Το BMW Group επιταχύνει τη ραγδαία ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και υπερδιπλασιάζει τις πωλήσεις των EV το πρώτο τρίμηνο.
Το BMW Group υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων BMW και MINI σε όλο τον κόσμο το πρώτο τρίμηνο του 2022, συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι (+149,2%). Τους πρώτους τρεις μήνες της χρονιάς, η εταιρεία πούλησε συνολικά 596.907 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce.
Έχοντας στη διάθεσή του μία ευρεία γκάμα συστημάτων μετάδοσης κίνησης προηγμένης τεχνολογίας με θετικό αντίκτυπο στο κλίμα, το BMW Group κατάφερε να ικανοποιήσει τις διαφορετικές ανάγκες κινητικότητας των πελατών του σε όλο τον κόσμο. Συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι, που ήταν το ισχυρότερο πρώτο τρίμηνο στην ιστορία της εταιρείας, οι πωλήσεις παρουσίασαν μέτρια πτώση (-6,2%). Μετά από ένα ισχυρό ξεκίνημα της χρονιάς, σε ένα εξαιρετικά ασταθές περιβάλλον, οι συνδυασμένες επιπτώσεις της γεωπολιτικής κατάστασης στην Ανατολική Ευρώπη και τα lockdowns λόγω Covid στην Κίνα, επισκίασαν την επιχειρηματική ανάπτυξη κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Παρόλα αυτά, συνολικά, η εταιρεία απορρόφησε σε ικανοποιητικό βαθμό αυτές τις επιπτώσεις.
«Εστιάζουμε ξεκάθαρα στην ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης. Το πρώτο τρίμηνο, επιταχύναμε το ραγδαίο ρυθμό ανάπτυξης του 2021 έτι περαιτέρω και βρισκόμαστε σε καλό δρόμο για να πετύχουμε τους φιλόδοξους στόχους μας, για την αύξηση των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων μας το 2022», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος τομέα Πελατών, Μαρκών & Πωλήσεων. «Η ζήτηση για τα συναισθηματικά και καινοτόμα προϊόντα μας, με μία ευρεία γκάμα συστημάτων μετάδοσης κίνησης που καλύπτουν όλες τις ανάγκες των πελατών, παραμένει υψηλή σε όλο τον κόσμο. Χάρη σε αυτή την ισχυρή προϊοντική γκάμα και το υψηλό επίπεδο ευελιξίας και λειτουργικής αριστείας μας, αναμένουμε ότι οι πωλήσεις για όλο το 2022 θα είναι στο ίδιο επίπεδο με πέρσι, παρά τις αντίξοες συνθήκες στο παγκόσμιο περιβάλλον», συνέχισε ο κ. Nota.
Η εταιρεία χαράσσει πορεία για ένα μελλοντικό, ευρωπαϊκό μοντέλο πωλήσεων
Με το λανσάρισμα της BMW iX και της BMW i4, το BMW Group έχει ήδη επεκτείνει σημαντικά την ψηφιοποίηση του τρόπου διασύνδεσης με τους πελάτες και έχει δημιουργήσει τις απαραίτητες συνθήκες για αποτελεσματικό, εξατομικευμένο μάρκετινγκ των δύο τεχνολογικών ναυαρχίδων της. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μία υψηλή εισροή παραγγελιών και για τα δύο οχήματα.
Με τη νέα της στρατηγική πωλήσεων και μάρκετινγκ, η εταιρεία θέτει την εμπειρία του πελάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της, στον τομέα των πωλήσεων. Σε επόμενο στάδιο, το BMW Group θα ικανοποιεί τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των πελατών, αυξάνοντας την ψηφιοποίηση και την επέκταση των online πωλήσεων οχημάτων. «Για την περιοχή της Ευρώπης, πιστεύουμε ότι το μέλλον βρίσκεται σε ένα νέο πανευρωπαϊκό μοντέλο αντιπροσώπων. Εστιάζουμε στην άμεση πρόσβαση του πελάτη με υψηλή πιστότητα και σε μια απρόσκοπτη, ολοκληρωμένη ψηφιακή και φυσική premium εμπειρία πελάτη», εξήγησε ο κ. Nota. Το BMW Group επεξεργάζεται τώρα τις λεπτομέρειες αυτού του νέου μοντέλου με τους Ευρωπαίους συνεργάτες λιανικής. «Θέλουμε το μελλοντικό μας μοντέλο πωλήσεων για την Ευρώπη να είναι επωφελές για όλους τους εμπλεκόμενους: για εμάς, τους συνεργάτες μας στη λιανική και πάνω απ’ όλα, για τους πελάτες μας», συνέχισε ο κ. Nota.
