Έναρξη πωλήσεων στη Γερμανία για το νέο Opel Insignia. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να παραγγέλνουν τη ναυαρχίδα της Opel σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις: Grand Sport limousine, Sports Tourer station wagon αλλά και το δυναμικό GSi.
Με τιμή εκκίνησης τα 31.790 ευρώ (όλες τιμές λιανικής συμπερ. ΦΠΑ στη Γερμανία), το Insignia διατίθεται με σύστημα κλιματισμού (A/C) και σύστημα infotainment συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto Multimedia Radio, συμπεριλαμβανομένης έγχρωμης οθόνης αφής.
Προβολείς LED παρέχουν βέλτιστη ορατότητα στο σκοτάδι. Συστήματα υποστήριξης οδήγησης όπως αναγνώριση επικείμενης σύγκρουσης (front collision warning) με ανίχνευση πεζού και αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας (lane keep assist) αυξάνουν περαιτέρω την ασφάλεια των επιβατών και εν γένει όσων κυκλοφορούν στο δρόμο.
Η γκάμα κινητήρων ξεκινά με τον 1.5L turbo diesel 90kW (122hp) (κατανάλωση καυσίμου, 5θυρο, NEDC1: 4,8 l/100km στην πόλη, 3,5 l/100km εκτός πόλης, 4,0 l/100km, 105 g/km CO2 μικτός κύκλος). Οι τιμές για την έκδοση station wagon με ίδιο εξοπλισμό και κινητήρα ξεκινούν από 32.790€.
“Το νέο Opel Insignia δείχνει φανταστικό και χάρη στη νέα γενιά κινητήρων είναι πολύ αποδοτικό” δήλωσε ο Xavier Duchemin, Διευθύνων Σύμβουλος Πωλήσεων, Aftersales & Marketing. “Η ναυαρχίδα μας προσφέρει πολυάριθμες κορυφαίες τεχνολογίες, όπως adaptive IntelliLux LED® Pixel Light και σύστημα τετρακίνησης με torque vectoring. Κάθε πελάτης θα βρει ένα Insignia που ταιριάζει άριστα στις δικές του ανάγκες”.
Η οικογένεια του μοντέλου περιλαμβάνει εκδόσεις Insignia Edition και Elegance αλλά και GS Line και Ultimate, καθώς και το πλήρως εξοπλισμένο, σπορ GS Line Plus. Οι λάτρεις της σπορ οδήγησης θα επιλέξουν το νέο Insignia GSi με κινητήρα βενζίνης 2.0L turbo 169kW (230hp) και αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων, limousine NEDC1: 8,9 l/100km στην πόλη, 5,8 l/100km εκτός πόλης, 6,9 l/100km, 161 g/km CO2 μικτός κύκλος).
Το Insignia GSi διαθέτει επίσης ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης, ανάρτηση FlexRide mechatronic και σύστημα τετρακίνησης Twinster με torque vectoring. Επιπλέον, υπάρχει το νέο σύστημα προσαρμοζόμενου φωτισμού adaptive IntelliLux LED® Pixel Light, που έχει 168 στοιχεία LED – 84 ανά προβολέα! Το Pixel Light φέρνει το Insignia στην κορυφή της μεσαίας κατηγορίας μοντέλων μαζικής παραγωγής και προσφέρεται στάνταρ από την έκδοση Elegance και πάνω.
Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και infotainment
Το Opel Insignia προσφέρει μία ευρεία γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού και infotainment. Μία νέα, ψηφιακή κάμερα οπισθοπορείας βελτιώνει την προς τα πίσω ορατότητα. Η ασφάλεια όταν το όχημα βγαίνει με όπισθεν από χώρους στάθμευσης αυξάνεται περαιτέρω με το προαιρετικό σύστημα rear cross traffic alert, που ειδοποιεί τον οδηγό για πιθανή διέλευση κυκλοφορίας.
Πρόσθετα συστήματα υποστήριξης περιλαμβάνουν τα forward collision alert με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και ανίχνευση πεζού, lane keep assist, side blind zone alert, adaptive cruise control με φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, traffic sign recognition, advanced park assist και head-up display. Το adaptive cruise control διατηρεί την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα μέσω αυτόματου φρεναρίσματος και επιτάχυνσης.
Η γκάμα συστημάτων infotainment συμβατών με Apple CarPlay και Android Auto περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τα Multimedia Radio, Multimedia Navi αλλά και το Multimedia Navi Pro. Το κορυφαίο σύστημα περιέχει διάφορες υπηρεσίες συνδεδεμένης πλοήγησης (Connected Navigation) όπως “Trip & Drive Management” και “LIVE Navigation”, για online πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, με αποτέλεσμα την ταχεία ανίχνευση και αποφυγή των καθυστερήσεων.
Συμβατά smartphones μπορούν να φορτίζονται ασύρματα. Όταν το όχημα διαθέτει e-Call, μία κλήση έκτακτης ανάγκης αποστέλλεται αυτόματα εάν ενεργοποιηθούν οι προεντατήρες ζωνών ασφαλείας ή οι αερόσακοι. Εναλλακτικά, η κλήση για βοήθεια μπορεί να ενεργοποιηθεί μέσα σε δευτερόλεπτα, πιέζοντας απλά το κόκκινο μπουτόν.
