Το Aero Sport Lounge είναι η δημιουργία της DS Automobiles, η οποία ενσωματώνει μία νέα αισθητική για το αμάξωμα, με βελτιωμένη αεροδυναμική και στόχο την ξεχωριστή σχεδιαστική προσέγγιση που θα σαγηνεύσει.

Με το πρωτότυπο DS Aero Sport Lounge, η DS Automobiles παρουσιάζει μια νέα πρόταση αναφορικά με τη σχεδίαση των αυτοκινήτων, η οποία προκύπτει από την καινοτομία και τις σχεδιαστικές “ελευθερίες” που έχει επιτρέψει η εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης.

Ανάσα καινοτομίας

Η τοποθετημένη ψηλά θέση οδήγησης, εξασφαλίζει εκπληκτική ορατότητα και κορυφαία άνεση. Μαζί με την εξαιρετική αεροδυναμική συμπεριφορά του αμαξώματος και την προηγμένη τεχνολογία, το αποτέλεσμα είναι απλά συναρπαστικό. Ο χαρακτήρας και η προσωπικότητα DS Aero Sport Lounge είναι πραγματικά ξεχωριστά. Το μοντέλο ανταποκρίνεται στο ερώτημα που έχει να κάνει με την ισχυρή προσωπικότητα, σε συνδυασμό με την κορυφαία αποδοτικότητα.

Η νέα νομοθεσία επιβάλλει έναν επαναπροσδιορισμό του σχήματος, αλλά και των περιβαλλοντικών επιπτώσεων κάθε οχήματος. Το DS Aero Sport Lounge είναι μια πραγματικά ξεχωριστή απάντηση σε μια ποικιλία προκλήσεων.

Με το DS Aero Sport Lounge, η DS Automobiles φέρνει μια νέα μορφή αυτοκινήτων. Ξεχωριστή μα και φιλόξενη, με συγκρατημένες διαστάσεις, αλλά ταυτόχρονα ιδιαίτερα ευρύχωρη, συνδυάζοντας την πρόκληση έντονων συναισθημάτων, με την κορυφαία τεχνολογική προσέγγιση, το συγκεκριμένο πρωτότυπο αποτελεί μια από τις καλύτερες εκδοχές που μπορεί να φανταστεί κανείς για το μέλλον της αυτοκίνησης. Με τις αναλογίες και τις διαστάσεις του, το DS Aero Sport Lounge καθοδηγεί τη ροή του αέρα γύρω από το αμάξωμά του, με τρόπο ιδανικό. Το μήκος των 5,0 μέτρων και η γραμμή της οροφής, μειώνουν την αεροδυναμική αντίσταση, καθώς ο αέρας διοχετεύεται από την μπροστινή γρίλια στις πλευρικές αεροδυναμικές λεπτομέρειες, μέσα στις οποίες λογίζονται και οι ζάντες ελαφρού κράματος με διάμετρο 23 ιντσών.

Η χαρακτηριστική  “υπογραφή” των μοντέλων E-Tense είναι τα φωτιστικά σώματα που δίνουν και εδώ το παρόν και συμβολίζουν την κορυφαία ισχύ των 680 hp (500Kw) του ηλεκτρικού κινητήρα που παίρνει ενέργεια από τις μπαταρίες τελευταίας γενιάς 110kWh που βρίσκονται εγκατεστημένες μέσα στο πάτωμα του αυτοκινήτου και εξασφαλίζουν αυτονομία 650 χιλιομέτρων. Η τεχνολογία αυτή, είναι προϊόν εξελιγμένο μέσα από τους αγώνες του Πρωταθλήματος Formula E και σφυρηλατημένο από τους τίτλους που έχει κατακτήσει η DS Automobiles. Αυτή η τεχνολογία είναι που προσφέρει και επιδόσεις που κόβουν την ανάσα, με τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε μόλις 2,8 sec.

