Το 2018, ο μισθωμένος στόλος της Arval αυξήθηκε κατά 8,2%, στα 1,19 εκατομμύρια, χάρη στην ισχυρή οργανική ανάπτυξη. Η ετήσια έκθεση της εταιρείας leasing παρέχει επίσης μια εικόνα για τις ευκαιρίες ανάπτυξης για το τρέχον έτος.

Η Arval είναι η πιο πρόσφατη από τις μεγάλες εταιρείες μίσθωσης που δημοσιεύουν την ετήσια έκθεσή τους για το 2018. Έχουμε ήδη δημοσιεύσει τα στοιχεία για την ALD και τη LeasePlan.

Πρόκειται για μια πλήρως ελεγχόμενη θυγατρική της BNP Paribas, με το κέντρο βάρους της στη Γαλλία, όπου η εταιρεία πέτυχε αύξηση 5% πέρυσι. Η Arval σημείωσε επίσης καλά αποτελέσματα σε άλλες βασικές αγορές: το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία και την Ιταλία (βλέπε παρακάτω). Εξάλλου, παρατηρήθηκαν εξαιρετικά περιφερειακά αποτελέσματα για τις χώρες του Μπενελούξ (+ 12%), τη Νότια Ευρώπη (+ 16%), την Κεντρική Ευρώπη (+ 14%) και τις Σκανδιναβικές χώρες (+ 25%).

Βασικά στοιχεία

Μερικά βασικά στοιχεία. Το 2018, η Arval, δραστηριοποιήθηκε σε 29 χώρες απασχολώντας 7.000 εργαζόμενους (1.400 στη Γαλλία). Διαχειρίστηκε 1.194.000 οχήματα, αύξηση 8,2% σε σχέση με το 2017 και διπλάσιο στόλο από το 2008. Παραγγέλθηκαν 353.000 νέα οχήματα, αύξηση 9% (91.000 στη Γαλλία, + 5%). Πουλήθηκαν 254.000 μεταχειρισμένα οχήματα (77.000 στη Γαλλία, + 11%)

Εκτός από τη Γαλλία, οι χώρες με το μεγαλύτερο στόλο Arval το 2018 ήταν:

Γαλλία 320.000 οχήματα (+5%)
Ιταλία 199.000 οχήματα (+ 8%)
Ηνωμένο Βασίλειο 169.000 οχήματα (+ 5%)
Ισπανία 122.000 οχήματα (+ 19%)
Γερμανία 74.000 οχήματα (+ 5%)
Βέλγιο 66.000 οχήματα (+ 13%)
Ολλανδία 40.000 οχήματα (+ 9%)
Πολωνία 28.000 οχήματα (+ 24%)
Βραζιλία 23.000 οχήματα (+ 3%)
Τουρκία 22.500 οχήματα (+ 2%)
Τσεχία 20.000 οχήματα (+ 9%)

Η λατινοαμερικανική παρουσία της Arval εκτείνεται, πέραν της Βραζιλίας: Χιλή (6.000 οχήματα) και Περού (3.000 οχήματα). Οι άλλες μη ευρωπαϊκές αγορές της εταιρείας είναι: Κίνα (4.000 οχήματα), Ινδία (3.700 οχήματα) και Μαρόκο (7.000 οχήματα).

Η Arval διαχειρίζεται επίσης 12.000 οχήματα στη Ρωσία. Άλλες σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές περιλαμβάνουν την Ελβετία (12.000 οχήματα) και την Πορτογαλία (11.000 οχήματα). Η μικρότερη παρουσία της Arval βρίσκεται στη Νορβηγία, όπου η εταιρεία διαχειρίσθηκε μόλις 179 οχήματα το περασμένο έτος.

Κατηγορίες πελατών

Πέρυσι, η Arval αναπτύχθηκε σε όλες τις κατηγορίες εταιρικών πελατών: ΜΜΕ +17. Επιχειρήσεις και δημόσιοι οργανισμοί + 4%. Η διεθνής πελατεία της Arval αυξήθηκε περισσότερο από 7% και αντιπροσωπεύει πλέον περισσότερο από το 25% της συνολικής δραστηριότητας.

