Με το E-Lion Project η Peugeot κινείται σταθερά στον δρόμο προς την ηλεκτροκίνηση προκειμένου να επιτύχει τους τολμηρούς στόχους της:
- 2023: κάθε μοντέλο της γκάμας Peugeot θα διαθέτει μια εξηλεκτρισμένη έκδοση
- 2025: η Peugeot θα έχει για κάθε μοντέλο μια ηλεκτρική έκδοση
- 2030: 100% των πωληθέντων μοντέλων της Peugeot στην Ευρώπη θα είναι 100% ηλεκτρικά
Η προσέγγιση της Peugeot προς την ηλεκτροκίνηση ονομάζεται E–Lion Project
Το E–Lion Project αποτελεί την κεντρική φιλοσοφία της μάρκας προκειμένου να απαντήσει στις ανάγκες ενός κόσμου που αλλάζει διαρκώς.
Το E–Lion Project δεν αφορά μόνο τον εξηλεκτρισμό, πρόκειται για ένα ολιστικό σχέδιο, μια προσέγγιση 360° που βασίζεται στα 5 Ε:
- Ecosystem: το οικοσύστημα προϊόντων και υπηρεσιών μας εξελίσσεται με την χρήση της πλατφόρμας STLA (πλατφόρμα εξέλιξης ηλεκτρικών μοντέλων) προσφέροντας την ολοκληρωμένο εμπειρία στον πελάτη από την φόρτιση έως την πλήρη συνδεσιμότητα,
- Electric: δέσμευση της Peugeot είναι να προσφέρει μια ηλεκτρική έκδοση για κάθε μοντέλο της γκάμας της έως το 2025,
- Efficiency: η εμμονή στην μεγιστοποίηση των επιδόσεων, ελαχιστοποιώντας την κατανάλωση kW (12,5 kWh/100km για το e-208),
- Environment: όλα σχεδιάζονται με τελικό στόχο τη βιωσιμότητα και τη δέσμευσή μας να πετύχουμε Carbon Net Zero μέχρι το 2038.
Η Linda Jackson, CEO της Peugeot δήλωσε:”Το E -Lion Project θα καθορίσει τη στρατηγική της Peugeot ως μάρκα ηλεκτρικών οχημάτων και θα διασφαλίσει ότι παραμένουμε συνδεδεμένοι με τον παλμό της κοινωνίας για να προσφέρουμε κινητικότητα που ανταποκρίνεται στις αξίες της μάρκας μας”.
Η Peugeot θα παρουσιάσει 5 νέα ηλεκτρικά μοντέλα τα επόμενα δύο χρόνια:
E-308, E-308 SW (πρώτο ηλεκτρικό SW στην Ευρώπη), E-408, E-3008 και E-5008.
Τα ηλεκτρικά 308 και 308 SW θα εφοδιάζονται από έναν ολοκαίνουργιο ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 115 kW (156 ίππων), με αυτονομία άνω των 400 km (κύκλος WLTP). Αυτή η προσφορά είναι μια απάντηση χωρίς συμβιβασμούς, με κορυφαία απόδοση στην κατηγορία και με μέση κατανάλωση ενέργειας 12,7 kWh.
Νέα Hybrid Τεχνολογία
Η Peugeot εισάγει νέα υβριδική τεχνολογία με MHEV 48v την οποία θα φέρουν τα 208, 2008, 308, 3008, 5008 και 408. Το σύστημα Peugeot Hybrid 48V αποτελείται από έναν νέας γενιάς βενζινοκινητήρα PureTech 100hp ή 136hp, ο οποίος συνδυάζεται με ένα πρωτοφανές 6τάχυτο ηλεκτροκίνητο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (E-DCS6) που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα (21 kW). Χάρη σε μια μπαταρία που φορτίζεται κατά τη διάρκεια της οδήγησης, η τεχνολογία αυτή προσφέρει αυξημένη ροπή στις χαμηλές στροφές και μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 15% (από 126g CO2/km στο 3008). Στην αστική οδήγηση, ένα SUV της κατηγορίας C που είναι εξοπλισμένο με το σύστημα Hybrid μπορεί έτσι να λειτουργεί περισσότερο από το 50% του χρόνου σε 100% μηδενικές εκπομπές ηλεκτρικού ρεύματος. Σας επιτρέπει επίσης να οδηγείτε σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών στην αστική χρήση.
Η νέα γενιά του C–SUV
- Το E-3008 θα παρουσιαστεί στο δεύτερο εξάμηνο του 2023,
- Το εύρος της αυτονομίας θα αγγίζει τα 700 km, με 3 ηλεκτρικούς κινητήρες, περιλαμβάνοντας διάταξη δύο κινητήρων,
- Το E-3008 θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα βασίζεται στη τη νέα υπερσύγχρονη πλατφόρμα STLA Medium, θα ακολουθήσει αμέσως μετά το E-5008.
Η σχεδίαση των μοντέλων και η τεχνολογική καινοτομία παίζουν καθοριστικό ρόλο στη στρατηγική E–Lion και στον στόχο της Peugeot να είναι Carbon Net Zero μέχρι το 2038.
Η νέα σειρά ηλεκτρικών μοντέλων της Peugeot θα υποστηρίζεται από τις τεχνολογικές πλατφόρμες Stellantis, παρέχοντας μια συναρπαστική βάση για την ανάπτυξη μελλοντικών σχεδίων.
- Νέες Αναλογίες – μεγαλύτερη ευελιξία και ελευθερία για την επανασχεδίαση των συνολικών αναλογιών του οχήματος
- Νέες Προοπτικές – μια εντελώς νέα γλώσσα σχεδιασμού
- Νέος Χώρος – επανεξέταση του εσωτερικού χώρου και της λειτουργικότητας
- Νέα Εμπειρία – Η τεχνολογία «steer by wire» επιτρέπει νέους τρόπους ελέγχου του αυτοκινήτου. Αυτή η τεχνολογία, επέτρεψε την δημιουργία του Hypersquare και την επόμενη γενιά ευφυών i-COCKPIT®.
Ο Jerome Micheron, Product Director της Peugeot, σχολίασε: “Όταν ένας πελάτης μας οδηγεί ένα ηλεκτρικό Peugeot, αντιλαμβάνεται πως πρόκειται για ένα Peugeot πρωτίστως και αυτή η εμπειρία θα είναι πάντα η προτεραιότητα μας”.
Η Linda Jackson πρόσθεσε: “To μηδενικό ισοζύγιο ρύπων δεν είναι απλώς τρεις λέξεις, είναι μια νοοτροπία, μια προσέγγιση, την οποία πρέπει όλοι να υιοθετήσουμε ως οργανισμοί και ως μονάδες. Εξίσου, το έργο E-Lion δεν είναι απλώς μια στρατηγική, πρόκειται για ένα έργο που δεσμευόμαστε να υλοποιήσουμε, επειδή είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς και τις μελλοντικές γενιές”.