Η ALD Automotive εγκαινίασε δύο νέες υπηρεσίες στη Γαλλία κατά την πρόσφατη εκδήλωση BlueFleet στο Autodrome του Linas-Montlhéry. Μαζί με περισσότερους από 1.000 πελάτες η ALD ανακοίνωσε ότι η λύση Business Intelligence, η οποία λειτουργεί ήδη στο Βέλγιο και το Ηνωμένο Βασίλειο, είναι πλέον διαθέσιμη και στη Γαλλία.

Η Business Intelligence είναι μια εξατομικευμένη προσφορά ελέγχου που βοηθά τους πελάτες στη βελτιστοποίηση του TCO με έμφαση στα στοιχεία κόστους, αλλά και στο ενεργειακό μίγμα και ένα πρόγραμμα βιώσιμης ανάπτυξης στόλου.

Η δεύτερη υπηρεσία που παρουσίασε η ALD Automotive για τη γαλλική αγορά, σχετίζεται με μια πιο έξυπνη ασφάλιση με βάση τη συνδεσιμότητα. Με την υποστήριξη της τηλεματικής του οχήματος, η ALD θα χρησιμοποιήσει δεδομένα συμπεριφοράς οδηγών για να προσαρμόσει τα ασφαλιστήρια συμβόλαια των πελατών της κατά την ανανέωσή τους με θετικό τρόπο. Στην πράξη, θα υπάρξει μια έκπτωση για τους «καλούς» μαθητές, χωρίς να υπάρξει πρόστιμο για τους «κακούς». Η λύση βρίσκεται τώρα στο τελικό δοκιμαστικό στάδιο και θα είναι επίσημα διαθέσιμη στις αρχές του 2020, με σκοπό να συνδεθεί με τις διεπαφές της ALD, My ALD Driver και My ALD Manager.

 

Προηγούμενο άρθροFord Motor Company: Βελτίωση στις βασικές αγορές
Επόμενο άρθροH συγχώνευση Groupe PSA και FCA