Η Citroën εξακολουθεί να στοχεύει σε μερίδιο αγοράς 5% στην Ευρώπη μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Αυτό δήλωσε ο CEO Thierry Koskas, καθώς αυξάνει την παραγωγή δύο νέων μοντέλων και ετοιμάζεται να λανσάρει ένα τρίτο, τη δεύτερη γενιά του συμπαγούς SUV C5 Aircross.

Το μερίδιο αγοράς της Citroën —μάρκα του ομίλου Stellantis— στην ΕΕ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελευθέρων Συναλλαγών μειώθηκε στο 2,7% το πρώτο τρίμηνο του 2025, από 3,4% το ίδιο διάστημα του 2024, σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).

Στην ΕΕ μόνο, το μερίδιο μειώθηκε στο 3,2% από 3,8%. Καθυστερήσεις στην κυκλοφορία νέων εκδόσεων του C3, του μικρού αυτοκινήτου με τις υψηλότερες πωλήσεις της Citroën —το οποίο ήταν και το πρώτο ευρωπαϊκής κατασκευής ηλεκτρικό όχημα με τιμή κάτω των €25.000— καθώς και του μικρού SUV C3 Aircross, έχουν πλήξει τις πωλήσεις τους τελευταίους μήνες.

Παράλληλα, το πρώτο μοντέλο του C5 Aircross πλησιάζει στο τέλος του κύκλου ζωής του, με τις παραγγελίες για τη δεύτερη γενιά να ξεκινούν τον Ιούνιο.

Προηγούμενο άρθροUber – May Mobility: Συνεργασία σε αυτόνομα οχήματα
Επόμενο άρθροGeneral Motors: Οι δασμοί επηρεάζουν τις προβλέψεις