Η ZF Friedrichshafen παρουσίασε το πρώτο σύστημα εξωτερικών πλευρικών αερόσακων πρo συγκρούσεως, το οποίο μειώνει τη σοβαρότητα τραυματισμού των επιβατών κατά 40% σε πλευρικές συγκρούσεις.

Ο εξωτερικός αερόσακος αναπτύσσεται σε χιλιοστά του δευτερολέπτου πριν από μια σύγκρουση για να προσφέρει μια πρόσθετη ζώνη απορρόφησης πρόσκρουσης, η οποία μπορεί να σώσει ζωές και να μειώσει τη σοβαρότητα τραυματισμού των επιβατών. Για να καταστεί αυτό δυνατόν, η ZF έχει διασυνδέσει τους αερόσακους με τα συστήματα αισθητήρων του οχήματος και έχει αναπτύξει αλγόριθμους που είναι σε θέση να προσδιορίσουν εάν επίκειται σύγκρουση και να αποφασίσουν εάν θα ανοίξουν ή όχι τον αερόσακο.

Σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης, οι επιβάτες στην πλευρά της πρόσκρουσης κινδυνεύουν ιδιαίτερα με σοβαρούς τραυματισμούς στην περιοχή του θώρακα, εάν η καμπίνα επιβατών παραμορφωθεί σοβαρά. Το σύστημα ασφαλείας προ σύγκρουσης ZF μπορεί να μειώσει τη διείσδυση του εισερχόμενου οχήματος έως και κατά 30%, συμβάλλοντας έτσι στη σημαντική μείωση του κινδύνου τραυματισμού των επιβατών.

Οι πληροφορίες σχετικά με την πρόβλεψη μιας αναπόφευκτης σύγκρουσης συμβάλλουν επίσης στην περαιτέρω βελτίωση της αποτελεσματικότητας της καθιερωμένης και τυποποιημένης τεχνολογίας ασφαλείας. Για παράδειγμα, ο Active Control Retractor ACR8 (προεντατήρας ζώνης ασφαλείας) μπορεί να προειδοποιήσει τους επιβάτες ή να τους βοηθήσει να λάβουν ασφαλή στάση στα κρίσιμα κλάσματα του δευτερολέπτου πριν από τη σύγκρουση.

Αυτός ο νέος εξωτερικός πλευρικός αερόσακος βρίσκεται ακόμα σε φάση ανάπτυξης.

Προηγούμενο άρθροΤο μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας της ΕΕ
Επόμενο άρθροΝέα πλαφόρμα Honda e: οδηγική άνεση και ευελιξία στην πόλη