Το Bigster Concept, που ανοίγει νέους ορίζοντες για την Dacia, εντάσσεται στο πενταετές πρόγραμμά της μάρκας και πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της παρουσίασης της στρατηγικής Renaulution του Groupe Renault. 

Με την ίδρυση της επιχειρηματικής μονάδας DaciaLada, η Dacia θα ενισχύσει την αποτελεσματικότητα και την ανταγωνιστικότητά της, ενώ θα υπερβεί τα όριά της όσον αφορά στα προϊόντα. Το νέο Dacia Bigster Concept ενσωματώνει την εξέλιξη της μάρκας Dacia, ξεπερνώντας το επίπεδο της κατηγορίας C.

Η Dacia παραμένει Dacia, πιο προσιτή από ποτέ, με μια νότα φρεσκάδας

Με βάση ένα ισχυρό και αποτελεσματικό επιχειρηματικό μοντέλο παντός καιρού, η ιστορία της Dacia συνεχίζεται με ένα νέο κεφάλαιο. Η δημιουργία της νέας επιχειρηματικής μονάδας Dacia-Lada θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της μάρκας αξιοποιώντας μηχανολογικές και κατασκευαστικές συνέργειες με τη Lada.

Ο Denis Le Vot, CEO των Dacia και Lada, κατά την παρουσίαση της Renaulution, δήλωσε: “Η Dacia θα παραμείνει Dacia, προσφέροντας πάντα αξιόπιστη, αυθεντική, καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής σε έξυπνους αγοραστές. Με την ίδρυση της επιχειρηματικής μονάδας Dacia-Lada, θα αξιοποιήσουμε πλήρως την σπονδυλωτή πλατφόρμα CMF-B, θα αυξήσουμε την αποδοτικότητά μας και την περαιτέρω ανταγωνιστικότητα, ποιότητα και ελκυστικότητα των προϊόντων μας. Θα έχουμε ό, τι χρειαζόμαστε για να προωθήσουμε τις μάρκες σε υψηλότερες θέσεις, πρωτοστατούντος του Bigster Concept”.

Ένα μοναδικό και αποτελεσματικό επιχειρηματικό μοντέλο παντός καιρού

Τα τελευταία 15 χρόνια, η Dacia παρήγαγε με συνέπεια σύγχρονα, απλά και ελκυστικά οχήματα. Βασιζόμενη στην τεχνογνωσία, η Dacia αξιοποιεί τις καλύτερες εφαρμοσμένες τεχνικές λύσεις του Groupe Renault και της Renault Nissan Mitsubishi Alliance

Χάρη σε ένα λιτό μοντέλο διανομής, η Dacia έχει εδραιώσει φήμη σε 44 χώρες, με πωλήσεις 7 εκατομμυρίων οχημάτων μέχρι σήμερα και πολλά επιτυχημένα μοντέλα. Κάθε χρόνο, τα Sandero και Duster παραμένουν κορυφαία σε πωλήσεις προς ιδιώτες πελάτες στην Ευρώπη.

Πιάνοντας τον παλμό της γενιάς της, η Dacia στοχεύει σωστά. Προκειμένου να ενισχύσει τη θέση της και να αναπτύξει οχήματα που ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών και εξελίσσονται, η Dacia βασίζεται στα εξής:

  • Λιτό και πειθαρχημένο σχεδιασμό στην ανάπτυξη προϊόντων για έλεγχο του κόστους.
  • Ειδική επιχειρηματική μονάδα Dacia-Lada που υποστηρίζεται από έναν παγκόσμιο όμιλο, με στοχευμένη τεχνολογική υποστήριξη για αυξημένη συνέργεια και μεταφορά.
  • Την ολοκαίνουργια και σύγχρονη, ανταγωνιστική και εξαιρετικά ευέλικτη πλατφόρμα CMF-B της Alliance, η οποία θα επιτρέψει στην Dacia και τη Lada να μετακινηθούν από 4 πλατφόρμες σε 1 και από 18 τύπους αμαξωμάτων σε 11,
  • Οχήματα βασισμένα σε αυτήν την πλατφόρμα που θα διατίθενται με κινητήρες εναλλακτικής ενέργειας και υβριδικούς, συμμορφούμενους με τους νέους κανονισμούς και τη χρήση του οχήματος.
  • Ανταγωνιστική γκάμα, με πιο σύγχρονες προσθήκες το 2021, με τα Sandero, Logan, καθώς και το Dacia Spring – το πιο προσιτό αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της Ευρώπης – και 3 νέα μοντέλα το 2025
  • Είσοδο σε οχήματα κατηγορίας C, όπως το Bigster Concept