Το 2018, η Arval προώθησε τις προσφορές της σε ιδιώτες πελάτες σε ολόκληρη την Ευρώπη, αυξάνοντας την ιδιωτική μίσθωση κατά 45%. Στις Κάτω Χώρες, η Arval εγκαινίασε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αυτοκινήτων για ιδιώτες πελάτες. Ο στόχος είναι να εισαχθεί αυτή η ποιοτική εμπειρία πελατών σε διάφορες χώρες το 2019.

SMaRT, EV και Me

Ορισμένες άλλες προσφορές της Arval που ξεκίνησαν το 2018:

  • SMaRT: αρκτικόλεξο των Sustainable Mobility and Responsibility Targets (Στόχων Βιώσιμης Κινητικότητας και Υπευθυνότητας), αυτή η πρόταση πέντε φάσεων βοηθά τους πελάτες της Arval να καθορίσουν και να εφαρμόσουν μια στρατηγική για τη μετάβαση της ενεργειακής πολιτικής του στόλου, από ορυκτά καύσιμα σε βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις.
  • Η προσφορά EV της Arval: οι διάφορες συνεργασίες επιτρέπουν στην Arval να καλύψει ολόκληρο το οικοσύστημα EV, από τη χρέωση έως τις πληρωμές και τις ψηφιακές υπηρεσίες. Η προσφορά, που είναι διαθέσιμη σε 12 χώρες ώριμeς για EVs, περιλαμβάνει επίσης οχήματα αντικατάστασης ντίζελ / βενζίνης για σύντομα χρονικά διαστήματα.
  • Arval for Me: μια ψηφιακή λύση που προσφέρει στους ιδιώτες πρόσβαση στην τεχνογνωσία, τις υπηρεσίες και τα δίκτυα της Arval. Διατίθεται προς το παρόν στην Ισπανία και την Ιταλία.

Ευκαιρίες ανάπτυξης

Για το 2019 και μετά, η Arval στοχεύει σε ευκαιρίες ανάπτυξης μέσω καινοτομιών και ψηφιακών εφαρμογών συνδεδεμένων με ένα ευρύτερο φάσμα λύσεων κινητικότητας.

  • Η προσφάτως δημοσιευθείσα Employee Value Proposition της Arval υπογραμμίζει τη σημασία της ενδυνάμωσης των ανθρώπων να διεξάγουν αυτή τη στρατηγική και να παρέχουν εξαιρετικές υπηρεσίες και γνώσεις.
  • Η πλατφόρμα My Arval επιτρέπει στους πελάτες και τους οδηγούς να αλληλεπιδρούν και να λαμβάνουν εξατομικευμένες πληροφορίες και υπηρεσίες όταν και όπου χρειάζεται.
  • Από την πλευρά του ανθρώπινου δυναμικού, η Arval εφάρμοσε πρόσφατα το «Ένας χώρος για ανθρώπους εν δράσει», που αποτελεί μια υπόσχεση να δώσει στους υπαλλήλους της τους πόρους για να προωθήσουν νέες ιδέες, να επιτύχουν απόδοση και να αναπτυχθούν.

“Είμαστε βέβαιοι πως θα επιτύχουμε σημαντική ανάπτυξη το 2019”, λέει ο νέος CEO της Arval, Alain Van Groenendael (στη φωτογραφία). “Οι ομάδες μας δεσμεύονται σε όλες τις χώρες και τις κατηγορίες και η επίτευξη αύξησης κατά 9% για το επόμενο έτος φαίνεται εφικτή”.

Προηγούμενο άρθροΝέος ταχυφορτιστής EV για τους ευρωπαϊκούς στόλους από την FreeWire
Επόμενο άρθροΗ hive, εταιρεία ενοικίασης escooters, έρχεται στην Αθήνα