Η γρίλια μετατρέπεται σε οθόνη γύρω από το έμβλημα και προβάλλεται το logo, DS Automobiles. Εκεί βρίσκονται και δύο “κρυμμένα μάτια”, τα οποία έχουν μια σειρά από αισθητήρες που συλλέγουν πληροφορίες από το δρόμο και τροφοδοτούν με τεράστιους όγκους δεδομένων τις μονάδες διαχείρισης του αυτοκινήτου. Από την άλλη, τα DS Matrix Led Vision Projectors σε ρόλο φωτιστικών σωμάτων συνδυάζονται με τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας και το DS Light Veil, τα φωτιζόμενα φύλλα που μας προϊδεάζουν για τη μελλοντική “υπογραφή” της DS Automobiles.

Προηγμένη τεχνολογία: Επιδόσεις από τη Formula E

Η πρώτη premium εταιρεία που έλαβε μέρος στο απαιτητικό Πρωτάθλημα της Formula E, η DS Automobiles, κατέκτησε τον τίτλο της Πρωταθλήτριας ομάδας (DS TECHEETAH) με οδηγό τον Jean-Éric Vergne που και εκείνος ανακηρύχτηκε Πρωταθλητής στην κατάταξη των οδηγών. Η συμμετοχή στο Πρωτάθλημα της Formula E, είναι καθοριστικής σημασίας για την ταχύτητα στην εξέλιξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που θα φέρει και την επανάσταση στην αυτοκινητοβιομηχανία. Σε τέσσερις σεζόν, οι νίκες και οι τίτλοι που έχουν κατακτηθεί απέναντι στους πλέον δυνατούς ανταγωνιστές σε ένα αναγνωρισμένο από τη FIA πρωτάθλημα, έχουν επιτρέψει στη Γαλλική premium μάρκα να κάνει άλματα προόδου και να εμπλουτίσει το τεχνολογικό της υπόβαθρο στην ηλεκτροκίνηση. Το DS Aero Sport Lounge είναι ένα προϊόν που προκύπτει απευθείας από την εμπειρία της Formula E.

Το ταξίδι γίνεται τέχνη

Η επανάσταση στην αυτοκίνηση, είναι σε εξέλιξη και σε ότι έχει να κάνει με τη θέση οδήγησης, αλλά και τον πίνακα οργάνων. Εκμεταλλευόμενη τις σημαντικότερες στιγμές της ιστορίας της, η DS Automobiles επανεφηύρε το εσωτερικό του αυτοκινήτου, προκειμένου να παρουσιάσει ένα όχημα για ταξίδια. Οι οθόνες που παίζουν ένα πολύ σημαντικό ρόλο στα περισσότερα πρωτότυπα, αλλά και στα αυτοκίνητα παραγωγής, δεν είναι πλέον η αιχμή του δόρατος για την εφαρμοσμένη τεχνολογία.

Μπροστά από τους επιβάτες, δύο φαρδιές γραμμές δημιουργούν ένα υπερυψωμένο επίπεδο. Στη χαμηλότερη από τις δύο, εμφανίζονται οι πληροφορίες που προβάλλει η γραμμή που βρίσκεται από πάνω. Η επιφάνεια, “ζωντανεύει” με τα απαραίτητα στοιχεία για την μεταφορά δεδομένων από το σύστημα πλοήγησης ή τα νέα χαρακτηριστικά εικονίδια για τον έλεγχο του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Πέραν των δύο οθονών στις πλευρές του ταμπλό που προβάλλουν τις εικόνες από τις κάμερες που υπάρχουν σε ρόλο εξωτερικών καθρεπτών, ο κάθε επιβάτης έχει τη δική του οθόνη για το infotainment. Οι πληροφορίες που σχετίζονται με την οδήγηση, αντί του παραδοσιακού πίνακα οργάνων, προβάλλονται στο παρμπρίζ με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality).

