Η Citroën συνεχίζει την ανοδική τροχιά στις πωλήσεις της σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Το 2019 κατέγραψε ρεκόρ πωλήσεων οκταετίας, ξεπερνώντας το ορόσημο των 830.000 μονάδων που είχε σημειώσει το 2011.

Η Citroën διέθεσε 834.571 καινούργια αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση μιας ποσοστιαίας μονάδας σε σχέση με το 2018. Η θέση της μάρκας βελτιώθηκε, καθώς ανέβηκε μία θέση στην κατάταξη των TOP 10 εταιρειών με τις περισσότερες πωλήσεις. Από την 9η θέση, η Citroën ανέβηκε στην 8η θέση της κατάταξης στο κλείσιμο του 2019. Ήταν η έκτη διαδοχική χρονιά που σημείωσε αύξηση στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, σε ποσοστό που -σε σχέση με το 2013- ανήλθε σε 30%.

Στην ελληνική αγορά, όπου διαφαίνονται σημάδια ανάκαμψης, η Citroën, μέλος του Ομίλου Συγγελίδη, είχε ακόμη μία εξαιρετική χρονιά, ενδεικτική της δυναμικής της τα τελευταία χρόνια και πολλαπλάσια της ανόδου της συνολικής αγοράς αυτοκινήτου στη χώρα μας.

Ο Δημήτρης Καββούρης, Chief Operating Officer της Citroën για την Ελλάδα, δήλωσε: “Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους πελάτες που μας εμπιστεύθηκαν και ήρθε αυτή η σημαντική για τη μάρκα ανάπτυξη το 2019! Στην επιτυχία αυτή έχει συντελέσει καθοριστικά η πολύ δυνατή ομάδα της Citroën Hellas και το Δίκτυο Επίσημων Διανομέων. H φρέσκια προϊοντική γκάμα αυτοκινήτων, η ιδανική σχέση τιμής – αξίας, αλλά και η προσφορά καινοτόμων υπηρεσιών προσαρμοσμένων στην εγχώρια αγορά, επιβραβεύθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο από τους πελάτες μας. Το 2020 θα συνεχίσουμε με προσήλωση να στοχεύουμε στην ικανοποίηση των πελατών μας”.

Οι πωλήσεις της Citroën, κινήθηκαν με διπλάσιο ρυθμό από αυτόν της ελληνικής αγοράς (10,6% συνολικά στα επιβατικά και επαγγελματικά), με ποσοστό αύξησης που ανήλθε στο 24,7%. Ακόμη υψηλότερη ήταν η αύξηση στα επιβατικά οχήματα της Citroën, η οποία έφτασε στο 26,2%, ενώ η αγορά επιβατικών σημείωσε αύξηση κατά 10,3%. Μάλιστα είναι η 2η μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων ανάμεσα στις 10 πρώτες μάρκες στην Ελλάδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην ελληνική αγορά το 2019, το μερίδιο της Citroën (χωρίς την DS) ανήλθε στο 5,82%, από 5,1% που ήταν το 2018, αποτελώντας ένα από τα μεγαλύτερα μεταξύ των χωρών της Ευρώπης (εκτός Γαλλίας)!

Σημαντικές επιδόσεις, επίσης, σημείωσαν τα μοντέλα της μάρκας ανά κατηγορία κατά το 2019. Το best seller μοντέλο της Citroën, το C3, έφτασε στην τέταρτη θέση του συνόλου της αγοράς με 3.764 πωλήσεις, σημειώνοντας αύξηση ρεκόρ της τάξης του 29,9% σε σχέση με το 2018. Ρεκόρ κατέγραψε το μοντέλο και στις εταιρικές πωλήσεις, αφού κατέκτησε την 1η θέση στην κατηγορία του και την 2η θέση στο σύνολο της αγοράς, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των εταιρικών πελατών. Το C3 Aircross σημείωσε αύξηση πωλήσεων της τάξης του 21,9%. Σημαντική αύξηση σημείωσε και το C4 Cactus, με ποσοστό που ανήλθε στο 15,3%!

Στην ευρωπαϊκή αγορά σημαντική ήταν η επίδοση του C5 Aircross SUV, το οποίο αναμένουμε σε υβριδική έκδοση το 2020.

Προηγούμενο άρθροHonda Dream Offers μέχρι 29 Φεβρουαρίου
Επόμενο άρθροΣυμπεράσματα από το 2ο Connected Fleets Conference