Christian Stein, VP, Brands Communications, Groupe Renault

Το Groupe Renault ανακοίνωσε τη δημιουργία της θέσης του VP, Brands Communications (Αντιπροέδρου επικοινωνίας μαρκών) ως μέρος του έργου για την ανάπτυξη της οργάνωσής του βάσει των brands του.

Από τις 15 Νοεμβρίου 2020, ο Christian Stein διορίζεται σε αυτή τη νέα θέση και θα αναφέρεται στην Catherine Gros, VP Communications, Public Affairs, Social and Sustainable Impact του Groupe Renault.

Η αποστολή του Christian Stein θα είναι να αναπτύξει την επικοινωνία των brands και των προϊόντων και να διασφαλίσει τη συνοχή μεταξύ της επικοινωνίας κάθε μάρκας και εκείνης του Ομίλου μαζί με τον Frédéric Texier, VP Group Communications.

Ο Christian Stein, 50 ετών, είναι Διευθυντής Επικοινωνίας και Θεσμικών Σχέσεων της SEAT από το 2015. Προηγουμένως ήταν διευθυντής μάρκετινγκ της μάρκας SEAT, στην οποία εντάχθηκε το 2011.

Ο κ. Stein ξεκίνησε την καριέρα του στον Όμιλο PSA το 1991 όπου κατείχε διάφορες θέσεις στο μάρκετινγκ (Διευθυντής μάρκετινγκ στην Peugeot Belux και στη συνέχεια στο Ηνωμένο Βασίλειο), πωλήσεις (Διευθυντής Πωλήσεων και τότε Διευθυντής Αντιπροσωπείας της Peugeot στο Βέλγιο) και στις οικονομικές υπηρεσίες του ομίλου (PSA Ισπανία).

Κατά τη διάρκεια της καριέρας του, ο Christian Stein ανέπτυξε τις γνώσεις του για τον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας σε διάφορες χώρες (Γαλλία, Βέλγιο, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία) όπου είχε την ευκαιρία να αναπτύξει τις δεξιότητές του στη διαχείριση εμπορικών σημάτων τόσο σε κεντρικό επίπεδο, όσο και αγοράς και αντιπροσώπων.

 

 

Προηγούμενο άρθροSolvay – Veolia: Συνεργασία για τις μπαταρίες
Επόμενο άρθροΟ Jens Holtinger επικεφαλής παραγωγής φορτηγών Volvo