Ανάμεσα στα καθίσματα, το υποβραχιόνιο λειτουργεί σαν οδηγός: Διαβάζει και ανταποκρίνεται σε εντολές μέσω χειρονομιών. Αυτό είναι ένα μόνο δείγμα της εξέλιξης στα στοιχεία εξοπλισμού του αυτοκινήτου, που έχει προκύψει από τη συνεργασία με την Ultraleap, μια start-up εταιρεία με έδρα στη Silicon Valley. Το DS Aero Sport Lounge αποτελεί ένα preview από το μέλλον των cockpits των αυτοκινήτων. Ο συνδυασμός των Leap Motion και Ultrahaptics, κάνει την “απάντηση” στις χειρονομίες/κινήσεις να περιλαμβάνει και ένα είδος παλμού από μικρά ηχεία που εκπέμπουν συγκεκριμένη συχνότητα και  μια “χειροπιαστή” αίσθηση για τον επιβάτη που κάνει τη χειρονομία/κίνηση.

Το ΑΙ σύστημα IRIS του DS Aero Sport Lounge, βρίσκεται εγκατεστημένο στο κέντρο του ταμπλό και δίνει τη δυνατότητα ελέγχου όλων των λειτουργικών με μια απλή “συζήτηση”.

Προηγμένη τεχνολογία: Υπέρηχοι

Σε ένα κόσμο όπου τα όρια μεταξύ αντικειμενικής και εικονικής πραγματικότητας, γίνεται εφικτή η αίσθηση της διεπαφής με το αυτοκίνητο, χωρίς στην πραγματικότητα να υπάρχει άγγιγμα μεταξύ τους. Εξελιγμένο σε συνεργασία με ένα εργαστήριο της Silicon Valley, το σύστημα που κάνει χρήση της απτικής τεχνολογίας για τον έλεγχο του infotainment, είναι μοναδικό. Η εξέλιξη του 3D υπέρηχου, κάνει το χρήστη να έχει την αίσθηση της αφής σχημάτων, αλλά και διαφορετικών υφασμάτων στην επένδυση επιφανειών, σε έναν τελείως κενό χώρο. Αυτό το σύστημα ελέγχου με τις “επαυξημένες χειρονομίες/κινήσεις” κάνει την διεπαφή του χειριστή με το όχημα να είναι τόσο απλή που μοιάζει  μαγική.

Ένα μελλοντικό περιβάλλον στην καμπίνα

Η ζώνη στο ταμπλό και το πίσω μέρος των καθισμάτων, είναι υπενδεδυμένα με ένα υφαντό πλεκτό σαν από ψάθινη μαρκετερί. Το υλικό αυτό έχει τη ζεστασιά ενός χειροποίητου, ενώ την ίδια στιγμή δίνει μια μοναδική αίσθηση πολυτέλειας. Η Γαλλική συνταγή στη διαχείριση του υλικού, μπορεί και κάνει την ψάθινη μαρκετερί να φαίνεται το πλέον πολυτελές υλικό που θα μπορούσε να εντοπίσει κανείς σε ένα αυτοκίνητο, ενώ την ίδια στιγμή αποτελεί και την επιτομή της διάθεσης για ανακύκλωση.

Τα μεγάλα καθίσματα έχουν επενδυθεί από μεταξωτό νήμα που με την ύφανσή του, απογειώνει την αίσθηση της άνεσης. Στην αφή, είναι εξαιρετικά απαλό και χάρη σε ένα ανεπαίσθητο κύμα που απλώνεται σε όλη την επιφάνεια, υπογραμμίζεται η αντοχή του στη σκληρή χρήση.

Στις πόρτες, μια τεχνική ύφανσης μικροϊνών, κάνει την επιφάνεια φωτοδιαπερατή και έτσι μεταφέρεται ο φωτισμός από το εσωτερικό της πόρτας στην καμπίνα, με την απόχρωση που επιλέγει ο οδηγός. Το στοιχείο αυτό είναι που κάνει την αίσθηση της ανώτερης ποιότητας στην συναρμολόγηση, να συμβαδίζει με την εξαιρετικά προηγμένη τεχνολογία.

