσεων, αλλά είναι απαραίτητο για μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αλλά δεν υπάρχουν ακόμα επίσημες αποφάσεις στον τομέα αυτό.

Η εταιρεία αναζητά επίσης προμηθευτές για καινοτομίες, ώστε να εξετάσει εάν θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια συμπαγέστερη, ελαφρότερη μπαταρία ηλεκτρικών οχημάτων. Ο κ. Stark υπογράμμισε πως πυκνότερες, φθηνότερες μπαταρίες με μικρότερους χρόνους επαναφόρτισης θα μπορούσαν να επιτρέψουν στη Mercedes να μειώσει το κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, πλησιέστερα στις αντίστοιχες παραλλαγές με κινητήρα καύσης.

“Ο συνολικός όγκος και το βάρος είναι εξίσου σημαντικά με την ενεργειακή πυκνότητα”, δήλωσε ο κ. Stark, αναφερόμενος στις μπαταρίες. Με τη δέσμευση παραγγελιών για παρελκόμενα συμβατικών και ηλεκτροκίνητων οχημάτων από τον ίδιο προμηθευτή, η Mercedes-Benz ελπίζει να βοηθήσει τους προμηθευτές της να διαχειριστούν τη μετάβαση μεταξύ ηλεκτροκίνητων και μη αυτοκινήτων.

Εκτός από την οικονομική χρήση των πόρων, η επεξεργασία των στοιχείων και η ανακύκλωση των πρώτων υλών διαδραματίzει σημαντικό ρόλο. H Daimler AG συμμετέχει ενεργά στην έρευνα και την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών ανακύκλωσης, προκειμένου να εφαρμoστούν στην αλυσίδα της διαδικασίας ανακύκλωσης και την εξασφάλιση των πρώτων υλών που απαιτούνται για την ηλεκτροκίνηση στο μέλλον. Οι γνώσεις σχετικά με την ανακύκλωση των μπαταριών ιόντων-λιθίου έχει ήδη αποκτηθεί σε πολλά ερευνητικά προγράμματα και σε συνεργασία με τους προμηθευτές και τους συνεργάτες. Οι καινοτόμες ιδέες ανακύκλωσης έχουν αναπτυχθεί για να καταστεί δυνατή η ανάκτηση πολύτιμων συστατικών και υλικών υψηλής ποιότητας.

 

 

Προηγούμενο άρθροΗ Land Rover επικεντρώνεται στην μελλοντική βιώσιμη πολυτέλεια
Επόμενο άρθροH PARKGURU στους φιναλίστ του Nakamoto’s Den