Όλοι γνωρίζουμε πως τα EV (ηλεκτρικά αυτοκίνητα) αποτελούν το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας, επιβεβαιώνεται ωστόσο και από την έρευνα Profiles των Focus Bari και YouGov. 

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της πανελλήνιας, συνεχούς έρευνας Profiles “Οι Έλληνες και η σχέση τους με το αυτοκίνητο” που πραγματοποίησαν οι Focus Bari και YouGov:

  • Οι δύο στους τρεις Έλληνες θεωρούν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν το μέλλον για τις αυτοκινητοβιομηχανίες
  • Ασφάλεια, οικονομία καυσίμου και καταλληλότητα μοντέλου για όλη την οικογένεια συνιστούν τα βασικά κριτήρια για την πλειονότητα των Ελλήνων οδηγών
  • Οι γυναίκες εμφανίζουν υψηλότερη οικολογική συνείδηση όσον αφορά στο αυτοκίνητο
  • Ενώ οι άντρες ασχολούνται προσωπικά με το αυτοκίνητό τους πολύ περισσότερο, και εξακολουθούν να αναζητούν επιδόσεις και design σε μεγαλύτερο βαθμό απ’ ότι οι γυναίκες

Η online ποσοτική πανελλαδική έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 6.451 ατόμων, άντρες και γυναίκες, 18-64 χρόνων εξετάζοντας τρεις τομείς: Οικονομία και οικολογία, Ασφάλεια και ενασχόληση, Αυτοκίνητο και lifestyle.

Μερικά ακόμα στοιχεία: Η κατανάλωση καυσίμου είναι το κύριο κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου για το 62% του δείγματος (το 59% των ανδρών και το 65% των γυναικών), ενώ το 50% ψάχνει τα πρατήρια για την καλύτερη τιμή καυσίμου. Λιγότερη χρήση αυτοκινήτου για την προστασία του περιβάλλοντος προκρίνουν το 55% (το 50% των ανδρών και το 60% των γυναικών).

Το 88% θέλουν το αυτοκίνητό τους εξοπλισμένο με όσο δυνατόν περισσότερα χαρακτηριστικά ασφάλειας ενώ το 8% θεωρούν ότι μπορούν να το επισκευάσουν οι ίδιοι (το 10% των ανδρών και το 6% των γυναικών).

Είναι απορίας άξιο πως ένα 50% δηλώνουν ότι τα εισαγόμενα αυτοκίνητα είναι καλύτερης ποιότητας, δεδομένου ότι η Ελλάδα δεν αποτελεί χώρα κατασκευής, οπότε συνάγεται το συμπέρασμα πως εννοούν τα μεταχειρισμένα (το 56% των ανδρών και το 45% των γυναικών). Μεγάλη ιπποδύναμη προτιμά το 46% (το 55% των ανδρών και το 38% των γυναικών) και θεωρούν απολύτως απαραίτητο το GPS μόνο το 35% (το 31% των ανδρών και το 39% των γυναικών), ενώ το 78% θεωρούν σημαντικό το αυτοκίνητο να είναι οικογενειακό.

Προηγούμενο άρθροΕπίδοση ρεκόρ της Jeep το Α’ τριμήνο 2022
Επόμενο άρθροWorld Performance Car τo Audi e-tron GT