Εικονική έκθεση αυτοκινήτων από την Ford

Σχεδιάζοντας και προσφέροντας καινοτόμα “εργαλεία” επικοινωνίας και εξυπηρέτησης για τους πελάτες της στην Ελλάδα, η Ford εγκαινιάζει την πρώτη εικονική έκθεση αυτοκινήτων. Η εικονική έκθεση αυτοκινήτων της Ford προσφέρει μοναδικές δυνατότητες για κάθε πελάτη σε ένα απόλυτα ασφαλές και κατανοητό περιβάλλον ξενάγησης και εξυπηρέτησης.

Παραμένοντας στο πλευρό των πελατών της, η Ford αναζητά διαρκώς νέα «εργαλεία» με στόχο την πιο άμεση και απρόσκοπτη επικοινωνία και εξυπηρέτησή τους. Υπό το πρίσμα αυτό και με πρωταρχικό στόχο την παροχή καινοτόμων για τα ελληνικά δεδομένα υπηρεσιών που εναρμονίζονται πλήρως με τις σύγχρονες απαιτήσεις και ανάγκες, η Ford παρουσιάζει την πρώτη εικονική έκθεση αυτοκινήτων, η οποία προσφέρει εύκολα, γρήγορα και με απόλυτη ασφάλεια τη μοναδική δυνατότητα να απολαύσει κανείς μέσα από την οθόνη του υπολογιστή, του tablet ή του smartphone του την ίδια, εξατομικευμένη εμπειρία που εισπράττει όταν επισκέπτεται τους εκθεσιακούς χώρους της μάρκας.

Με τη διαδικασία περιήγησης στην εικονική έκθεση αυτοκινήτων να είναι εύκολη για όλους, καθώς δεν απαιτείται η εγκατάσταση επιπλέον λογισμικού στον υπολογιστή, το tablet ή το «έξυπνο» κινητό του πελάτη, η υπηρεσία επιτρέπει στους πελάτες να πραγματοποιούν βιντεοκλήση με έναν επίσημο συνεργάτη ή εκπρόσωπο της Ford πατώντας πάνω στον κύκλο που εμφανίζεται στην κάτω δεξιά πλευρά της ιστοσελίδας της Ford www.ford.gr ή στην ιστοσελίδα του επίσημου συνεργάτη της.

Αμέσως μετά την πραγματοποίηση της σχετικής σύνδεσης, ένας σύμβουλος πωλήσεων είναι σε θέση να προσφέρει σε κάθε πελάτη ξεχωριστά μία εξατομικευμένη εμπειρία που ταιριάζει στις ιδιαίτερες απαιτήσεις και ανάγκες του. Οι υπηρεσίες που προσφέρει η εικονική έκθεση αυτοκινήτων δεν περιορίζονται μόνο στην αναλυτική παρουσίαση της γκάμας των αυτοκινήτων Ford, αλλά επεκτείνεται και σε άλλους τομείς. Για παράδειγμα, η συζήτηση με τον σύμβουλο πωλήσεων θα βοηθήσει στην επιλογή του ιδανικού αυτοκινήτου που θα ικανοποιήσει απόλυτα τόσο τις ανάγκες όσο και τον προϋπολογισμό του πελάτη.

Επίσης, μέσω μιας ολοκληρωμένης περιήγησης 360 μοιρών, οι πελάτες μπορούν τώρα να γνωρίσουν «μέσα και έξω» το όχημα που επιθυμούν να αγοράσουν καθώς βέβαια και τα επιμέρους χαρακτηριστικά που τους ενδιαφέρουν. Η εικονική έκθεση αυτοκινήτων της Ford παρέχει επίσης τη δυνατότητα δημιουργίας ενός οχήματος με εξατομικευμένες προδιαγραφές στην πλατφόρμα Διαμόρφωσης, την οποία ο σύμβουλος πωλήσεων θα μοιραστεί με τον πελάτη, ώστε ο τελευταίος να την αποθηκεύσει και να ανατρέξει σ’ αυτήν οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμεί.

Επιπλέον οφέλη και δυνατότητες

Με την εικονική έκθεση Αυτοκινήτων μέσω της βιντεοκλήσης με τον επίσημο συνεργάτη Ford, κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να ενημερωθεί με αναλυτικό τρόπο για όλα τα τρέχοντα προωθητικά και χρηματοδοτικά προγράμματα της εταιρείας. Τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η υπηρεσία δεν σταματούν εδώ, καθώς κάθε πελάτης μπορεί μέσω της Εικονικής Έκθεσης Αυτοκινήτων να προγραμματίσει το Test Drive του αυτοκινήτου που επιθυμεί να αγοράσει με αφετηρία το σπίτι του ή την έκθεση του επίσημου συνεργάτη Ford, ακολουθώντας πάντα όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας έναντι του COVID-19.

Η ξενάγηση και συνολικά η εξυπηρέτηση που λαμβάνουν οι επισκέπτες μέσω της εικονικής έκθεσης αυτοκινήτων πραγματοποιείται σε όλες τις φάσεις σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον που εξασφαλίζει πλήρως την ιδιωτικότητά τους, καθώς η βιντεοκλήση είναι μονόδρομη, λειτουργεί δηλαδή με τέτοιο τρόπο ώστε να μην μπορεί κανείς να δει εσάς ή το περιβάλλον απ’ όπου καλείτε.

 

Προηγούμενο άρθροGoodyear, νικήτρια για 2η φορά στις δοκιμές του Auto Bild
Επόμενο άρθροΝέο Volkswagen Polo: ένα hi-tech supermini