Ηλεκτρική αποδοτικότητα για το ολοκαίνουργιο επταθέσιο Ford Explorer Plug-In Hybrid, που με άνεση, πολυτέλεια και πραγματική ικανότητα για ανώμαλο έδαφος, τα έχει όλα και παραδίδεται τώρα σε πελάτες σε όλη την Ευρώπη.
Το Explorer Plug-In Hybrid συνδυάζει τον ισχυρό βενζινοκινητήρα EcoBoost V6 3.0 λίτρων της Ford με ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια και μπαταρία ιόντων λιθίου 13,6 kWh που μπορεί να φορτιστεί από εξωτερική πηγή και μέσω αναγεννητικής φόρτισης εν κινήσει – που αποδίδουν συνδυασμένη ισχύ 457 PS και 825 Nm ροπής, καθιστώντας το Explorer το ισχυρότερο υβριδικό όχημα της Ford.
Εξοπλισμένο με αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων της Ford, έξυπνο σύστημα τετρακίνησης και διαχείρισης εδάφους με επτά λειτουργίες οδήγησης, το προηγμένο σύστημα κίνησης παρέχει τη δυνατότητα μεταφοράς επτά επιβατών με άνεση, ρυμούλκηση έως 2.500 κιλών 1 και έχει ηλεκτρική εμβέλεια 48 χλμ NEDC ( 42 χλμ WLTP), απόδοση καυσίμου από 2,9 l / 100 χλμ NEDC (από 3,1 l / 100 χλμ WLTP) και εκπομπές CO2 από 66 g / χλμ NEDC (71 g / χλμ WLTP) 2.
Με ολοκληρωμένη γκάμα τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού και εξαιρετικής άνεσης, το ολοκαίνουργιο Explorer Plug-In Hybrid εμπνέει εμπιστοσύνη και εμπειρία άνεσης στους επιβάτες, ανεξάρτητα του τρόπου οδήγησης.
Τεχνολογίες όπως τα Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane Centering και το νέο Reverse Brake Assist κάνουν την οδήγηση πιο διαισθητική και με λιγότερο άγχος. Αμφότερες οι εκδόσεις ST-Line και Platinum διαθέτουν σύστημα B&O 14 ηχείων 4 και επαγωγική οθόνη αφής 10,1 ιντσών, συν τριζωνικό ηλεκτρονικό έλεγχο θερμοκρασίας και FordPass Connect modem5 για ένα χαλαρωτικό και συνδεδεμένο περιβάλλον καμπίνας.
“Το Explorer Plug-In Hybrid αποτελεί τον ορισμό της προσαρμοστικότητας”, δήλωσε ο Matthias Tonn, επικεφαλής μηχανικός του προγράμματος Explorer για την Ευρώπη. “Ποτέ μέχρι σήμερα δεν προσφέραμε ένα όχημα που να μπορεί να αντιμετωπίσει ανώμαλα εδάφη, να ρυμουλκήσει ένα σκάφος με ευκολία και να κυκλοφορήσει στην πόλη χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ενέργεια – και όλα αυτά με πολυτελή άνεση”.
Το Explorer Plug-In Hybrid είναι ένα από τα 18 νέα ηλεκτρικά οχήματα που θα προσφέρει η Ford στους ευρωπαίους πελάτες πριν από το τέλος του 2021.
Ηλεκτρική οδήγηση
Το υβριδικό σύστημα κίνησης του Explorer Plug-In Hybrid προσφέρει την εμβέλεια και την απόδοση ενός σύγχρονου, εξελιγμένου βενζινοκινητήρα, παράλληλα με την αποδοτικότητα και την πολυτέλεια ενός ηλεκτρικού οχήματος.
Ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει στο SUV ηλεκτρική ικανότητα οδήγησης και οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν πότε και πώς θα χρησιμοποιήσουν ισχύ μπαταρίας μέσω των λειτουργιών EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge. Όταν η μπαταρία φτάσει στη χαμηλότερη φόρτισή της, το σύστημα μετάδοσης κίνησης επιστρέφει αυτόματα στη λειτουργία EV Auto – συνδυάζοντας την ισχύ του βενζινοκινητήρα με αυτήν του ηλεκτροκινητήρα με ανάκτηση ενέργειας για βέτιστη απόδοση καυσίμου.
