Για να υποστηρίξει τους στόχους  της σε μία από τις πιο απαιτητικές περιοχές του κόσμου, η Mitsubishi Motors Corporation (MMC) αποφάσισε να ενισχύσει τον τομέα της που ασχολείται με τις Πωλήσεις και το Μάρκετινγκ στην Ευρώπη. Έτσι δημιουργεί έναν οργανισμό που θα ασχολείται με αυτά πέραν των υφιστάμενων δραστηριοτήτων της για After Sales, Ανταλλακτικά και Logistics.

Ενισχυμένος οργανισμός

Το πρώτο δομικό στοιχείο της Mitsubishi Motors Europe είναι ένας νέος οργανισμός που εστιάζει στους δείκτες απόδοσης και τις ανάγκες των πελατών, και κατανέμεται σε δύο διαφορετικές περιοχές στην Ολλανδία:

  • Στο Amstelveen, κοντά στο Amsterdam, για το γραφείο του Προέδρου & CEO, το ενισχυμένο τμήμα Πωλήσεων & Μάρκετινγκ, το Νομικό Τμήμα και τον τομέα Δημοσίων Σχέσεων (PR).
  • Στο Born, κοντά στο Maastricht, όπου βρίσκεται το Ευρωπαϊκό Κέντρο Ανταλλακτικών (European Part Center), εμβαδού 55.000 m2, για τις δραστηριότητες After Sales, Χρηματοοικονομικών & Ελέγχου, Ανθρωπίνων Πόρων (Human Resources) και Πληροφορικής (IT).

Υπό την διεύθυνση του προέδρου & CEO της εταιρείας, Bernard Loire, ο ολοκληρωμένος αυτός οργανισμός πλαισιώνεται από μία νέα Διοικητική Ομάδα που αποτελείται από τους κ. Frank Krol – Διευθυντή Πωλήσεων, Alex Thomas – Διευθυντή Μάρκετινγκ και Ganesh Jawahar – Διευθυντή After Sales.

Ενισχύεται και ο τομέας μοντέλων SUV + EV

Επιπλέον ιδρύθηκε ένα ειδικό τμήμα Ηλεκτρικών Οχημάτων (EV) για να τονώσει, όπως λέει η ανακοίνωση της εταιρείας, την κορυφαία θέση της Mitsubishi Motors στην ευρωπαϊκή αγορά που κατέχει με το Outlander PHEV από το 2013.

Πρόκειται για ένα σημαντικό οργανωτικό βήμα εν όψει των επόμενων πρωτοβουλιών της MMC στον τομέα της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη (περισσότερα V2X project,…) – πόσο μάλλον με την προοπτική επέκτασης της οικογένειας plug-in υβριδικών / ηλεκτρικών SUV που θα κυκλοφορήσουν τα επόμενα χρόνια.

Ο Guillaume Cartier, Ανώτερος Αντιπρόεδρος της MMC – Global Marketing & Sales έθεσε αυτό το νέο ευρωπαϊκό οργανισμό σε ένα ευρύτερο παγκόσμιο πλαίσιο: “Βλέποντας τα πράγματα από παγκόσμια σκοπιά, η Ευρώπη είναι μία μοναδική αγορά – όχι η μεγαλύτερη σε όγκο αλλά μία αγορά που διαμορφώνει πρότυπα σε επίπεδο κανονισμών, ποιότητας, τεχνολογίας και σχεδίασης. Είναι φανερό, πρόσθεσε, ότι έπρεπε να ενισχύσουμε τον οργανισμό μας στην περιοχή αυτή για να ανταποκριθούμε στην πρόκληση, εν όψει της προετοιμασίας μας για την παρουσίαση του επόμενου κύματος plug-in υβριδικών/ηλεκτρικών SUV. Είμαστε σίγουροι ότι ο Bernard Loire και η νέα του ομάδα στην Mitsubishi Motors Europe διαθέτουν τα κατάλληλα εφόδια για κάτι τέτοιο.”

Προηγούμενο άρθροPolestar 2: Ο δρόμος προς τα εμπρός είναι ηλεκτρικός
Επόμενο άρθροΔιοικητικές αλλαγές στην Opel και την Carglass