Η Fixico κέρδισε το Ετήσιο Βραβείο Smart Mobility Startup στο Fleet Europe Summit, και το Fleet Europe ζήτησε από τον Luca Samori (Επικεφαλής Συνεργασιών της Fixico) να μας εξηγήσει τι σημαίνει η εταιρεία του για τον κλάδο remarketing.

Πώς θα περιγράφατε τη βασική δραστηριότητα της Fixico με λίγα λόγια;

Luca Samori: “Η Fixico είναι μια πλατφόρμα online όπου οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, οι ιδιοκτήτες στόλων, οι fleet managers και οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν εύκολα να αποκτήσουν, να συγκρίνουν και να επιλέξουν τις καλύτερες προσφορές για τις επισκευές των αυτοκινήτων τους”.

Τι προσφέρει η Fixico στο remarketing;

“Η κύρια δραστηριότητά μας είναι να επανεξετάσουμε τη διαδικασία χειρισμού επισκευής ζημιών στο αυτοκίνητο από άκρη σε άκρη, εκεί όπου έχουμε μεγάλη εμπειρία. Πρόσφατα, εφαρμόζουμε τη λύση μας στο χώρο του remarketing. Παραδείγματος χάριν, δοκιμάσαμε μια ευκαιρία με μια εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης στη Γερμανία, όπου το προσωπικό του remarketing μπορούσε να ελέγξει γρήγορα τα έξοδα επισκευής των ζημιών των αυτοκινήτων εκτός μίσθωσης και να αποφασίσει αν θα τα επισκευάσει ή όχι”.

“Δευτερευόντως, θα μπορούσαν να ελέγξουν την τιμή επισκευής αυτοκινήτου και, ως εκ τούτου, να καθορίσουν αν πραγματικά αξίζει τον κόπο να επισκευασθεί. ‘Η να χρεώνετε (αν είστε fleet manager σε εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης) ή να επιβαρύνεστε (αν είστε ιδιοκτήτης στόλου). Αν είστε ιδιοκτήτης στόλου, θα μπορούσατε να αποφασίσετε να πραγματοποιήσετε την επισκευή, εάν ήταν πολύ φθηνότερα από την πληρωμή της ρήτρας UWT (Unfair Wear and Tear) κατά την επιστροφή του αυτοκινήτου στην εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερα κόστη διαχείρισης και επισκευής, μικρότερο χρόνο επισκευής και βελτιωμένη πρόβλεψη και έλεγχο. ”

“Περαιτέρω, επενδύουμε ολοένα και περισσότερο στην τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση για να βελτιώσουμε τη διαδικασία μας. Επιπλέον, μπορούμε να εκμεταλλευτούμε την εκτεταμένη βάση δεδομένων μας για αναφορές ζημιών, φωτογραφίες και τιμές, οι οποίες χρησιμεύουν στην αξιοποίηση του λογισμικού τεχνητής νοημοσύνης μας. ”

Τι κάνει την Fixico να ξεχωρίζει;

“Είμαστε οι μόνοι που μπορούν να διαχειριστούν αυτό το είδος διασυνοριακής πλατφόρμας, ιδιαίτερα ευέλικτης, με το μέγεθος που διαθέτουμε, χρησιμοποιώντας έναν μηχανισμό υποβολής προσφορών σε πραγματικό χρόνο και συνεργαζόμενοι με ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα επισκευής αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Η λύση μας είναι εύκολη στην υλοποίηση για στόλους και προσφέρει γρήγορα αποτελέσματα με σαφές επιχειρηματικό ιστορικό”.

Ποιες είναι οι φιλοδοξίες σας για το προσεχές μέλλον;

«Θέλουμε να συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με τους εταίρους μας, όπως η AXA και η Aon και να επεκτείνουμε τη δραστηριότητά μας μαζί τους. Στη συνέχεια, θα εδραιωθούμε ως ένας πολύ αξιόπιστος εταίρος για διεθνείς / μεγάλες εταιρείες στόλου και χρηματοδοτικής μίσθωσης στο χώρο μας, ο οποίος εκτείνεται προς το παρόν σε ολόκληρο το Βέλγιο, τις Κάτω Χώρες, τη Γερμανία και μακρύτερα. Θα επεκτείνουμε επίσης τη δραστηριότητά μας σε όλη την Ευρώπη πολύ γρήγορα. Τελικά, με την προσθήκη του λογισμικού τεχνητής νοημοσύνης, το οποίο θα αναπτύξουμε από τις αρχές του επόμενου έτους, θα αναπτυχθούμε πολύ γρήγορα».

Φωτογραφία: Η ομάδα της Fixico στα Smart Mobility Startup Awards στο Fleet Europe Summit 2018.

Προηγούμενο άρθροΗ IONIQ Car Sharing αναστέλει την λειτουργία της στο Άμστερνταμ
Επόμενο άρθροΜερίδια ηλεκτρικών και υβριδικών στην Ευρώπη