Η Maserati θα παρουσιάσει σύντομα τη Grecale, το νέο της SUV, την ενσάρκωση της ιδέας του «The Everyday Exceptional», όπως αναφέρει η εταιρεία. Το  νέο μοντέλο φέρει το όνομα ενός ανέμου. Grecale είναι ένας βορειοανατολικός μεσογειακός άνεμος – ο γνωστός μας Γραίγος – και τώρα, επίσης, ένα SUV που αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο στη γκάμα της Maserati.

Η ονομασία των αυτοκινήτων της από τους διάσημους μεσογειακούς ανέμους αποτελεί παράδοση για τη μάρκα.

Όλα ξεκίνησαν το 1963 με τη θρυλική Mistral. Ακολούθησαν οι Ghibli, Bora και άλλα μοντέλα, που οδήγησαν στο SUV Levante του 2016. Το πρώτο SUV στην ιστορία της ιταλικής μάρκας  με την τρίαινα.

Και τώρα ήρθε η ώρα για τη Grecale. Ο δυνατός, δροσερός, μεσογειακός άνεμος , αναφέρει η εταιρεία, φέρνει ένα εντελώς νέο κύμα τεχνολογίας, επιδόσεων και σχεδιαστικών επιτευγμάτων.

«Το πάθος, η καινοτομία, η ευελιξία και το στυλ είναι τα συστατικά της Grecale», που σύντομα θα λανσαριστεί με μια μεγάλη γκάμα κινητήρων: συμβατικός κινητήρας εσωτερικής καύσης, υβριδικός και στο μέλλον –κατά πάσα πιθανότητα το 2023– αμιγώς ηλεκτρικός.

Η Grecale θα ενισχύσει την ελκυστικότητα του στόλου της Maserati;

Τα φιλόδοξα σχέδια επέκτασης της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας πολυτελείας περιλαμβάνουν τη δημιουργία ισχυρότερου αποτυπώματος στην αγορά στόλου. Τα πρώτα βήματα προς αυτή την κατεύθυνση, το compact saloon Ghibli και το SUV Levante, θα συνοδευτούν σύντομα από το cross-over Grecale.

Τον Μάρτιο, η παραλλαγή στις φωτογραφίες θα εκλείψει εντελώς. Ωστόσο, δεν χρειάζεται μεγάλη φαντασία για να γίνει αντιληπτή η εμφάνιση του νέου μοντέλου της Maserati. Ως αντίπαλος της BMW X4 και της Porsche Macan, η Grecale είναι ελαφρώς φαρδύτερη, στα 4,85 μέτρα και προσφέρει ανταγωνιστικό εσωτερικό χώρο, με μεταξόνιο 2,9 μέτρων.

Η Maserati σκοπεύει να παρουσιάσει ηλεκτρικές εκδόσεις ολόκληρης της γκάμας της από το 2025, αλλά η Grecale πρωτοεμφανίζεται ως ήπια υβριδική έκδοση με κινητήρα 2 λίτρων. Ωστόσο, το συμπαγές SUV θα σημάνει την έναρξη της ευρύτερης ηλεκτρικής επανάστασης της μάρκας, επομένως η έκδοση BEV αναμένεται του χρόνου. Το λανσάρισμα του μοντέλου μπορεί να αναβλήθηκε αρκετές φορές, αλλά παρ΄όλα ταύτα η εξέλιξη της ηλεκτρικής έκδοσης συνεχίζεται. Φημολογείται πως θα εφαρμοστεί αρχιτεκτονική 800 volt, με σημαντική μείωση του χρόνου φόρτισης.

50% εταιρικές πωλήσεις

Η Grecale δεν βασίζεται στην ειδική πλατφόρμα αυτοκινήτων μπαταρίας της μητρικής Stellantis, αλλά χρησιμοποιεί δομικά στοιχεία Giorgio που απαντώνται και στην Alfa Romeo (Giulia και Stelvio). Κατά το λανσάρισμα, ο κινητήρας 2.0 MHEV θα αποδίδει 300 ίππους και θα διαθέτει μπαταρία 48 volt και eBooster που τον ενισχύει στις χαμηλότερες στροφές. Τα στοιχεία CO2 δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί.

Η Maserati στοχεύει σε νέο τύπο πελατών μέσω της Grecale. Σε νεότερο κοινό που θέλει να ξεχωρίσει και αναζητά εναλλακτική λύση στις γερμανικές μάρκες premium. Το μοντέλο πρέπει να εξασφαλίσει ευρύτερο κοινό για την εταιρεία, που στοχεύει οι εταιρικοί πελάτες να καλύψουν το 50% του συνόλου των πωλήσεων.

Προηγούμενο άρθροΗ Bolt ωθεί τους χρήστες αυτοκινήτων στα σκούτερ
Επόμενο άρθροΑντίστροφη μέτρηση για το ηλεκτρικό ID. Buzz