Η Hyundai Motor ανακοίνωσε την καμπάνια “Explore the Possibilities” (Εξερευνήστε τις δυνατότητες) με τη Hyundai Motorstudio, έναν χώρο που ενσαρκώνει την διαδρομή της εταιρείας για δημιουργία νέας κουλτούρας αυτοκινήτου. Η καμπάνια παρουσιάζει μια ειδική ταινία και μια εκδήλωση social media, μέσω των οποίων η Hyundai στοχεύει να προσφέρει στους πελάτες της τη μοναδική εμπειρία της μάρκας της και να επικοινωνεί στενά μαζί τους σε όλο τον κόσμο.

“Η Hyundai Motorstudio δεν είναι ένα απλό showroom αυτοκινήτου, αλλά ένα συγκρότημα κουλτούρας και τέχνης που προσφέρει εκτεταμένες μελλοντικές τεχνολογίες αυτοκινήτου”, δήλωσε η Cornelia Schneider, επικεφαλής της Space Innovation στη Hyundai Motor. “Με αυτή την εκστρατεία, η Hyundai Motor θέλει να προσφέρει αξέχαστες εμπειρίες σε πελάτες που μπορούν πραγματικά να βρουν τις δικές τους δυνατότητες”.

Μέχρι τις 20 Ιανουαρίου 2019, όλοι μπορούν να συμμετάσχουν στην εκδήλωση στα social media, παρακολουθώντας την ταινία της καμπάνιας “Explore the Possibilities’ που δείχνει τη σημασία της ανακάλυψης δυνατοτήτων μέσω της Hyundai Motorstudio. Στη συνέχεια, μπορούν να δημοσιεύσουν τις στιγμές ανακάλυψης των δικών τους μοναδικών δυνατοτήτων και δυναμικού στον προσωπικό τους λογαριασμό Instagram, με τα hashtags #Exploretheposibilities και #HyundaiMotorstudio.

Τα hashtags θα επιτρέψουν στους πελάτες να συμμετάσχουν αυτόματα στον διαγωνισμό και οι νικητές θα προσκληθούν σε ένα από τα Hyundai Motorstudios που βρίσκονται στη Σεούλ, στο Πεκίνο ή στη Μόσχα, επιτρέποντάς τους να ζήσουν πραγματικά, να πειραματιστούν και να εξερευνήσουν τις δυνατότητες από πρώτο χέρι. Οι νικητές θα ανακοινωθούν μέσω του microsite μετά τις 28 Ιανουαρίου 2019.

Η νέα ταινία της εκστρατείας δείχνει ποικίλες εμπειρίες μάρκας που παρουσιάζονται σε όλα τα Hyundai Motorstudios που βρίσκονται στην Κορέα (Seoul, Hanam, Goyang), στη Μόσχα και στο Πεκίνο. Η ταινία είναι διαθέσιμη στο microsite της Hyundai Motorstudio και στο κανάλι της στο YouTube.

Από την έναρξη λειτουργίας του πρώτου σταθμού στη Σεούλ το 2014, η Hyundai Motorstudio έχει προσφέρει πολλές καινοτόμες εμπειρίες σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Παρέχοντας εντυπωσιακές εμπειρίες, όπως εκδηλώσεις και εκθέσεις, μετατρέπεται σε τόπο όπου οι επισκέπτες μπορούν να επικοινωνούν με την Hyundai Motor και να νοιώσουν την ταυτότητα και την αξία της μάρκας. Περισσότεροι από 3,6 εκατομμύρια επισκέπτες έχουν επισκεφθεί τη Hyundai Motorstudios παγκοσμίως.

Προηγούμενο άρθροO Alain Van Groenendael αντικαθιστά τον Philippe Bismut ως CEO της Arval
Επόμενο άρθροΗ Ιταλία επιβάλει φόρο για την αγορά οχημάτων υγρών καυσίμων