Η Massey Ferguson, παγκόσμιο brand της AGCO (NYSE:AGCO), ανακοίνωσε το λανσάρισμα της νέας σειράς γεωργικών ελκυστήρων MF 4700 M, που περιλαμβάνει τρία νέα μοντέλα με ιπποδύναμη από 82hp έως 100hp. Όλα διατίθενται προαιρετικά με ένα ολοκαίνουργιο κιβώτιο ταχυτήτων (σασμάν) Dyna-2, 24 x 24 Powershift.

“Η νέα Σειρά MF 4700 M βασίζεται στην ήδη επιτυχημένη Σειρά MF 4700, υιοθετώντας πάντα τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες, διατηρώντας παράλληλα τα σημαντικά πρότυπα απλής λειτουργίας, αξιοπιστίας και άριστης σχέσης κόστους / απόδοσης” δήλωσε ο Francesco Murro, Διευθυντής, Marketing Ευρώπης & Μέσης Ανατολής της Massey Ferguson.

“Αυτά τα τρακτέρ μεσαίας ιπποδύναμης προσφέρουν το σωστό συνδυασμό προδιαγραφών, άνεσης και τιμής για τους πελάτες που επιδιώκουν να κάνουν τη δουλειά τους αποτελεσματικά και αποδοτικά. Οι χρήστες μπορούν, ωστόσο, να προσαρμόζουν τα τρακτέρ τους σύμφωνα με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις και ανάγκες τους, με επιλογές που αυξάνουν τις επιδόσεις, όπως το νέο σύστημα μετάδοσης Dyna-2 Powershift με «Speedmatching»”.

Τα νέα μοντέλα παραλαμβάνουν τη σκυτάλη από την υπάρχουσα Σειρά MF 4700. Όλα αντλούν ισχύ από τους  τρικύλινδρους τελευταίας γενιάς κινητήρες  3.3 λίτρων AGCO Power Stage V, που αποδίδουν 82hp, 92hp και 100hp. Ο νέος ελκυστήρας MF 4710 M 100hp, βρίσκεται τώρα στην κορυφή της γκάμας, ενώ το προηγούμενο μοντέλο των 75hp δεν διατίθεται πλέον.

Όλα τα τρακτέρ της νέας Σειράς MF 4700 M διατίθενται  με καμπίνες. Επίσης, όλοι οι γεωργικοί ελκυστήρες, πλην της έκδοσης 100hp, μπορούν να παραγγελθούν και σε έκδοση ανοικτού τύπου.

Το νέο κιβώτιο Dyna-2 της Massey Ferguson διατίθεται προαιρετικά σε όλη τη σειρά. Διαθέτει λειτουργία «Speedmatching», στο βασικό εξοπλισμό , καθώς επίσης  την επιλογή Brake-to-Neutral. Εναλλακτικά, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν το υπάρχον, υψηλής τεχνολογίας κιβώτιο 12 x 12, με μηχανική επιλογή κατεύθυνσης (ρεβέρσα) ή προαιρετικά με ηλεκτροϋδραυλική επιλογή κατεύθυνσης (ρεβέρσα), «Powershuttle».

“Με την προώθηση της Σειράς MF 4700 M, η Massey Ferguson συνεχίζει να προσφέρει σύγχρονους και υψηλής ποιότητας κατασκευής γεωργικούς ελκυστήρες, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την απλή, ανθεκτική, αξιόπιστη λειτουργία για απαιτητικούς χρήστες στη μεσαία κατηγορία ιπποδυνάμεων, 82hp έως 100hp” πρόσθεσε ο κ. Murro.

