Καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία εξελίσσεται, τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρει η Amazon θα διευκολύνουν τους κατασκευαστές αυτοκινήτων και τους προμηθευτές να προσφέρουν μια πιο βολική και πιο συνδεδεμένη εμπειρία οδήγησης στους πελάτες τους.

Στη CES 2020, η Amazon ανήγγειλε νέους συνεργάτες και υιοθετήσεις στον τομέα του αυτοκινήτου και παρουσίασε μερικές από τις νέες εμπειρίες που προσφέρει μέσω των Alexa Auto, AWS, Fire TV, Amazon Web Services και πολλών άλλων.

Στην Amazon, πιστεύουν ότι η φωνή είναι ο ευκολότερος και φυσικότερος τρόπος αλληλεπίδρασης με την τεχνολογία. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα για το πώς η Alexa μπορεί να κάνει τη ζωή ευκολότερη και πιο βολική για τους πελάτες και τώρα εστιάζουν στην εφαρμογή της Alexa πέραν της οικίας-ξεκινώντας από το αυτοκίνητο.

Νέες υιοθετήσεις της  Alexa από κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες

Η Alexa είναι ήδη διαθέσιμη σε δεκάδες οχήματα αυτοκινητοβιομηχανιών όπως η Audi, η BMW, η Ford και η Toyota.  Στη CES 2020 ανακοινώθηκε πως η Automobili Lamborghini υιοθετεί την Alexa για τη γκάμα Huracan Evo και η Rivian θα ενσωματώσει την Alexa στα δύο πρώτα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα της, το R1S και το R1T, καθώς και στον μελλοντικό στόλο των 100.000 αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων διανομής της Amazon. Και οι δύο υιοθετήσεις θα είναι διαθέσιμες μέσα στο τρέχον έτος, παράλληλα με τις ήδη αγγελθείσες εμπειρίες Alexa της General Motors και της Volkswagen.

Η Echo Auto θα λανσαριστεί διεθνώς, με νέα παρελκόμενα αυτοκινήτου με ενσωμάτωση της  Alexa

Κάποιοι δεν θέλουν να αγοράσουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο, αλλά θέλουν πρόσβαση στην Alexa. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δημιουργήθηκε η Echo Auto και υποστηρίζονται μάρκες όπως η Anker και η Garmin για να κατασκευάσουν συσκευές αυτοκινήτου με δυνατότητα Alexa. Στη CES 2020, παρουσιάστηκαν ακόμα περισσότερα παρελκόμενα αυτοκινήτων με ενσωματωμένη την Alexa, συμπεριλαμβανομένων νέων προϊόντων από μάρκες όπως η BOSS Audio, η JVC Kenwood, η iOttie, η Nextbase, η Pioneer και η Sena. Ανακοινώθηκε επίσης πως η Echo Auto θα ξεκινήσει να δραστηριοποιείται διεθνώς φέτος. Η διαθεσιμότητά της ξεκινά πρώτα στην Ινδία στις 15 Ιανουαρίου, ενώ άλλες χώρες θα ακολουθήσουν μέσα στο έτος.

Νέα χαρακτηριστικά και δυνατότητες Alexa για το αυτοκίνητο

Νέα χαρακτηριστικά καθιστούν την εμπειρία του αυτοκινήτου ακόμα καλύτερη για τους πελάτες. Αργότερα φέτος, οι πελάτες θα μπορούν να πουν “Alexa, pay for gas” για να προμηθευτούν καύσιμα σε όλους τους 11.500 σταθμούς της Exxon και Mobil. Οι συναλλαγές για αυτό το νέο χαρακτηριστικό της Alexa πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Amazon Pay και τροφοδοτούνται από την Fiserv, μια παγκόσμια υπηρεσία παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Και ως μέρος της νέας Fire TV Edition, διατίθενται Fire TV σε νέες κατηγορίες, όπως η ψυχαγωγία εντός του αυτοκινήτου. Η BMW και η Fiat Chrysler Automobiles θα είναι μεταξύ των πρώτων αυτοκινητοβιομηχανιών που θα προσφέρουν αυτή τη νέα εμπειρία Fire TV στα μελλοντικά τους οχήματα.

Εταιρείες ενσωμάτωσης συστημάτων και πάροχοι λογισμικού για την απλοποίηση υιοθέτησης της Alexa από τις αυτοκινητοβιομηχανίες

Η Amazon συνεργάζεται με πολλές εταιρείες ενσωμάτωσης συστημάτων και παρόχους λογισμικού για να διευκολύνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να υιοθετήσουν την Alexa και να προσφέρουν νέες φωνητικές εμπειρίες αυτοκινήτου. Στη CES, ανακοινώθηκαν νέες ενσωματώσεις σε παρόχους πλοήγησης όπως οι BOSCH, HERE, MELCO, Telenav και TomTom. Με την ενσωμάτωση στις υπηρεσίες τους της πιο πρόσφατης έκδοσης της Alexa Auto SDK, καθίσταται ακόμα πιο εύκολη η προσθήκη φωνητικής πλοήγησης στα επόμενα οχήματα.

Νέες υπηρεσίες και ενσωματώσεις που υποστηρίζονται από την AWS

Εκτός από τα καταναλωτικά προϊόντα όπως η Alexa και η Fire TV, οι εταιρείες συστημάτων αυτοκινήτων χρησιμοποιούν την Amazon Web Services (AWS) για να τροφοδοτήσουν τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό και να επιταχύνουν νέες λύσεις κινητικότητας. Στη CES, ανακοινώθηκαν αρκετές νέες ενσωματώσεις που υποστηρίζονται από την AWS: Η AWS συνεργάζεται με την BlackBerry για την ανάπτυξη μιας συνδεδεμένης πλατφόρμας λογισμικού για εφαρμογές εντός των οχημάτων, συνδυάζοντας την ασφάλεια του συστήματος λειτουργίας σε πραγματικό χρόνο QNX της BlackBerry με το Internet of Things της AWS (IoT) στο cloud και στο αυτοκίνητο και με την Unity Technologies για την παρουσίαση της Unity Simulation, μιας υπηρεσίας cloud για τη δοκιμή, την εκπαίδευση και την επικύρωση ενός αυτόνομου συστήματος αντίληψης. Και η AWS με την Amazon Vehicles συνεργάστηκαν με την Cadillac και τη ZeroLight για τη δημιουργία μιας  καινούργιας, δυναμικής, πρότυπης διαδικασίας αγοράς αυτοκινήτου για την Cadillac XT6, στη CES 2020. Η παρουσίαση χρησιμοποίησε μια σειρά συναρπαστικών, εξατομικευμένων ψηφιακών εμπειριών για να καθοδηγήσει τον πελάτη καθ΄όλα τα στάδια αγοράς ενός οχήματος.

Προηγούμενο άρθροΗ Peugeot στο Brussels Motor Show 2020
Επόμενο άρθροΠεριπολικά Nissan Qashqai για την Ελληνική Αστυνομία