Με ευελιξία και πνεύμα αλληλεγγύης το BMW Group αντιμετωπίζει την πανδημία του κορωνοϊού: Προστασία εργαζομένων και ανάληψη κοινωνικής ευθύνης. Διαφύλαξη της ρευστότητας και της μακροπρόθεσμης επιτυχίας της εταιρείας. Περίπου στο 80%, κλειστά τα καταστήματα λιανικής στην Ευρώπη, κατά 70% στις ΗΠΑ. Οι πωλήσεις του BMW Group ανήλθαν σε 477.111 οχήματα το πρώτο τρίμηνο (-20,6%). 

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, η προστασία των εργαζομένων και η ανάληψη κοινωνικής ευθύνης αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για το BMW Group. Ταυτόχρονα, είναι σημαντική η διαφύλαξη ρευστότητας της εταιρείας και η διασφάλιση της μακροπρόθεσμης επιτυχίας της. Τα αποτελέσματα πωλήσεων για το πρώτο τρίμηνο επισκιάστηκαν από τις παγκόσμιες επιπτώσεις του COVID-19 και τις συνέπειες του προσωρινού κλεισίματος μεγάλου αριθμού καταστημάτων λιανικής. Το BMW Group παρέδωσε συνολικά 477.111 (‑20,6%) πολυτελή οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce σε πελάτες το πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς.

“Αντιδρούμε στην παγκοσμίως δύσκολη κατάσταση πωλήσεων που προκαλείται από την πανδημία του κορωνοϊού και αναπροσαρμόζουμε με ευελιξία τον όγκο παραγωγής μας στη ζήτηση. Με αυτό τον τρόπο, δημιουργούμε τις απαραίτητες συνθήκες για τη συνέχιση της οικονομικής επιτυχίας της εταιρείας”, υπογράμμισε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Πελατών, Μαρκών και Πωλήσεων. “Στην Κίνα, βλέπουμε τα πρώτα δείγματα ανάκαμψης με μία ισχυρή ροή παραγγελιών”, συνέχισε ο κ. Nota.

Χάρη σε μία σημαντική προσφορά μοντέλων τους τελευταίους μήνες, το BMW Group, αρχικά, ξεκίνησε καλά τη χρονιά και κατέγραψε άνοδο πωλήσεων. Ωστόσο, μέχρι το Φεβρουάριο, οι επιπτώσεις από την πανδημία είχαν ήδη οδηγήσει σε σημαντική μείωση των πωλήσεων στην Κίνα. Μέχρι το Μάρτιο, οι συνέπειες της πανδημίας ήταν ορατές στα αποτελέσματα πωλήσεων στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Περίπου το 80% όλων των καταστημάτων λιανικής στην Ευρώπη και το 70% αυτών στις ΗΠΑ είναι αυτή τη στιγμή κλειστά λόγω του κορωνοϊού. Σε αρκετές χώρες, όπως η Γερμανία, προς το παρόν, απαγορεύεται από το νόμο η πώληση οχημάτων μέσω φυσικών καταστημάτων.

Το BMW Group υποστηρίζει μέτρα που περιλαμβάνουν την πανδημία.

Το BMW Group υποστηρίζει πλήρως τα μέτρα που περιλαμβάνουν τη διασπορά του COVID-19 και λειτουργεί με υπευθυνότητα απέναντι στην κοινωνία. Η εταιρεία προσφέρει οχήματα σε κοινωφελείς επιχειρήσεις και νοσοκομειακές εγκαταστάσεις προκειμένου να διασφαλιστεί η μετακίνηση των εθελοντών και εργαζομένων στον τομέα της υγείας. Τόσο στη Γερμανία όσο και στις χώρες που δραστηριοποιείται ανά τον κόσμο, το BMW Group βοηθά επίσης κοινωφελή ιδρύματα και δημόσιους οργανισμούς με δωρεές αγαθών και υλικών όπως μάσκες προστασίας αναπνοής και αντισηπτικά. Η εταιρεία συνεργάζεται τώρα με το παγκόσμιο δίκτυο προμηθευτών της για την παροχή απαραίτητων μασκών προστασίας αναπνοής και λοιπού ιατρικού εξοπλισμού σε σύντομο χρονικό διάστημα. Επίσης, επανεξετάζει τη δυνατότητα ιδίας παραγωγής ιατρικών μασκών.