Τα χαρακτηριστικά της Σειράς MF 4700 M

  • Νέοι, ειδικά σχεδιασμένοι και κατασκευασμένοι γεωργικοί ελκυστήρες μεσαίας ιπποδύναμης με 82hp, 92hp και 100hp οι οποίοι διαθέτουν τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες κινητήρων, κιβωτίων και μετάδοσης είναι διαθέσιμοι με καμπίνες μεγάλης ανέσης ή σε εκδόσεις ανοικτού τύπου.
  • Δοκιμασμένος, τρικύλινδρος κινητήρας 3.3 L AGCO Power, ο οποίος πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Stage V με καινοτόμα τεχνολογία All-In-One SCR
  • Νέο κιβώτιο Dyna-2 powershift, με στάνταρ Powershuttle (ηλεκτρουδραυλική ρεβέρσα) και Speedmatching. Αυτό προσφέρει 24 x 24 ταχύτητες από έξι γρανάζια σε δύο σειρές με μπουτόν ελέγχου της αποσύμπλεξης και του συστήματος δύο βημάτων powershift. Το Brake-To-Neutral είναι μία ακόμα προαιρετική επιλογή για ευκολότερη λειτουργία του τρακτέρ.
  • Εντυπωσιακό νέο στυλ, νέο ταμπλό και ανθεκτικότερες ζάντες.

Σύγχρονη τεχνολογία κινητήρων προδιαγραφών Stage V

Προηγμένοι, τρικύλινδροι κινητήρες 3.3 L AGCO Power χρησιμοποιούνται στους νέους γεωργικούς ελκυστήρες MF 4700 M. Χρησιμοποιώντας common rail, ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου και τέσσερις βαλβίδες/κύλινδρο πληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Stage V με τo καινοτόμο σύστημα All-In-One της Massey Ferguson.

Πέραν της επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής – Selective Catalytic Reduction (SCR) και ενός οξειδωτικού καταλύτη πετρελαίου – Diesel Oxidation Catalyst (DOC), το All- In-One διαθέτει επιπλέον καταλύτη αιθάλης – Soot Catalyst (SC) για τον έλεγχο των καυσαερίων. Έξυπνα τοποθετημένο κάτω από την καμπίνα ή την πλατφόρμα, αυτό το συμπαγές και αποδοτικό σύστημα δεν επηρεάζει καθόλου την ορατότητα.

Καθώς ο καταλύτης αιθάλης – Soot Catalyst χρειάζεται κάθε τόσο ‘αναγέννηση’ αυτό επιτυγχάνεται μέσω ενός διακόπτη στην πλευρική κονσόλα (δεξιά πλευρά). Αντίθετα με άλλα συστήματα, η διαδικασία αυτή δεν καταναλώνει επιπλέον  diesel, προς όφελος της οικονομίας.

Νέο προαιρετικό κιβώτιο Dyna-2

Όλα τα τετρακίνητα μοντέλα της Σειράς MF 4700 M διατίθενται προαιρετικά με το  νέο κιβώτιο Dyna-2 της Massey Ferguson με Powershuttle και Speedmatching.

Αυτό το κιβώτιο 2 βημάτων προσφέρει 24F X 24R (24 εμπρός X 24 όπισθεν ταχύτητες) μέσω έξι γραναζιών σε δύο σειρές – παρέχοντας έντεκα βασικές λειτουργικές ταχύτητες.

Το νέο σύστημα Hi-Low προσφέρει δύο ταχύτητες powershift, που επιλέγονται μέσω ενός διακόπτης στο πλάι του επιλογέα – κάτω από το οποίο υπάρχει και ένας διακόπτης αποσύμπλεξης για ευκολότερο έλεγχο των αλλαγών.

Οι ταχύτητες του Powershift μπορούν επίσης να αλλάζουν μέσω ενός μοχλού, τοποθετημένου στην κονσόλα που βρίσκεται στη δεξιά πλευρά. Ο μοχλός είναι πρακτικός όταν ο χειριστής δεν χρησιμοποιεί τον επιλογέα ταχυτήτων, για παράδειγμα κατά την οπισθοπορεία.

Η λειτουργία Speedmatching, που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό , επιλέγει αυτόματα το σωστό βήμα ανάλογα με την ταχύτητα κατά τη διαδικασία αλλαγής των σχέσεων. Ενεργοποιείται από ένα διακόπτη στην κονσόλα στη δεξιά πλευρά.