Υφή, η τέχνη της Μαρκετερί

Η ψάθινη μαρκετερί, ένα από τα πλέον “γνωστά” υλικά, γίνεται στοιχείο πολυτέλειας. Έρχεται ως εξέλιξη τεχνικών που χάνονται στα βάθη της ιστορίας του 17ου αιώνα. Η παραδοσιακή αυτή τεχνική, επανέρχεται στο προσκήνιο και τη βλέπουμε σε πολλές εφαρμογές διακόσμησης εσωτερικών χώρων, με τη βοήθεια και του ατελιέ Lison de Caunes. Στην προκειμένη περίπτωση, στο cockpit του DS Aero Sport Lounge, οι ιριδίζουσες λεπτομέρειες που εμφανίζονται ως αστραφτερές αντανακλάσεις πάνω στην επιφάνεια, τονίζουν τη μεταξένια αίσθηση. Η πρώτη ύλη είναι πραγματικά φυσική και άφθονη. Έχει καλλιεργηθεί και έχει συλλεχθεί με τον παραδοσιακό τρόπο στη Βουργουνδία και έχει αποξηρανθεί, για να βαφτεί στη συνέχεια και να ξεχωριστεί κάθε κλωνάρι. Η συνέχεια της επεξεργασίας, περιλαμβάνει κόλλημα στην πλατιά επιφάνεια, με την φυσική επικάλυψή του να κάνει την ψάθινη μαρκετερί ιδιαίτερα ανθεκτική και τελείως αδιάβροχη.

Οι δηλώσεις

“Το DS Aero Sport Lounge είναι στην πραγματικότητα ένα μανιφέστο βιωσιμότητας. Είναι μια ξεκάθαρη πρόθεση για προσφορά πολυτέλειας, αλλά με ιδιαίτερη ευαισθησία και προσοχή σχετικά με το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Θα μπορούσε να έχει τίτλο ‘Η ποιότητα της βιωσιμότητας’. Το  DS Aero Sport Lounge υπογραμμίζει το ξεκίνημα μιας νέας εποχής για την αυτοκίνηση. Ένα συναρπαστικό μονοπάτι ανοίγεται μπροστά μας, για να μετατρέψουμε τους νέους περιορισμούς σε ευκαιρίες για να παρουσιάσουμε χαρισματικά αυτοκίνητα. Για το πρωτότυπο αυτό, το οποίο αποτελεί πρελούδιο για τη συνέχεια στο δημιουργικό κομμάτι της εταιρείας, έχουμε αναζητήσει λύσεις που να συνδυάζουν μοναδικά την αισθητική, την avant- garde διάθεση και την υψηλή τεχνολογία. Στο cockpit, επιλέξαμε να έχουμε υλικά εν πολλοίς απροσδόκητα, με χειροποίητη διάθεση, απλές και καθαρές γραμμές, που εκφράζουν ένα νέο είδος γαλήνης”, δήλωσε ο Thierry Metroz, Design Director της DS Automobiles.

Και η Béatrice Foucher, CEO της DS Automobiles, συμπλήρωσε: “Η DS Automobiles είναι σε θέση διεκδίκησης. Η εταιρεία απολαμβάνει το ιδιαίτερο παρελθόν της, με την τεχνική της ανωτερότητα και τη διάθεση να αλλάξει τους κανόνες της αυτοκινητοβιομηχανίας. Παρουσιάζουμε στην ουσία μια ιδέα που εισάγει ένα νέο σχήμα αμαξώματος και με ένα εσωτερικό με πρωτότυπα και πολυτελή υλικά. Αυτό έρχεται σε απόλυτη συμφωνία με τη σταθερή μας δέσμευση, μια και οι έρευνές μας στον τομέα είναι ήδη πολύ προχωρημένες. Η εξέλιξή μας στις αγορές, δείχνει πως οι πελάτες μας αναζητούν αυτήν την τεχνογνωσία και την τεχνολογία και την περιμένουν από εμάς. Είναι ένας από τους σημαντικότερους λόγους για τους οποίους δημιουργούμε τα αυτοκίνητα της DS Automobiles. Κλείστε μαζί τους ένα ραντεβού, μέσα στους επόμενους μήνες”.

 

Προηγούμενο άρθροO στόλος D-Max της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας μεγαλώνει
Επόμενο άρθροVolvo Cars, νέα γραμμή συναρμολόγησης μπαταριών