Tο Euro NCAP δημοσίευσε τα πρόσφατα αποτελέσματα για την ασφάλεια επτά μοντέλων αυτοκινήτων: το πρώτο ηλεκτρικό off-road της Mercedes-Benz, το EQC και την CLA δεύτερης γενιάς. Το Kamiq της Skoda. Την τέταρτη γενιά του SsangYong Korando. Το τελευταίο Z4 της BMW και το νέο Audi A1. Επιπλέον, το Ford Focus, το οποίο δοκιμάστηκε ήδη το 2018, έχει επανεκτιμηθεί μετά κάποιες αναβαθμίσεις. Και τα επτά αυτοκίνητα πέτυχαν την υψηλότερη βαθμολογία των πέντε αστέρων.

Τα SUV και τα crossovers συνεχίζουν να αυξάνονται στην Ευρώπη, προσελκύοντας νέα μοντέλα από όλο τον κόσμο. Το C-segment SUV Korando είναι το πρώτο αυτοκίνητο πέντε αστέρων από την κορεατική SsangYong. Καλά εξοπλισμένο και με το AEB ως στάνταρ, η βαθμολογία του Korando το ευθυγραμμίζει με τους ανταγωνιστές του.

Ο όμιλος Volkswagen λανσάρισε το Škoda Kamiq, αδελφό μοντέλο του Seat Arona και του Volkswagen T-Cross. Το Škoda Kamiq είναι σαν ένα Scala με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και μοιράζεται τη βαθμολογία των πέντε αστέρων και παρόμοια αποτελέσματα με το αυτοκίνητο αυτό που δοκιμάστηκε νωρίτερα αυτό το έτος.

Η Mercedes-Benz εισέρχεται στην αγορά της ηλεκτροκίνησης με το πλήρως ηλεκτρικό πολυτελές compact SUV EQC. Αυτό είναι το πρώτο μοντέλο της σειράς EQ της Daimler και βαθμολογείται με πέντε αστέρια και καλή απόδοση. Το EQC αποτελεί μέρος μιας αυξανόμενης τάσης για ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας, όπως το I-Pace της Jaguar και το e-tron της Audi, που είναι μεταξύ των αυτοκινήτων που έχει δοκιμάσει το Euro NCAP, και το μοντέλο X της Tesla, το οποίο θα αξιολογηθεί αργότερα μέσα στο έτος.

Καλά αποτελέσματα είχαν και τα άλλα νεοφερμένα μοντέλα. Η τελευταία CLA της Mercedes-Benz πέτυχε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, σημειώνοντας πάνω από το 90% σε τρεις από τους τέσσερις τομείς ασφάλειας που αξιολογήθηκαν από το Euro NCAP.

Το διθέσιο roadster της BMW, το νέο Z4, σημείωσε καλά αποτελέσματα, αλλά η προστασία των ευάλωτων χρηστών του οδικού δικτύου ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακή, χάρη στο ενεργό καπό που σηκώνεται όταν χτυπήσει έναν πεζό.

Η εναλλακτική λύση του Audi στο Mini, το Α1, είχε επίσης πολύ καλή απόδοση στις δοκιμές ασφαλείας. Ένα αυτοκίνητο πέντε αστέρων το 2010, το μικρό hatchback δεύτερης γενιάς επαναλαμβάνει την κορυφαία βαθμολογία του έναντι των νεώτερων απαιτήσεων δοκιμών του Euro NCAP, χάρη εν μέρει στο «Audi Pre Sense Front», το standard σύστημα AEB.

Τέλος, το Ford Focus πέτυχε πέντε αστέρια το 2018, αλλά η Ford έχει βελτιώσει τη σχεδίαση των καθισμάτων και των προσκεφάλων και το αυτοκίνητο επιδεικνύει καλή προστασία από χτύπημα στη μπροστινή πλευρά και ανταμείβεται για την εξαιρετική απόδοση του AEB στην πόλη. Το αποτέλεσμα είναι ένα βελτιωμένο συνολικό σκορ που επαναβεβαιώνει ότι το Focus είναι ένα ολόπλευρο οικογενειακό αυτοκίνητο με εξαιρετική πιστοποίηση ασφάλειας.

Προηγούμενο άρθροΟ Adam Longenecker στην Zimmer Biomet
Επόμενο άρθροΕυρυπίδης Κωνσταντινίδης: Στόχος η ανανέωση του στόλου