Bigster Concept: Η Dacia εισέρχεται στην Κατηγορία C με μια εξοχική νότα φρεσκάδας

Πιστό στο στυλ της Dacia, το Bigster Concept είναι ευρύχωρο, στιβαρό, προορίζεται για εξοχικούς και χωμάτινους δρόμους, εξερευνώντας νέους ορίζοντες. Είναι η ίδια η ουσία ενός SUV 4,6 μέτρων με τον απαραίτητο εξοπλισμό.

Αυτό το SUV είναι ο τρόπος της Dacia να προσεγγίσει την κατηγορία C, με κόστος οχήματος χαμηλότερης κατηγορίας.

Ο Alejandro Mesonero-Romanos, Διευθυντής Σχεδιασμού της μάρκας, δήλωσε: “Το Dacia Bigster Concept συνοψίζει την εξέλιξη της μάρκας. Αποτελεσματικό, με μια νότα φρεσκάδας και περιπέτειας. Αποδεικνύει πως η προσιτότητα συμβαδίζει με την ελκυστικότητα. Στην Dacia το πιστεύουμε, και αυτό το αυτοκίνητο αποτελεί την απόδειξη”.

Το DNA του Bigster Concept έχει εμποτισθεί με τις ισχυρές αξίες της μάρκας, που έχουν συμβάλει στην καλλιέργεια μιας σταθερής, μακροχρόνιας σχέσης με τους πελάτες και τους λάτρεις: απλότητα, ειλικρίνεια και αυθεντικότητα.

Οι αναλογίες του Dacia Bigster Concept είναι σύγχρονες και διαχρονικές. Στέλνουν ένα σαφές μήνυμα στιβαρότητας. Οι γραμμές του είναι απλές και ήρεμες. Δεν υπάρχει προσποίηση, ό,τι βλέπετε, παίρνετε.

Οι πλούσιες εξωτερικές του διαστάσεις υπόσχονται ένα πολύ ευρύχωρο εσωτερικό. Τα φωτιστικά σε σχήμα Υ είναι μεγαλύτερα, αναδεικνύοντας το τολμηρό και δυναμικό στυλ SUV.

Το σκούρο πράσινο χρώμα υποδεικνύει τον περιπετειώδη εξερευνητή.

Χωρίς τυμπανοκρουσίες, χωρίς χρώμια ή απομίμηση αλουμινίου, το Bigster Concept είναι ένα γνήσιο όχημα κατασκευασμένο με γνήσιες αρχές, όπως η επιλογή χρήσης αποκλειστικά ανακυκλωμένων πλαστικών για όλα τα εξωτερικά προστατευτικά πετάσματα.

Ως αντιπροσωπευτικό μοντέλο της μελλοντικής γκάμας Dacia, θα διατίθεται με κινητήρες εναλλακτικής ενέργειας και υβριδικούς, που σημαίνει πως η μάρκα θα είναι πάντα σε απόλυτη αρμονία με τις αλλαγές των κανονισμών και τις προσδοκίες των πελατών.

Όπως φαίνεται από το Bigster Concept, η Dacia αποτελεί τον τρόπο για να ξεφύγει κάποιος, προσφέροντας στους πελάτες της μια μοναδική, γνήσια, λιτή εμπειρία. “Περισσότερο από ποτέ, η Dacia ενσωματώνει την ελευθερία κινήσεων και επικεντρώνεται στις ανάγκες και τις θεμελιώδεις επιδιώξεις των πελατών της. Μια αγορά με νόημα. Dacia: πάντα αποτελεσματική, όλο και πιο ελκυστική”.

Προηγούμενο άρθροAudi e-tron: έτοιμο για ευφυή σύνδεση και φόρτιση στο δίκτυο
Επόμενο άρθροSms Vehicle Tracking από Groupama και Mondial