Το BMW Group παρέχει στους εμπόρους λιανικής και στους πελάτες την καλύτερη δυνατή στήριξη σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση αντιμετωπίζει ο κόσμος με την πανδημία. Επειδή οι συνθήκες διαφέρουν από χώρα σε χώρα, εφαρμόζονται ειδικά μέτρα σε κάθε αγορά μετά από διαβουλεύσεις με τους εμπόρους. Όπου κρίνεται κατάλληλο, προσφέρει επίσης στους πελάτες δυνατότητα επέκτασης εγγυήσεων στις πωλήσεις καινούργιων οχημάτων και επέκτασης των διαστημάτων service, ενώ εξακολουθεί να παρέχει υπηρεσίες συνεργείου, εφόσον το νομικό πλαίσιο το επιτρέπει.

411.809 οχήματα BMW παραδόθηκαν το πρώτο τρίμηνο

Συνολικά 411.809 (-20,1%) ταξινομήσεις οχημάτων BMW καταγράφηκαν το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς. Η μάρκα MINI πούλησε 64.449 (-23,4%) μονάδες κατά τη διάρκεια της ίδιας περιόδου.

Το πρώτο τρίμηνο 30.692 (+13.9%) plug  in υβριδικά / ηλεκτρικά οχήματα BMW και MINI πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο. “Αυτό σημαίνει ότι κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση για να πετύχουμε τους στόχους εκπομπών CO2 της Ε.Ε. Δεν θεωρούμε ότι υπάρχει ανάγκη να διαφοροποιήσουμε τους στόχους για την προστασία του κλίματος”, δήλωσε ο Pieter Nota.

Η Rolls  Royce Motor Cars ανέφερε πωλήσεις 853 οχημάτων (-27,2%) το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρονιάς. Συνολικά 34.774 (-9.9%) μοτοσικλέτες παραδόθηκαν σε πελάτες το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου.

Στις ΗΠΑ, συνολικά 64.692 (-17,4%) οχήματα πουλήθηκαν το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς. Από αυτά τα 59.455 (-15,3%) ήταν οχήματα μάρκας BMW.

Στην Κίνα, οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου σημείωσαν πτώση 30,9% (116.452 οχήματα). Σε μία ευπρόσδεκτη εξέλιξη, η τάση αυτή αντιστράφηκε το Μάρτιο, δείχνοντας μία βιώσιμη ανάκαμψη σε αυτή την αγορά. Οι αριθμοί πωλήσεων στη Ν. Κορέα έδειξαν επίσης θετική τάση.

Στην περιοχή της Ευρώπης, συνολικά 220.812 (-18,3%) οχήματα BMW και MINI παραδόθηκαν σε πελάτες τους πρώτους τρεις μήνες της χρονιάς. Στη Γερμανία, το BMW Group πούλησε 67.882 οχήματα (-9,0%). Ήταν η μικρότερη μείωση που καταγράφηκε στην αγορά συνολικά.

Επισκόπηση πωλήσεων του BMW Group – 1ο τρίμηνο 2020.

    1ο τρίμηνο 2020

 

Συγκριτικά με πέρσι %
BMW Group Οχήματα 1 477.111 -20,6
BMW 1 411.809 -20,1
MINI 1 64.449 -23,4
BMW Group ηλεκτρικά & plug  in υβριδικά* 1 30.692 +13,9
Rolls-Royce 1 853 -27,2
BMW Motorrad 34.774 -9,9

*BMW i, BMW iPerformance, MINI Electric

  Πωλήσεις BMW MINI ανά περιοχή/αγορά.

  1ο τρίμηνο 2020 Συγκριτικά με πέρσι %
Ευρώπη 1 220.812 -18,3
  • Γερμανία* 1
67.882 -9,0
Ασία 1 162.604 -25,0
  • Κίνα 1
116.452 -30,9
Αμερική 1 81.791 -17,6
  • ΗΠΑ 1
64.692 -17,4


*Προκαταρτικές τιμές ταξινομήσεων

1 Αναφορικά με μία αναθεώρηση των πωλήσεων και σχετικών μεθόδων αναφοράς, το BMW Group επανεξέτασε στοιχεία ταξινομήσεων οχημάτων προηγούμενων περιόδων και έκρινε ότι ορισμένες παραδόσεις οχημάτων δεν καταγράφηκαν τη σωστή περίοδο. 

Προηγούμενο άρθροGroupe PSA: πρόσθετο κοινοπρακτικό δάνειο 3 δισ. ευρώ
Επόμενο άρθροΗ Daimler υπέγραψε σύμβαση δανείου ύψους 12 δισ. ευρώ