Προηγμένοι κινητήρες για μέγιστη οδηγική απόλαυση
Όλοι οι τρικύλινδροι και τετρακύλινδροι κινητήρες ανήκουν σε μία νέα γενιά προηγμένων μηχανικών συνόλων. Ο 1.5L κινητήρας diesel με 90kW (122hp) είναι η βασική έκδοση (βλέπε παρακάτω πίνακα με όλες τις τιμές κατανάλωσης) κατά την έναρξη των πωλήσεων, ενώ ένας ακόμα βασικός βενζινοκινητήρας θα ακολουθήσει τους προσεχείς μήνες. Συγκριτικά με τον προκάτοχό του, η κατανάλωση σύμφωνα με το πρότυπο NEDC1 είναι μέχρι 18% χαμηλότερη.
Οι τρικύλινδροι κινητήρες είναι μέχρι 50 kg ελαφρύτεροι από τους αντίστοιχους του προηγούμενου μοντέλου. Ψηλότερα, στη γκάμα του Insignia βρίσκονται οι 2.0L βενζινοκινητήρες με 147kW (200hp) και 169kW (230hp) στο GSi. Οι δίλιτροι βενζινοκινητήρες είναι επίσης οι πρώτοι κινητήρες της Opel με απενεργοποίηση κυλίνδρων. Με εξαίρεση την περίπτωση που ο οδηγός χρειάζεται υψηλή ισχύ, το σύστημα μεταβλητού ελέγχου εκκεντροφόρων απενεργοποιεί δύο κυλίνδρους, με αποτέλεσμα να μειώνεται σημαντικά η κατανάλωση καυσίμου. Ένας 2.0L τετρακύλινδρος κινητήρας diesel (127kW/174hp) ολοκληρώνει τη γκάμα.
Νέα κιβώτια χαμηλών τριβών μειώνουν περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου και ταυτόχρονα αυξάνουν την άνεση. Οι αγοραστές του Opel Insignia μπορούν να επιλέξουν ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ ή εννέα σχέσεων και ένα ιδιαίτερα οικονομικό, κιβώτιο με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση, που θα διατίθεται μέσα στη χρονιά.
Limousine | 2.0T | GSi 2.0T | 1.5D | 2.0D |
Ισχύς (kW/hp) @ rpm | 147/200 @ 4.250-6.000 | 169/230 @ 5.000 | 90/122 @ 3.250 | 128/174 @ 3.500 |
Ροπή (Nm @ rpm) | 350 @ 1.500-4.000 | 350 @ 1.500-4.000 | 300 @ 1.750-2.500 | 380 @ 1.500-2.750 |
Πρότυπο εκπομπών ρύπων | Euro 6d | Euro 6d | Euro 6d | Euro 6d |
Κιβώτιο | AT9 | AT9 | MT6 | MT6 + AT8 |
Προκαταρκτικές τιμές κατανάλωσης NEDC1 (l/100 km) | ||||
– Στην πόλη
– Εκτός πόλης – Μικτός κύκλος – CO2 g/km |
8,7 5,1-4,8 6,4-6,2 149-144 |
8,9 5,8 6,9 161 |
4,8-4,6 3,5-3,3 4,0-3,8 105-100 |
5,9-5,6 4,0-3,5 4,7-4,3 123-113 |
Sports Tourer | 2.0T | GSi 2.0T | 1.5D | 2.0D |
Ισχύς (kW/hp) @ rpm | 147/200 @ 4.500 | 169/230 @ 5.000 | 90/122 @ 3.250 | 128/174 @ 3.500 |
Ροπή (Nm @ rpm) | 350 @ 1.500-4.000 | 350 @ 1.500-4.000 | 300 @ 1.750-2.500 | 380 @ 1.500-2.750 |
Πρότυπο εκπομπών ρύπων | Euro 6d | Euro 6d | Euro 6d | Euro 6d |
Κιβώτιο | AT9 | AT9 | MT6 | MT6 + AT8 |
Προκαταρκτικές τιμές κατανάλωσης NEDC1 (l/100 km) | ||||
– Στην πόλη
– Εκτός πόλης – Μικτός κύκλος – CO2 g/km |
8.7 5,2-4,9 6,5-6,3 151-146 |
8,9 5,9 7,0 163 |
4,9-4,8 3,7-3,5 4,2-4,0 111-105 |
6,3-5,7 4,3-3,6 5,1-4,4 133-115 |
[1] Τα στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 είναι προκαταρκτικά και έχουν υπολογισθεί σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, ενώ έχουν μετατραπεί σε τιμές NEDC ώστε να είναι εφικτή η σύγκριση με άλλα οχήματα, σύμφωνα με τον κανονισμό R (EC) No. 715/2007, R (EU) No. 2017/1153 και R (EU) No. 2017/1151. Οι προκαταρκτικές τιμές ενδέχεται να διαφέρουν από τις επίσημες τελικές τιμές της έγκρισης τύπου.