H νέα καμπάνια της LeasePlαn Hellas, “Όταν δεν σου ανήκει τίποτα, είσαι ελεύθερος να έχεις τα πάντα” διακρίθηκε σε πανευρωπαϊκό διαγωνισμό. Οι imba και Reprise που ένωσαν τις δυνάμεις τους για τη δημιουργία της, ξεχώρισαν ανάμεσα σε έξι ευρωπαϊκές ομάδες.

Στην ανάγκη για αλλαγή νοοτροπίας και ανατροπή του στερεότυπου που θέλει την τάση στην κατανάλωση να συνοδεύεται άρρηκτα με την ιδιοκτησία, στήριξαν την ιδέα τους τα δύο digital agencies του ομίλου IPG Mediabrands, για λογαριασμό της LeasePlan Hellas, ηγέτιδας εταιρείας στον κλάδο της μακροχρόνιας μίσθωσης οχημάτων.

Το μήνυμα “Όταν δεν σου ανήκει τίποτα, είσαι ελεύθερος να έχεις τα πάντα” κορυφώνει το σενάριο της video καμπάνιας, το οπτικοακουστικό αποτέλεσμα της οποίας κλέβει τις εντυπώσεις, με το δυναμικό ρυθμό της, τη μοντέρνα και ατμοσφαιρική αισθητική της αλλά και τη συνολική αίσθηση ελευθερίας και πολλαπλών επιλογών που αποπνέει.

To video της καμπάνιας εξελίσσεται σε ένα open space περιβάλλον σύγχρονης εταιρίας με τον πρωταγωνιστή να περιηγείται, κατά μήκος ενός γραμμικού storytelling, σε πολλαπλούς χώρους καταρρίπτοντας διαδοχικά όσα αντιλαμβανόμαστε στην καθημερινότητά μας ως «κεκτημένα».

Μία πρωτοποριακή 360 digital στρατηγική διαμορφώθηκε για να επικοινωνήσει αυτό το μοναδικό concept με στόχο την εκπαίδευση των χρηστών γύρω από το leasing, αλλά και την αύξηση των leads σε μία πολύ ανταγωνιστική περίοδο. Έτσι, συνδυάστηκαν branding ενέργειες με στόχο το consideration και performance καμπάνιες με στόχο το targeting χρηστών ανάλογα με τη φάση στην οποία βρίσκονται. Αξιοποιώντας ως βασικό όχημα το video, χαράχθηκε μια συνολική παρουσία στα διάφορα κανάλια (YouTube, Facebook, Instagram, Programmatic, PPC), η οποία συμπληρώθηκε με παραγωγή περιεχομένου, ώστε να ενισχυθεί η παρουσία στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Επιπλέον, υλοποιήθηκαν συγκεκριμένες σελίδες υποδοχής, συνδεδεμένες με τεχνικές marketing automations για την αμεσότερη εξυπηρέτηση των εισερχόμενων leads. Τέλος, τα custom εργαλεία reporting της Reprise θα βοηθήσουν στην αποδοτικότερη διαχείριση της συνολικής επένδυσης σε άμεσο χρόνο.

Το concept ενδέχεται να υιοθετηθεί και από άλλες χώρες της Ευρώπης, όπου η LeasePlan έχει παρουσία.

“Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη δημιουργική διαδικασία μέσω της οποίας προετοιμαστήκαμε για την καμπάνια αυτή. Ανυπομονούμε να δούμε τα αποτελέσματα! Ευχαριστούμε θερμά τις imba-Reprise για την εξαιρετική δουλειά”, δήλωσε η Νάγια Λουκρέζη, Marketing Manager της LeasePlan.

 

Προηγούμενο άρθροΤο Blockchain πρέπει να έχει αντίκτυπο στο remarketing
Επόμενο άρθροTo QASHQAI διαθέσιμο με τo NissanConnect