Με το Εργοστάσιο 56, που εγκαινίασε επισήμως, και την έναρξη συναρμολόγησης της S-Class, η Mercedes-Benz παρουσιάζει το μέλλον της παραγωγής.

Ευέλικτη, ψηφιακή, αποτελεσματική και βιώσιμη: Το Εργοστάσιο 56 ενσωματώνει το μέλλον της παραγωγής στη Mercedes-Benz και θέτει νέα πρότυπα για την αυτοκινητοβιομηχανία. Με επένδυση περίπου 730 εκατ. ευρώ, το εργοστάσιο στο εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Sindelfingen αποτελεί σαφή δέσμευση έναντι της Γερμανίας ως επιχειρηματικής τοποθεσίας. Συνολικά, η Mercedes-Benz επενδύει περίπου 2,1 δισ. ευρώ στις εγκαταστάσεις του Sindelfingen. Ταυτόχρονα, η εταιρεία αυξάνει την αποδοτικότητα του Εργοστασίου 56 κατά 25% σε σύγκριση με την προηγούμενη συναρμολόγηση της S-Class.

Η παραγωγή στο Εργοστάσιο 56 χαρακτηρίζεται από μέγιστη ευελιξία. Αυτό ισχύει για τον αριθμό των παραγόμενων μοντέλων και τον όγκο παραγωγής, καθώς και για τις ροές υλικών. Νέα μοντέλα – από αυτοκίνητα compact έως SUV, από συμβατικά έως plug-in υβριδικά και ηλεκτροκίνητα – μπορούν να ενσωματωθούν στη σειρά παραγωγής σε λίγες μόνο ημέρες. Η παραγωγή μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα και ευέλικτα για να καλύψει τη ζήτηση της αγοράς.

Σύμφωνα με την πρωτοβουλία Ambition 2039, το Εργοστάσιο 56 θα έχει μηδενικές εκπομπές άνθρακα – απολύτως ουδέτερου CO2 και με σημαντικά μειωμένες ενεργειακές απαιτήσεις. Αυτό καθίσταται εφικτό, μεταξύ άλλων, λόγω της καινοτόμου ενεργειακής σύλληψης φωτοβολταϊκού συστήματος, ενός ηλεκτρικού δικτύου DC και συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας βάσει επαναχρησιμοποιούμενων μπαταριών οχημάτων. Έχουν εφαρμοστεί παντού καινοτόμες τεχνολογίες και διαδικασίες συναρμολόγησης, με την καλύτερη δυνατή υποστήριξη των εργαζομένων στην καθημερινή τους εργασία. Η ιδέα του Εργοστασίου 56 θα μεταφερθεί σταδιακά σε όλα τα εργοστάσια αυτοκινήτων της Mercedes-Benz σε όλο τον κόσμο.

Εργοστάσιο 56: Το μέλλον της παραγωγής από την Mercedes-Benz

“Στο Εργοστάσιο 56 καταφέραμε να συνδυάσουμε την ευελιξία, την αποτελεσματικότητα, την ψηφιοποίηση και τη βιωσιμότητα. Αυτό ωφελεί τους εργαζόμενους, την εγκατάσταση παραγωγής μας στο Sindelfingen, την εταιρεία μας και, φυσικά, τους πελάτες μας. Το Εργοστάσιο 56 χαράζει έτσι την πορεία για το μέλλον της παραγωγής αυτοκινήτων στη Mercedes-Benz: φιλική προς τους πόρους, συνδεδεμένη και ευέλικτη. Επειδή θεωρούμε πως ο μετασχηματισμός της βιομηχανίας μας αποτελεί ολιστικό καθήκον που περιλαμβάνει τα προϊόντα καθώς και ολόκληρη την αλυσίδα αξίας”, δήλωσε ο Ola Källenius, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG και της Mercedes-Benz AG.

Το Εργοστάσιο 56 άνοιξε λαμβάνοντας δεόντως υπόψη όλα τα προστατευτικά μέτρα κατά του Covid-19. Εκτός από τους εκπροσώπους της Daimler AG και της Mercedes-Benz AG, στους προσκεκλημένους περιλαμβάνονταν ο Winfried Kretschmann, Υπουργός Πρόεδρος του Baden-Württemberg, ο Steffen Bilger, Κοινοβουλευτικός Υπουργός Εξωτερικών του Ομοσπονδιακού Υπουργού Μεταφορών και Ψηφιακών Υποδομών, ο Roland Bernhard, Περιφερειακός Διαχειριστής του Böblingen και ο Bernd Vöhringer, Λόρδος Δήμαρχος του Sindelfingen.

Εργοστάσιο 56: Το μέλλον της παραγωγής από την Mercedes-Benz

“Το Εργοστάσιο 56 δεν αποτελεί ορόσημο μόνον για την εταιρική παράδοση της Daimler, αλλά και μια σημαντική δέσμευση έναντι του Baden-Württemberg ως τοποθεσίας για τον κλάδο κινητικότητας. Το εργοστάσιο αντιπροσωπεύει υπερσύγχρονα πρότυπα – τόσο παραγωγής, όσο και προϊόντων. Η ψηφιοποίηση και η εξάλειψη του άνθρακα αποτελούν κορυφαίες προτεραιότητες. Πιθανότατα κανένα άλλο προϊόν δεν ανταποκρίνεται σε κάτι τέτοιο όσο το αμιγώς ηλεκτρικό EQS, το οποίο θα παραχθεί εδώ”, δήλωσε ο Winfried Kretschmann, Υπουργός Πρόεδρος του Baden-Württemberg.

Συνολικά, η Mercedes-Benz έχει επενδύσει περίπου 2,1 δισ. ευρώ από το 2014 για να δημιουργήσει μια μελλοντική βάση για το εργοστάσιο αυτοκινήτων και τις διοικητικές υπηρεσίες. Από αυτό το ποσό, περίπου 730 εκατ. ευρώ αντιστοιχούν στο Εργοστάσιο 56, το οποίο αποτελεί μέρος του εργοστασίου της Mercedes-Benz Sindelfingen. Οι επενδύσεις αποτελούν σαφή δέσμευση έναντι της Γερμανίας ως επιχειρηματικής τοποθεσίας και θα εξασφαλίσουν επίσης μακροπρόθεσμα θέσεις εργασίας στην περιοχή. Ταυτόχρονα, το Εργοστάσιο 56 επιτυγχάνει κέρδη απόδοσης περίπου 25% σε σύγκριση με το προηγούμενο συγκρότημα συναρμολόγησης της S-Class. Αυτό κατέστη δυνατόν μέσω βελτιστοποίησης ολόκληρης της διαδικασίας δημιουργίας αξίας.

 

Προηγούμενο άρθροΤο νέο Jeep Plug-in Hybrid Wrangler 4xe
Επόμενο άρθροΗ Daimler εκδίδει το πρώτο πράσινο ομόλογο 1 δισ. ευρώ