Η Stellantis έχει αναπτύξει ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα για συνεργατική καινοτομία. Η εταιρεία συνεργάζεται με ερευνητές, επιστήμονες και μηχανικούς σε όλο τον κόσμο για να επιταχύνει την ανάπτυξη και εφαρμογή πρωτοποριακών τεχνολογιών, που θα της επιτρέψουν να επιτύχει τους στόχους του στρατηγικού σχεδίου Dare Forward 2030, συμπεριλαμβανομένης της επίτευξης μηδενικών εκπομπών άνθρακα έως το 2038.

Με περισσότερες από τρεις δεκαετίες συνεργασίας με δημόσιους φορείς, άλλα κέντρα Ε&Α, ακαδημίες και διάφορους ενδιαφερόμενους, η Stellantis αξιοποιεί αυτή την εμπειρία δημιουργώντας ένα από τα μεγαλύτερα και ευρύτερα συνεργατικά οικοσυστήματα στον κόσμο, το οποίο σήμερα απαριθμεί 164 έργα σε εξέλιξη και πάνω από 1.000 διαφορετικούς εταίρους παγκοσμίως.

Αυτά τα έργα συνδυάζουν ιδιωτική και δημόσια χρηματοδότηση, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της εκτενούς τεχνικής κοινότητας της Stellantis και των κορυφαίων ιδρυμάτων με το άριστα καταρτισμένο δυναμικό τους, προς αναζήτηση λύσεων στα πλέον δύσκολα θέματα της παγκόσμιας κινητικότητας. Από κοινού, η Stellantis και οι πρωτοπόροι συνεργάτες της δημιουργούν τον κοινό οδικό χάρτη ελεύθερης κινητικότητας.

“Η αντιμετώπιση της πολυπλοκότητας της μελλοντικής κινητικότητας απαιτεί καινοτομία. Η ανοιχτή προσέγγισή μας, βασισμένη σε ένα παγκόσμιο συνεργατικό οικοσύστημα που καλύπτει τα πιο δύσκολα τεχνικά θέματα, μας επιτρέπει να προωθήσουμε τη γνώση και να επικεντρωθούμε σε έρευνα που θα επηρεάσει θετικά την κινητικότητα”, δήλωσε ο Ned Curic, Chief Technology Officer της Stellantis. “Είμαστε πιο δυνατοί και πιο δημιουργικοί όταν συνεργαζόμαστε, ειδικά όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας με τους καλύτερους συνεργάτες και ερευνητές του κόσμου. Αυτό το πρωτοποριακό πνεύμα είναι το κλειδί για τον μετασχηματισμό της Stellantis σε αναγνωρισμένη τεχνολογική εταιρεία και μας βοηθά να βρούμε πρωτοποριακές απαντήσεις σε τεχνικές προκλήσεις, απαντήσεις που βοηθούν τους πελάτες μας, την εταιρεία μας και την κοινωνία μας”.

Ομάδες Stellantis από τη Βραζιλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Πορτογαλία και την Ισπανία συνεργάζονται με άλλα ενδιαφερόμενα μέρη με κοινούς και εναρμονισμένους στόχους. Κάθε συνεργατικό, συγχρηματοδοτούμενο έργο μπορεί να διαρκέσει έως και τέσσερα χρόνια.

Επιπλέον, άλλες ομάδες Stellantis στη Βραζιλία, την Κίνα, την Ινδία και τις Ηνωμένες Πολιτείες συμμετέχουν ενεργά σε έρευνες με ενδιαφερόμενα μέρη του κλάδου, συνεισφέροντας πόρους για την αντιμετώπιση τεχνικών θεμάτων.

Ο κατάλογος των παγκόσμιων συνεργατικών έργων είναι ευθυγραμμισμένος με τους στρατηγικούς τεχνικούς τομείς της Stellantis, οι οποίοι περιλαμβάνουν:

  • Αυτόνομη οδήγηση και συνδεσιμότητα
  • Αμάξωμα, πλαίσιο και εσωτερικό
  • Τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης και προηγμένης πρόωσης
  • Μεταποίηση
  • Υλικά

Παραδείγματα συνεργατικών έργων σε εξέλιξη

  • Hi-Drive (Αυτόνομη οδήγηση και συνδεσιμότητα): Συγκεντρώνοντας αυτοκινητοβιομηχανίες, παρόχους τεχνολογίας, πανεπιστήμια και ερευνητικά ιδρύματα, το Hi-Drive συνιστά το κορυφαίο ευρωπαϊκό έργο αυτοματοποιημένης οδήγησης. Διερευνά και δοκιμάζει λύσεις συνδεσιμότητας οχημάτων, οχήματα υψηλής ακρίβειας, κυβερνοασφάλεια και μηχανική μάθηση για διάφορα περιβάλλοντα κυκλοφορίας οχημάτων.
  • Έρευνα θερμικής άνεσης (Αμάξωμα, πλαίσιο και εσωτερικό): Αυτή η συνεργασία επιδιώκει την ανάπτυξη νέων συστημάτων και στρατηγικών διαχείρισης της θερμότητας στο εσωτερικό των οχημάτων, ελαχιστοποιώντας την κατανάλωση ενέργειας, βασικό παράγοντα επέκτασης της αυτονομίας των BEV.
  • CEVOLVER (Τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης και προηγμένης πρόωσης): Το έργο CEVOLVER (Connected Electric Vehicle Optimized for Life, Value, Efficiency and Range) αποσκοπεί στη βελτιστοποίηση της ανάπτυξης και λειτουργίας ηλεκτρικών οχημάτων και χρησιμοποιεί τεχνολογίες, εξαρτήματα και συστήματα αιχμής. Το έργο αξιοποιεί τις ευκαιρίες συνδεσιμότητας με τις υπολογιστικές δυνατότητες των μεγάλων δεδομένων.
  • ODIN (Κατασκευαστικά): Για να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των εταιρειών παραγωγής της Ευρωπαϊκής Ένωσης στη χρήση προηγμένης ρομποτικής, το ODIN παρέχει τεχνολογία των πλέον πρόσφατων πρωτοποριακών ερευνών για να δείξει πως τα πρωτοποριακά ρομποτικά συστήματα παραγωγής είναι τεχνικά εφικτά, αποτελεσματικά και βιώσιμα για άμεση χρήση.
  • Forest-Comp (Υλικά): Αυτό το ερευνητικό έργο αξιολογεί τη χρήση ανανεώσιμων και μη ανανεώσιμων δασικών πόρων για μαζική παραγωγή βιοσυνθετικών υλικών, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για εσωτερική διακόσμηση ή ηχομόνωση οχημάτων.
Προηγούμενο άρθροMercedes-Benz Trucks – Hegelmann Group
Επόμενο άρθροΤο ηλεκτρικό smart #1 συνεχίζει την παράδοση