Οι πωλήσεις της μάρκας BMW ξεπέρασαν το μισό εκατομμύριο οχήματα σε όλο τον κόσμο
Η BMW είχε επίσης μία καλή απόδοση το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, χάρη στη φρέσκια και καινοτόμα προϊοντική γκάμα της. Το υψηλό ενδιαφέρον των πελατών επιβεβαίωσαν οι πωλήσεις μισού εκατομμυρίου και πλέον οχημάτων (519.796 μονάδες) σε όλο τον κόσμο. Η BMW Σειρά 4, που συνδυάζει την χαρακτηριστική οδηγική απόλαυση της μάρκας με τη σπορ κομψότητα, πέτυχε ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό αποτέλεσμα: Οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου σχεδόν διπλασιάστηκαν από πέρσι, φτάνοντας τις 27.704 μονάδες.
Το BMW Group εστιάζει στην ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης
Παρά τις απαιτητικές συνθήκες, το BMW Group κατάφερε για μία ακόμα φορά να υπερδιπλασιάσει τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων του το πρώτο τρίμηνο σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, με συνολικές παραδόσεις 35.289 αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων BMW και MINI στους πελάτες (+149,2%). Ιδιαίτερα η BMW iX και η BMW i4, που σύντομα θα διατίθενται στις αγορές σε όλο τον κόσμο, συμβάλλουν σημαντικά στην αύξηση της ηλεκτροκίνησης. Το 2022, η εταιρεία στοχεύει και πάλι να υπερδιπλασιάσει τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της, συγκριτικά με το 2021.
Το BMW Group θέτει επίσης υψηλότερους στόχους για την προσφορά μοντέλων BEV: Φέτος, ήδη, συμπεριλαμβανομένων των οχημάτων προ-παραγωγής, η εταιρεία θα έχει 15 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στην παραγωγή – που καλύπτουν σχεδόν το 90% των υφιστάμενων κατηγοριών της. Εκτός από τα υπάρχοντα μοντέλα όπως η BMW i4, η BMW iX και το MINI Cooper SE, περιλαμβάνονται επίσης τέσσερις σειρές μοντέλων BMW μεγάλου όγκου: η BMW Σειρά 3 και η BMW Σειρά 5, η BMW X1 και η BMW X3. Η νέα BMW Σειρά 7 θα διαδραματίσει επίσης σημαντικό ρόλο το 2022, με το λανσάρισμα της νέας BMW i7.
Με αυτή την ραγδαία αναπτυσσόμενη γκάμα προϊόντων και την ισχυρή ζήτηση για τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα του, την BMW iX και την BMW i4, το BMW Group αναμένει ότι οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων του θα αυξηθούν σημαντικά: Μέχρι το τέλος του 2025, η εταιρεία σκοπεύει να έχει στους δρόμους πάνω από δύο εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.
Ασυμβίβαστα προσανατολισμένη προς τα αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης, η Neue Klasse θα συνεισφέρει σημαντικά στους όγκους πωλήσεων του BMW Group, από τα μέσα της δεκαετίας και μετά.
Η μάρκα MINI θα έχει μία εξ ολοκλήρου ηλεκτρική προϊοντική γκάμα μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030, ενώ η Rolls-Royce θα γίνει αμιγώς ηλεκτρική μάρκα από το 2030. Όλα τα μελλοντικά νέα μοντέλα της BMW Motorrad στον τομέα της αστικής κινητικότητας θα είναι επίσης πλήρως ηλεκτρικά, όπως το BMW CE 04, ο νέος ηλεκτρικός πρωταθλητής για την πόλη.
Η ζήτηση των πελατών για συναισθηματικά προϊόντα BMW M παραμένει υψηλή
Με συνολικές πωλήσεις 39.055 μονάδων το πρώτο τρίμηνο του 2022, οι πωλήσεις της BMW M GmbH βελτιώθηκαν ελαφρώς από πέρυσι (+3,1%), παρά τις ελλείψεις στην εφοδιαστική αλυσίδα. Η ζήτηση παραμένει ισχυρή. Τα υψηλών επιδόσεων μοντέλα M3 και M4 που πρωτοκυκλοφόρησαν στην αγορά πέρσι, εξακολουθούν να απολαμβάνουν υψηλή δημοτικότητα. Πέρα από το επιτυχημένο παγκόσμιο λανσάρισμα στην αγορά της M240i Coupé* που κατασκευάζεται στο Μεξικό, η BMW M GmbH πέτυχε ένα ακόμα σημαντικό ορόσημο στην τώρα 50χρονη ιστορία της: Το Μάρτιο, λανσάρισε την πρώτη της αμιγώς ηλεκτρική, συναισθηματική έκδοση της BMW M Performance, την i4 M50 Gran Coupé. Το 2022 θα είναι μία ξεχωριστή χρονιά για τη μάρκα M, που γιορτάζει την 50ή της επέτειο στις 24 Μαΐου.
