Η Bentley Motors αποκάλυψε τη νέα Continental GT Speed – η πιο δυναμική στην 101χρονη ιστορία της μάρκας και η απόλυτη έκφραση του πολυτελούς Grand Tourer παγκοσμίως.

Η νέα Continental GT Speed είναι σχεδιασμένη, εξελιγμένη και κατασκευασμένη στο χέρι στο εργοστάσιο πολυτελών αυτοκινήτων της Bentley στο Crew, που λειτουργεί με ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα άνθρακα. Το νέο μοντέλο τρίτης γενιάς βασίζεται σε μια μακρά παράδοση εκδόσεων της Speed, που ξεκίνησε με την Continental GT Speed πρώτης γενιάς το 2007 – εμπνευσμένη από τα μοντέλα Speed 3.0 λίτρων της δεκαετίας του 1920. Η τελευταία GT Speed συνεχίζει την παράδοση, αντιπροσωπεύοντας τον απόλυτο συνδυασμό πολυτέλειας και επιδόσεων σε ένα σύγχρονο Grand Tourer.

Η κορυφαία σε απόδοση Continental GT διαθέτει προηγμένη τεχνολογία πλαισίου εξελιγμένη ειδικά για το νέο μοντέλο. Ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα τετραδιεύθυνσης αναδεικνύει τη δυναμική φύση της Speed στα οδηγικά προφίλ BENTLEY και COMFORT. Ωστόσο, αυτό είναι ακόμα πιο εμφανές στη λειτουργία SPORT, καθώς το σύστημα διεύθυνσης συνδυάζεται με το Bentley Dynamic Ride και ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για επίπεδο ευελιξίας που δεν απαντάται σε οποιοδήποτε άλλο μοντέλο Bentley.

Ένα ακόμα στοιχείο τεχνολογικής υπεροχής είναι η τετραδιεύθυνση, με το σύστημα πολύ πιο ενεργό στην GT Speed από ό,τι στη Flying Spur. Σε χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, οι πίσω τροχοί της GT Speed κατευθύνονται προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους εμπρός τροχούς για να βοηθήσουν στην ταχεία αλλαγή κατεύθυνσης, αυξάνοντας αισθητά την ευελιξία. Σε υψηλές ταχύτητες, οι πίσω τροχοί κλίνουν στην ίδια κατεύθυνση με τους εμπρός, για να βελτιώσουν τη σταθερότητα.

Για πρώτη φορά σε μια Bentley, η τελευταία γενιά της Continental GT Speed εισάγει τη χρήση ενός ηλεκτρονικού πίσω διαφορικού (eLSD). Ειδικά ρυθμισμένο σε συνδυασμό με τον έλεγχο πρόσφυσης και τα ενεργά συστήματα σασί, το eLSD παρέχει αυξημένα πλευρικά περιθώρια, βελτιωμένη διαμήκη σταθερότητα, καλύτερη απόκριση στο γκάζι και ανώτερη πρόσφυση σε αντίξοες οδικές συνθήκες.

Στη λειτουργία SPORT, το σύστημα διαχείρισης πρόσφυσης στέλνει μεγαλύτερη αναλογία ισχύος στον πίσω άξονα για να επιτρέψει ακόμη μεγαλύτερο έλεγχο των γραμμών στις στροφές με το γκάζι.

Παράλληλα με αυτά τα συστήματα, η νέα Continental GT Speed διαθέτει ενεργή ανάρτηση τριών θαλάμων με προσαρμοστική απόσβεση και το Bentley Dynamic Ride – το 48V ενεργό σύστημα ελέγχου στρέψης που η Bentley παρουσίασε στη Bentayga και την Continental GT τρίτης γενιάς. Ηλεκτρικοί κινητήρες παράγουν έως 1300 Nm ροπής σε 0,3 δευτερόλεπτα στις δύο αντιστρεπτικές, για να αντισταθμίσουν τις δυνάμεις κατά τις στροφές και να διατηρήσουν οριζοντιωμένο το αμάξωμα.

