Η Continental λανσάρει εργαλείο πλήρους διαχείρισης ελαστικών. Το Autodiagnos TPMS D επιτρέπει την παροχή γρήγορης και εύκολης διάγνωσης και σέρβις από συνεργεία και τεχνικούς. Και δεν είναι η μόνη καινοτομία της Continental.

Το Autodiagnos TPMS D μεγιστοποιεί την απόδοση των συστημάτων ελέγχου πίεσης ελαστικών. Το εργαλείο χρησιμοποιεί αυθεντικούς αισθητήρες και αισθητήρες δευτερογενούς αγοράς 20 διαφορετικών κατασκευαστών. Λειτουργεί σχεδόν με όλα τα οχήματα που διαθέτουν σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών.

Μοναδικό εργαλείο

Το εργαλείο σχεδιάστηκε να λειτουργεί σε συνεργεία αυτοκινήτων ανεξαρτήτως μεγέθους και μπορεί να χρησιμεύσει ως μοναδικό εργαλείο, τόσο για διάγνωση συστημάτων ελέγχου πίεσης ελαστικών, όσο και για σέρβις. Ο ενσωματωμένος σαρωτής VIN επιτρέπει ταχύτερη αναζήτηση μάρκας, μοντέλου και έτους του οχήματος.

Το Autodiagnos TPMS D μπορεί επίσης να προγραμματίσει αισθητήρες και διαθέτει λειτουργία εκμάθησης αισθητήρων οχήματος μέσα σε λίγα λεπτά. Το διαισθητικό λογισμικό της Continental συνδέεται μέσω wifi και λαμβάνει τριμηνιαίες ενημερώσεις και νέες εφαρμογές.

Επίσης, το εργαλείο μπορεί να συνδεθεί με το Autodiagnos TPMS Μέτρησης Βάθους Αυλακώσεων Ελαστικού (Tire Tread Depth Gauge), ένα προαιρετικό σύστημα που καθορίζει την κατάσταση των ελαστικών και ενισχύει το σέρβις.

Ελαστικά EV

Η Continental επιχειρεί επίσης μια καινοτομία στην προσφορά της ελαστικών. Συνεργάζεται με κατασκευαστικές εταιρείες και άλλους προς ανάπτυξη ελαστικών για την τελευταία γενιά ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων.

Διεξάγονται δοκιμές των ελαστικών σε φορτηγό Volvo FH βαρέων φορτίων, στην Ελβετία. Το φορτηγό αποδίδει 680 ίππους, διαθέτει μπαταρία 680 kW / h, τη μεγαλύτερη στην Ευρώπη, η οποία παρέχει αυτονομία 760 χλμ. Τα ελαστικά αναπτύχθηκαν για να παρουσιάζουν χαμηλή αντίσταση κύλισης, παρέχοντας έτσι μεγαλύτερη αυτονομία σε ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά οχήματα, τα οποία είναι βαρύτερα από τα αντίστοιχα ICE. Τα ελαστικά των EV καταπονούνται επίσης λόγω υψηλότερης ροπής κατά την εκκίνηση και την επιτάχυνση.

Ανακύκλωση PET

Τέλος, ως απόδειξη της δέσμευσής της στην κυκλική οικονομία, η Continental ανακοίνωσε ότι από το 2022 θα ξεκινήσει να «επαναχρησιμοποιεί» φιάλες PET για την παραγωγή των ελαστικών της.

Το PET των πλαστικών φιαλών θα μετατρέπεται σε νήμα πολυεστέρα, το οποίο θα χρησιμοποιείται για την διαμόρφωση του σκελετού των ελαστικών – αντικαθιστώντας πλήρως τον συμβατικό πολυεστέρα. Σε αντίθεση με άλλες τεχνολογίες, η διαδικασία δεν απαιτεί ενδιάμεσα χημικά στάδια.

Ένα συμβατικό ελαστικό αυτοκινήτου περιέχει περίπου 400 γραμμάρια νημάτων πολυεστέρα. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν περισσότερες από 60 φιάλες PET για ένα πλήρες σύνολο τεσσάρων ελαστικών οχημάτων. Η αειφορία είναι ψηλά στην ημερησία διάταξη της Continental. Το αργότερο έως το 2050, η εταιρεία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει 100% βιώσιμα υλικά στα ελαστικά της.

Φωτογραφία: Continental

Προηγούμενο άρθροΗ Alfa Romeo δεσμεύεται σε ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον
Επόμενο άρθροΗ Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης για τις πυρόπληκτες περιοχές