Η MINI ξεκίνησε το πρώτο τρίμηνο με μικρή άνοδο
Η μάρκα MINI παρέδωσε συνολικά 75.487 οχήματα το πρώτο τρίμηνο – ελαφρώς υψηλότερο (+1,1%) από τον συγκριτικά υψηλό αριθμό της προηγούμενης χρονιάς. Τους πρώτους τρεις μήνες του 2022, 8.925 αμιγώς ηλεκτρικά Cooper SE* παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Η MINI είναι ήδη πλήρως επικεντρωμένη σε ένα αποκλειστικά ηλεκτρικό μέλλον. Το νέο 3θυρο MINI από την επόμενη γενιά του αυτή τη στιγμή υποβάλλεται σε χειμερινές δοκιμές. Η νέα οικογένεια MINI υπόσχεται να μεγιστοποιήσει την εμπειρία του πελάτη συνδυάζοντας μία εξηλεκτρισμένη αίσθηση go-kart, με ψηφιοποιημένα σημεία επαφής – με σαφή εστίαση στη βιωσιμότητα και το ελάχιστο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Αύξηση πωλήσεων σχεδόν 18% για την Rolls – Royce Motor Cars
Με παραδόσεις 1.624 αυτοκινήτων σε πελάτες τους πρώτους τρεις μήνες της χρονιάς (+17,7%), η Rolls-Royce Motor Cars πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων πρώτου τριμήνου της μάρκας στην 117χρονη ιστορία της. Υπήρξε υψηλή ζήτηση για όλα τα μοντέλα, με τις παραγγελίες των πελατών να φτάνουν τώρα στις αρχές του 2023. Η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, την Rolls-Royce Spectre, που θα έρθει στην αγορά το 4ο τρίμηνο του 2023 και ότι μέχρι το 2030 όλα τα προϊόντα της Rolls Royce θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.
BMW Motorrad: Το ισχυρό αποτέλεσμα του πρώτου τριμήνου επιβεβαιώνει μία επιτυχημένη στρατηγική ανάπτυξης
Το διάστημα μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου, η BMW Motorrad αύξησε τις πωλήσεις της κατά 11,3% φτάνοντας τις 47.403 μονάδες – το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων πρώτου τριμήνου όλων των εποχών. Αυτή η απόδοση επιβεβαιώνει την επιτυχημένη στρατηγική ανάπτυξης της BMW Motorrad. Τόσο η συναρπαστική προϊοντική προσφορά της με μία ποικιλία διαφορετικών μοντέλων, όσο και το λανσάρισμα διαφόρων νέων προϊόντων για μία ακόμα φορά, εγγυώνται την επιτυχία της BMW Motorrad.
Πωλήσεις BMW & MINI ανά περιοχή/αγορά
Σε στενή συνεργασία με τους Κινέζους εταίρους του, το BMW Group κατάφερε να πουλήσει συνολικά 208.507 οχήματα (-9,2%) στην Κίνα το πρώτο τρίμηνο, παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικράτησαν στη συγκεκριμένη αγορά. Οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων ήταν επίσης εξαιρετικές σημειώνοντας αύξηση 207,9% από πέρυσι. Πλέον της iX και της i4, η iX3* συνέβαλε επίσης σε αυτή την ισχυρή απόδοση.
Στις ΗΠΑ, οι παραδόσεις οχημάτων BMW και MINI αυξήθηκαν κατά 3,7%, φτάνοντας τις 80.590 μονάδες. Αυτό επέτρεψε στην εταιρεία να συνεχίσει το momentum πωλήσεων της περασμένης χρονιάς.
Στην Ευρώπη, οι συνδυασμένες πωλήσεις οχημάτων BMW και MINI ανήλθαν στις 220.076 μονάδες (-7,8%). Με 8.410 ταξινομήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων από την αρχή της χρονιάς μέχρι το τέλος Μαρτίου 2022, η γερμανική αγορά συνέβαλε δυσανάλογα στην ηλεκτρική επέλαση του BMW Group. Το πρώτο τρίμηνο του 2022, συνολικά 61.552 οχήματα ταξινομήθηκαν στην εγχώρια αγορά.