Από την άλλη, το Σύστημα Ελέγχου Σταθερότητας (ESC) μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό, επιτρέποντας στον έμπειρο χειριστή να ισορροπήσει το αυτοκίνητο με το γκάζι και το τιμόνι, απολαμβάνοντας αβίαστες, προοδευτικές γωνίες εκτροπής.

Για να συμπληρώσει την επιπλέον ικανότητα του πλαισίου, ένα νέο μηχανικό σύστημα φρένων Carbon Ceramic έχει εισαχθεί προαιρετικά στην GT Speed. Οι δίσκοι Carbon Silicon Carbide παρέχουν επιπλέον πίεση φρένων, με ισχυρή, σταθερή αίσθηση και εξαιρετική αντοχή στην κόπωση. Δεκαπίστονες εμπρόσθιες δαγκάνες και τετραπίστονες πίσω, παρέχουν απίστευτη δύναμη πέδησης – απαιτείται όταν έως και 10 MJ ενέργειας μετατρέπονται σε θερμότητα σε πλήρη ακινητοποίηση από την τελική ταχύτητα.

H νέα Continental GT Speed διαθέτει την αναβαθμισμένη έκδοση του διάσημου W12 κινητήρα 6,0 λίτρων της Bentley, με απόδοση 659 PS – αύξηση 4% ή 24 PS σε σχέση με το τρέχον μοντέλο W12 – προσφέροντας παράλληλα 900 Nm ροπής. Η τελική ταχύτητα 335 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα.

Τόσο ο κινητήρας όσο και το κιβώτιο έχουν ρυθμιστεί ώστε να αναδεικνύουν τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Αυτό είναι πιο αισθητό στη λειτουργία SPORT, όπου ο διπλός υπερσυμπιεστής του W12 έχει ρυθμιστεί για να διατηρεί τον κινητήρα στη ζώνη ισχύος περισσότερο χρόνο, με αλλαγή ταχύτητας προς τα πάνω πιο αργά ή προς τα κάτω πιο νωρίς.

Για μειωμένη κατανάλωση και ρύπους, το μοντέλο επωφελείται από την τεχνολογία Stop-Start της Bentley, όπου ο κινητήρας τίθεται εκτός λειτουργίας όχι μόνο όταν το όχημα είναι ακινητοποιημένο, αλλά και σε ταχύτητες σχεδόν κοντά στη στάση. Παράλληλα, το σύστημα Variable Displacement της Bentley κλείνει τους μισούς από τους 12 κυλίνδρους του κινητήρα υπό συνθήκες, με τον κινητήρα να λειτουργεί ως εξακύλινδρος για χαμηλότερη κατανάλωση.

Η καμπίνα της νέας Continental GT Speed δείχνει την τεχνογνωσία της Bentley στη δημιουργία των καλύτερων εσωτερικών αυτοκινήτου στον κόσμο. Χειροποίητα υλικά, διχρωμίες, υψηλής ποιότητας δέρματα σε συνδυασμό με Alcantara, τόσο στην καμπίνα όσο και στο τιμόνι.

 

Το πολυτελές εσωτερικό μπορεί να εξατομικευτεί περαιτέρω με μια επιλογή από 15 κύρια και 11 δευτερεύοντα χρώματα δέρματος. Περίτεχνες ραφές και γαζιά, επενδύσεις αλουμινίου και εξαιρετικής ποιότητας καπλαμάς, στο κλασσικό Piano Black αλλά και άλλες αποχρώσεις, συμπληρώνουν την εικόνα του εσωτερικού.

Όπως και με όλες τις Continental GT, η Speed προσφέρει θέσεις για τέσσερις επιβάτες και εξαιρετική χωρητικότητα αποσκευών 358 λίτρων. Φινιρισμένη με εξαιρετική λεπτομέρεια, ένα τεχνολογικά προηγμένο ταμπλό οργάνων και το φημισμένο Bentley Rotating Display, το νέο μοντέλο που εστιάζει στον οδηγό όσο κανένα άλλο της μάρκας, διευρύνει τα διαπιστευτήρια επιδόσεων της Continental GT.

Προηγούμενο άρθροΣυνεργασία της Europcar με την Kinsen Hellas
Επόμενο άρθροΝέα μονάδας ψύξης στο Κέντρο Δοκιμών της Yokohama