Η AVIN, με έμφαση στην ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών της, συμμετέχει περήφανα -όπως δηλώνει- στη φετινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών από τις 2 έως τις 8 Οκτωβρίου, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).
Στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η εταιρεία προγραμματίζει μια σειρά από δράσεις που έχουν ως στόχο την αναγνώριση της σημαντικότητας της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών αλλά και τη συνεχή βελτίωσή της.
Κατά τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, στελέχη της AVIN θα βρεθούν στις πλατφόρμες των πρατηρίων και θα αναλάβουν ρόλο εξυπηρέτησης πελατών. Έτσι, οι άνθρωποι της εταιρείας που βρίσκονται σε θέση λήψης αποφάσεων θα αποκτήσουν καλύτερη εικόνα και θα ακούσουν από κοντά τις ανάγκες των καταναλωτών.
Ταυτόχρονα, την εβδομάδα αυτή είναι η ευκαιρία να βραβευτούν οι υπάλληλοι με τις καλύτερες επιδόσεις το 2022 στην άριστη εξυπηρέτηση, και μάλιστα ως αποτέλεσμα των πολύ θετικών σχολίων των ίδιων των πελατών.
Επιπλέον, καθόλη τη διάρκεια της εβδομάδας, θα τρέχει διαδικτυακή έρευνα για την ικανοποίηση των πελατών της AVIN. Οι συμμετέχοντες θα κερδίζουν πόντους AVIN Κερδίζω. Μπορείτε να λάβετε μέρος στην έρευνα εδώ.
Τέλος, σε επιλεγμένα πρατήρια της εταιρείας, θα δίνονται συμβολικά δώρα σχετικά με την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Η AVIN εφαρμόζει πιστά και σταθερά μία ανθρωποκεντρική φιλοσοφία, όπου πρωταγωνιστούν το ήθος, η συνέπεια και ο σεβασμός προς τον καταναλωτή. Γιατί, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση «στην AVIN: ‘Νοιαζόμαστε για εσάς. Μαθαίνουμε από εσάς”».