Η Alfa Romeo παρουσιάζει τη νέα της εταιρική ταυτότητα, μετά την παρουσίαση της Tonale, με αφετηρία το Μιλάνο και το σημείο πώλησης και υπηρεσιών after sales, Stellantis & You Sales & Services.
Ξεκινώντας από το Μιλάνο -την ιστορική έδρα της μάρκας- και με αφορμή την Tonale, η Alfa Romeo αποκαλύπτει τη νέα της εταιρική εικόνα, όπως αυτή παρουσιάστηκε στο σημείο πώλησης και υπηρεσιών after sales, Stellantis & You Sales & Services. Στο μέρος όπου η θρυλική μάρκα ιδρύθηκε το 1910, το πρώτο σημείο με τη νέα εταιρική ταυτότητα εκφράζει το κλασσικό της στιλ, αλλά παράλληλα και την είσοδό της στη νέα εποχή της αυτοκίνησης.
Ο έντονος συμβολισμός συνεχίζεται και από το γεγονός ότι η έκθεση βρίσκεται στο ίδιο σημείο όπου το 1910 το Portello, το πρώτο εργοστάσιο της μάρκας, ξεκίνησε να δίνει ζωή στα μοντέλα της. Σήμερα, στο ίδιο σημείο ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Alfa Romeo. Την ίδια στιγμή ενισχύεται και η στενή σχέση που έχει η μάρκα με την παγκόσμια πρωτεύουσα της μόδας, του design και της ιταλικής δημιουργικότητας, στοιχεία που αποτελούν πηγή έμπνευσης για την Alfa Romeo.
Σε κάθε περίπτωση, η εστίαση παραμένει στους ανθρώπους και γι’ αυτό το λόγο η Alfa Romeo προσφέρει στους πελάτες της μια απολαυστική εμπειρία, η οποία τονίζει τις αξίες της, αλλά και το όραμα της για το μέλλον.
Η μοντέρνα και παράλληλα απέριττη σχεδίαση της νέας εταιρικής εικόνας, τονίζει και την τεχνολογική πλευρά της μάρκας. Ο συνδυασμός του έντονου χρώματος “Alfa Red” που εκφράζει την αγωνιστική της ιστορία, με την κομψότητά των διαφόρων τόνων του γκρι ολοκληρώνουν την αίσθηση ποιότητας και καινοτομίας -που κάνουν τόσο ξεχωριστή την ιταλική μάρκα- της προσδίδουν μια μοναδική θέση στον όμιλο Stellantis.
Αντίστοιχα και στο εσωτερικό της έκθεσης, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί αλλά και η διαχείριση του φωτός, θυμίζουν τα premium στοιχεία που μπορεί να βρει κανείς και στα μοντέλα. Στο χώρο εκτός από τα αυτοκίνητα, ο επισκέπτης μπορεί να γνωρίσει και την ιστορία της μάρκας, αλλά και τις νέες εξελίξεις και την παρουσία της στους αγώνες και ιδιαίτερα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1. Πρωταγωνιστική θέση στα εγκαίνια της νέας εικόνας έχει η Alfa Romeo Tonale, το πρώτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο της μάρκας που αξιοποιεί τεχνολογίες αιχμής, διατηρώντας παράλληλα το αυθεντικό της DNA.
Ο Francesco Calcara, Senior Vice President Global Marketing and Communication της Alfa Romeo, δήλωσε: «Τα εγκαίνια εδώ στο Μιλάνο της πρώτης εγκατάστασης με τη νέα εταιρική εικόνα αποτελούν μια πολύ σημαντική στιγμή για εμάς, αλλά και μια ευκαιρία να δείξουμε για ακόμα μια φορά την ιταλική μας καταγωγή, αλλά και πως παραμένουμε πιστοί στις ρίζες μας. Με την Tonale, η Alfa Romeo, ζει μια επανάσταση, αλλά και μια ‘μεταμόρφωση’ που δεν αφορά μόνο στο προϊόν, αλλά και στην ποιότητα και τη συνολική εμπειρία του πελάτη».