H Opel Hellas κατέγραψε εξαιρετική πορεία σε σχέση με το στόχο της τη χρονιά που μόλις έκλεισε και με σημαντικές διακρίσεις στους κόλπους της Opel/Vauxhall.  

Σημαντικότερη όλων η κατάκτηση του υψηλότερου μεριδίου αγοράς επιβατικών μεταξύ των υπολοίπων θυγατρικών αλλά και εισαγωγικών εταιρειών της μάρκας στην Ευρώπη.

«Η πανδημία COVID-19 επηρέασε αρνητικά την αυτοκινητοβιομηχανία στο σύνολό της. Παρά την μείωση των πωλήσεων, η Opel Hellas προέβλεψε επιτυχώς τη διακύμανση της ζήτησης και κατάφερε να διατηρήσει τη διείσδυσή της στην αγορά στα επίπεδα του 2019» δήλωσε ο Λεωνίδας Μισαλάκης, Country Director.

Εστιάζοντας τα δύο τελευταία χρόνια σε μοντέλα που θα μπορούσαν να ανταποκριθούν στις νέες αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών CO2, η Opel/Vauxhall κατάφερε να βρεθεί σε ηγετική θέση. Και σε αυτόν τον τομέα η συνδρομή της Opel Hellas ήταν εξόχως σημαντική, καθώς τα ετήσια αποτελέσματά της ήταν αισθητά βελτιωμένα έναντι του στόχου που είχε τεθεί στην οργάνωση.

Η περσινή χρόνια απέδειξε ότι η Opel έχει ισχυρούς αμυντικούς μηχανισμούς και μπορεί να υπερασπίσει σθεναρά τη θέση της, παρά τις αντίξοες συνθήκες. Το 2021 η μάρκα περνά στην επίθεση με όπλο τα νέα μοντέλα που θα παρουσιάσει στην ελληνική αγορά, όπως το Mokka, ως πρωτοπόρο εκφραστή της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της, τις ηλεκτρικές εκδόσεις των επαγγελματικών μοντέλων Combo και Vivaro, τα ανασχεδιασμένα Crossland και Grandland και το νέο Astra. Φυσικά, αιχμή του δόρατος παραμένει το Corsa, τόσο με θερμικούς, όσο και με ηλεκτρικούς κινητήρες. Το εμβληματικό μοντέλο της μάρκας, το 2020 όχι μόνο κατάφερε να διατηρήσει τη δεύτερη θέση, αλλά και να αυξήσει το μερίδιο στην κατηγορία του κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες.

Προηγούμενο άρθροΗ Microsoft επενδύει 2 δισ. δολάρια στην Cruise της GM
Επόμενο άρθροΗ Blink Charging Hellas, συνεργάζεται με τις Globalsat και Praktiker