Το Dyna-2 προσφέρει μέγιστη ταχύτητα 40χλμ./ώρα σε χαμηλές στροφές, μόλις 1.850 σ.α.λ..

Εναλλακτικά, το σύγχρονο κιβώτιο 12 x 12 της Massey Ferguson προσφέρεται στο βασικό εξοπλισμό. Ειδικά σχεδιασμένο για τρακτέρ μεσαίας ιπποδύναμης, μπορεί να εφοδιάζεται με μηχανική ρεβέρσα ή ηλεκτρουδραυλική ρεβέρσα (Powershuttle) για ευκολότερη οδήγηση.

BraketoNeutral για ευκολότερες εργασίες

Το Brake-To-Neutral διατίθεται προαιρετικά και για τα δύο κιβώτια Dyna-2 και 12 X 12 Powershuttle. Ενεργοποιείται από ένα διακόπτη στην κονσόλα, και λειτουργεί ταυτόχρονα το συμπλέκτη, όταν είναι πατημένο το πεντάλ του φρένου.

Αυτό το εξαιρετικό σύστημα ελέγχου διευκολύνει και βελτιώνει το έργο του φορτωτή, επιτρέποντας στους χειριστές να χρησιμοποιούν ένα πεντάλ για φρένο και αποσύμπλεξη ταυτόχρονα.

Περαιτέρω βελτιώσεις

Η Σειρά MF 4700 M υιοθετεί τη νέα σχεδίαση της οικογένειας της Massey Ferguson, που λανσάρει τη νέα μάσκα σε σχήμα κύματος, ενσωματώνοντας μία σύγχρονη μπάρα φώτων στην κορυφή.

Όλες οι νέες λειτουργίες εμφανίζονται και παρακολουθούνται σε ένα αναβαθμισμένο ταμπλό, που περιλαμβάνει εικονίδια για τα νέα χαρακτηριστικά όπως η κατάσταση του Καταλύτη Αιθάλης, το  Powershift Hi ή Low και η ενεργοποίηση του Brake-to-Neutral.

Αναβαθμισμένες είναι και οι νέες ζάντες – μπροστά και πίσω – για βελτίωση της αξιοπιστίας και δυνατότητα τοποθέτησης μιας ευρείας γκάμα διατάσεων ελαστικών.

Οι διαδικασίες συντήρησης και επισκευών απλοποιούνται με την προσθήκη μιας νέας τυποποιημένης θύρας σύνδεσης Repair & Maintenance Information (RMI) για τη σύνδεση διαγνωστικών εργαλείων. Ένας διακόπτης απομόνωσης μπαταρίας ο οποίος ενεργοποιείται αυτόματα όταν ο χειριστής σβήνει τον ελκυστήρα είναι διαθέσιμος σαν προαιρετικός εξοπλισμός.

Μια λειτουργία επιστροφής Ελεύθερης Ροής (Free Flow) διατίθεται επίσης για τρακτέρ εξοπλισμένα με υδραυλικές  βαλβίδες εξωτερικών χρήσεων και διαχωριστή ροής.

Εξοπλισμός κατάλληλος για τις ανάγκες των χρηστών

Η νέα Σειρά Ελκυστήρων MF 4700 M της Massey Ferguson αποτελεί συνέχεια του λανσαρίσματος της Σειράς MF 5700 M στην περσινή Έκθεση Agritechnica. Το διακριτικό ‘M’ συμβολίζει το ‘medium specification’, που ξεχωρίζει αυτές τις σειρές από τα μοντέλα ανώτερων προδιαγραφών ‘S’ – στις σειρές MF 5700 S, MF 6700 S, MF 7700 S και MF 8700 S.

Προηγούμενο άρθροΝέο ελαστικό για τρέιλερ Goodyear KMAX T GEN-2
Επόμενο άρθροMazda ΜΧ-5, το θρυλικό roadster ανανεώθηκε