Η Toyota παρουσιάζει την επόμενη γενιά Mirai που κινείται με υδρογόνο στο Tokyo Motor Show 2019. Το νέο μοντέλο έχει βελτιωμένη εμβέλεια κατά 30%, καλύτερο χειρισμό και πιο ωραία γραμμή.

Από το 2014, το Mirai έχει καταδείξει τις δυνατότητες του υδρογόνου ως αξιόπιστης εναλλακτικής λύσης έναντι της βενζίνςη και το πετρελαίου – χωρίς να χρειάζεται επαναφόρτιση όπως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Αυτή η νέα έκδοση προτίθεται να προχωρήσει, προσελκύοντας πελάτες με την εμφάνιση, το χειρισμό και την απόδοσή της, παρά με το σύστημά της μετάδοσης κίνησης αποκλειστικά.

Από το λανσάρισμά τους έχουν πωληθεί περίπου 10.000 Mirai. Παράλληλα, η Toyota υποστήριξε ενεργά την ανάπτυξη υποδομής υδρογόνου σε βασικές αγορές παγκοσμίως.

Το νέο Mirai έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2020, αρχικά στην Ιαπωνία, τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη.

Ο Yoshikazu Tanaka, ο αρχιμηχανικός του Mirai, δήλωσε: “Επιδιώξαμε να κατασκευάσουμε ένα αυτοκίνητο που οι πελάτες θα επιθυμούν να οδηγούν συνεχώς, ένα αυτοκίνητο που διαθέτει έναν συναισθηματικό και ελκυστικό σχεδιασμό και το είδος της δυναμικής απόκρισης και των επιδόσεων που μπορούν να φέρουν το χαμόγελο στο πρόσωπο του οδηγού.

“Θέλω οι πελάτες να λένε ‘Έχω επιλέξει το Mirai όχι μόνον επειδή είναι FCEV, αλλά γιατί απλά ήθελα αυτό το αυτοκίνητο. Απλώς τυχαίνει να είναι και FCEV’. Θα συνεχίσουμε το αναπτυξιακό μας έργο με επίκεντρο αυτό το συναίσθημα και ελπίζουμε ότι με το νέο Mirai θα είμαστε πρωτοπόροι στην προσπάθεια δημιουργίας μιας κοινωνίας υδρογόνου”.

Το νέο Mirai διαθέτει κομψό, δεμένο αμάξωμα και μεγάλους τροχούς 20 ιντσών που από κοινού αναδίδουν μια ισχυρή και ξεχωριστή εμφάνιση.

Το εσωτερικό έχει σχεδιαστεί ως ένας απλός, σύγχρονος χώρος με κεντρική οθόνη 12,3 ιντσών και έναν πίνακα οργάνων που περιβάλλει τον οδηγό. Η πλατφόρμα και η έξυπνη διευθέτηση επιτρέπουν την ύπαρξη πέντε θέσεων αντί των σημερινών τεσσάρων.

Η ελευθερία δημιουργίας ενός πιο συναρπαστικού σχεδιασμού που τραβάει τα βλέμματα ήταν ένα από τα πλεονεκτήματα του νέου Mirai που βασίστηκε στην πιο πρόσφατη οπισθοκίνητη προσαρμόσιμη πλατφόρμα της Toyota, που κατασκευάστηκε για να φιλοξενήσει διαφορετικούς κινητήρες – συμπεριλαμβανομένης μιας κυψέλης καυσίμου υδρογόνου. Προσφέρει στο Mirai έναν υψηλότερο βαθμό ακαμψίας, ο οποίος συμβάλλει στην μεγαλύτερη ευελιξία και ανταπόκριση και σε ένα χαμηλότερο κέντρο βάρους, γεγονός που καθιστά τον χειρισμό γρήγορο και ευχάριστο.

Εκτός από την επέκταση της εμβέλειας, οι βελτιώσεις στην απόδοση του συστήματος κυψελών καυσίμου δίνουν στο νέο Mirai γραμμική, ομαλή απόκριση επιτάχυνσης και μια ωραία αίσθηση οδήγησης, με συνέπεια μεταξύ του γκαζιού του οδηγού και της επιτάχυνσης του αυτοκινήτου. Ο χειρισμός είναι άνετος και εύκολος σε δρόμους με πολλές στροφές, ενώ η οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο προσφέρει εξαιρετική αίσθηση ισχύος σε όλες τις ταχύτητες.

Προηγούμενο άρθροΗ dashcam της Mapillary μειώνει τις καθυστερήσεις logistics
Επόμενο άρθροΗ Goodyear συνεργάτης του βρετανικού πρωταθλήματος BTCC