Η Volvo Cars ανακοίνωσε πωλήσεις 58.667 αυτοκινήτων τον Μάρτιο, με το μερίδιο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV) να έχει αυξηθεί στο 36%.

Μείωση 22,1% καταγράφηκε συνολικά σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Η ζήτηση ωστόσο για τα αυτοκίνητα Volvo παραμένει ισχυρή.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου οι πωλήσεις αυξήθηκαν σταδιακά στις 148.295 μονάδες, καθώς οι περιορισμοί στην αλυσίδα εφοδιασμού συνέχισαν να μειώνονται. Ωστόσο, λόγω αναταραχής από έλλειψη συγκεκριμένων ημιαγωγών, η Volvo Cars αντιμετωπίζει προσωρινά εμπόδια, τα οποία θα επηρεάσουν την παραγωγή κατά το δεύτερο τρίμηνο.

Τον Μάρτιο, οι πωλήσεις των μοντέλων Recharge αποτελούσαν το 35,5% των παγκόσμιων πωλήσεων αυτοκινήτων Volvo κατά τη διάρκεια του μηνός. Οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αντιστοιχούσαν στο 9,0% των συνολικών πωλήσεων. Το πρώτο τρίμηνο, οι πωλήσεις του Recharge αποτέλεσαν το 33,6% των συνολικών πωλήσεων και το 7,9% των αμιγώς ηλεκτρικών.

Το πλήθος των ενεργών συνδρομών στα τέλη Μαρτίου είχε αυξηθεί κατά 174% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Αυτή η ανάπτυξη οφείλεται στην αύξηση της ζήτησης σε συνδυασμό με την διευρυμένη προσφορά σε περισσότερες αγορές.

Τον Μάρτιο του 2022, το XC60 ήταν το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της εταιρείας, με 16.855 αυτοκίνητα (2021: 21.186 μονάδες), ακολουθούμενο από το XC40, με 17.584 αυτοκίνητα (2021: 23.958 μονάδες) και το XC90 με πωλήσεις 9.101 οχημάτων (2021: 21.186 μονάδες).

Πωλήσεις Volvo Cars τον Μάρτιο και το Α’ τρίμηνο του 2022

Πηγή: Volvo Cars
Προηγούμενο άρθροH τεχνολογία μεταμορφώνει τη ζωή στις πόλεις
Επόμενο άρθροBMW Group: υπερδιπλασιάζει τις πωλήσεις EV