Για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας από εξωτερική πηγή 230 volt χρειάζονται λιγότερες από 5 ώρες και 50 λεπτά και από το προαιρετικό επιτοίχιο Ford Connected Wallbox ή λιγότερο από 4 ώρες και 20 λεπτά σε έναν δημόσιο σταθμό φόρτισης συμβατό με FordPass Charging Network.
Η παράλληλη υβριδική αρχιτεκτονική επιτρέπει επίσης την πλήρως συνδυασμένη ισχύ και ροπή, τόσο του βενζινοκινητήρα, όσο και του ηλεκτροκινητήρα, ταυτόχρονα για αυξημένη απόδοση εντός και εκτός δρόμου – σε συνδυασμό με την ευφυή τεχνολογία τετρακίνησης για άνετη ρυμούλκηση σκαφών ή μεγάλων ρυμουλκούμενων βάρους έως 2.500 kg.
Η ευφυής τετρακίνηση βελτιστοποιεί την πρόσφυση κάθε 10 χιλιοστά του δευτερολέπτου, αναλύοντας τα δεδομένα δεκάδων αισθητήρων, συμπεριλαμβανομένης της ταχύτητας του οχήματος και της εκτροπής, της θερμοκρασίας περιβάλλοντος αέρα, της ολίσθησης των τροχών και της ρυμούλκησης. Ένα ολοκαίνουργιο κιβώτιο ταχυτήτων ηλεκτρομηχανικού συμπλέκτη ροπής ρυθμίζει αδιάλειπτα την παροχή ροπής μεταξύ εμπρόσθιων και οπίσθιων τροχών εντός 100 χιλιοστών του δευτερολέπτου για ασφαλέστερο πάτημα στο δρόμο.
Όπως και το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, που βελτιστοποιεί περαιτέρω την απόδοση καυσίμου και την άνεση, το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης χρησιμοποιεί προσαρμοζόμενους αλγόριθμους εκμάθησης για να ρυθμίζει συνεχώς τις επιδόσεις και την άνεση.
Το σύστημα διαχείρισης εδάφους του Explorer Plug-In Hybrid χρησιμοποιεί επιλέξιμους τρόπους οδήγησης για να προσαρμόζουν οι οδηγοί την οδήγηση στις συνθήκες δρόμου, καιρού και εδάφους κατά βούληση. Οι διαθέσιμες λειτουργίες περιλαμβάνουν Normal, Sport, Trail, Slippery, Tow / Haul, Eco και Deep Snow and Sand – με κάθε λειτουργία να διαθέτει μια μοναδική ένδειξη οθόνης στον πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών. Το Hill Descent Control βοηθά επίσης στην κίνηση εκτός δρόμου.
Ξεχωριστός χαρακτήρας
Οι παραλλαγές Explorer Plug-In Hybrid Platinum και ST-Line διαθέτουν επιθετικό εξωτερικό και σύγχρονο εσωτερικό σχεδιασμό SUV.
Οι στάνταρ ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών έχουν μαύρο φινίρισμα στα μοντέλα ST-Line και σκούρο ματ φινίρισμα στα μοντέλα Platinum.
Τα μοντέλα ST-Line διαθέτουν επίσης μονοκόμματη μάσκα με γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα και μαύρες γυαλιστερές ράγες οροφής, εξωτερική επένδυση πόρτας αποσκευών, και εξωτερικές επενδύσεις θυρών. Το εσωτερικό διαθέτει καθίσματα με κόκκινο εξώρραφο, πατάκια δαπέδου και σπορ τιμόνι, καθώς και επένδυση τύπου ανθρακονήματος στο ταμπλό.
Τα μοντέλα Platinum διαθέτουν μονοκόμματη μάσκα σατινέ φινιρίσματος και σατινέ φινίρισμα στις ράγες οροφής, την εξωτερική επένδυση πόρτας αποσκευών και τις εξωτερικές επενδύσεις θυρών. Το εσωτερικό έχει πραγματική ξύλινη επένδυση στο ταμπλό.