To Εποπτικό Συμβούλιο της BMW AG παρέτεινε τη σύμβαση του Oliver Zipse και τοποθέτησε τον Jochen Goller στο ΔΣ, ο οποίος θα αναλάβει τη διεύθυνση πελατών μαρκών και πωλήσεων.

Το Εποπτικό Συμβούλιο της BMW AG παρέτεινε τη σύμβαση του Oliver Zipse ως προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου μέχρι το 2026. Ο κ. Zipse είναι μέλος του ΔΣ από το 2015 και πρόεδρός του από τον Αύγουστο του 2019. Κατά τη διάρκεια της θητείας του, το BMW Group διεύρυνε σημαντικά τη γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων του και σήμερα προσφέρει αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε όλες σχεδόν τις βασικές του κατηγορίες. Επιπλέον, ξεκίνησε η ανάπτυξη της επόμενης γενιάς μοντέλων, Neue Klasse που η παραγωγή της ξεκινά το 2025.

Ο Norbert Reithofer, πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου της BMW AG, δήλωσε: «Ο Oliver Zipse ηγήθηκε της εταιρείας με μεγάλη επιτυχία τα τελευταία χρόνια, σε ένα εξαιρετικά ασταθές περιβάλλον. Σε φάση παγκόσμιων κρίσεων και εκτεταμένων μετασχηματισμών, το BMW Group πέτυχε αξιόπιστα ισχυρά αποτελέσματα υπό την ηγεσία του και ενίσχυσε σημαντικά την ηγετική του θέση στον παγκόσμιο ανταγωνισμό. Με την Neue Klasse, το BMW Group βρίσκεται σε καλή τροχιά περαιτέρω επέκτασης».

Ο Martin Kimmich, πρόεδρος του Συμβουλίου Εργαζομένων της BMW AG, δήλωσε: «Η καλή συνεργασία μεταξύ του διοικητικού συμβουλίου και του συμβουλίου εργαζομένων θα συνεχιστεί με την παραμονή του Oliver Zipse. Είμαι πεπεισμένος ότι θα συνεχίσουμε να λαμβάνουμε από κοινού εποικοδομητικές αποφάσεις και, ως εκ τούτου, βλέπω το μέλλον θετικά».

Στην πρόσφατη συνεδρίασή του, το Εποπτικό Συμβούλιο ενέταξε επίσης τον Jochen Goller στο ΔΣ της BMW AG. Θα διαδεχθεί τον Pieter Nota και θα αναλάβει την διεύθυνση Customer, Brands and Sales την 1η Νοεμβρίου 2023. Ο κ. Nota ανέλαβε το τμήμα το 2018 και διαδραμάτισε βασικό ρόλο στην σημαντική αύξηση των πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων τα τελευταία χρόνια και στη συστηματική ψηφιοποίηση των διεπαφών με τους πελάτες. Επιπλέον, εκσυγχρόνισε το χαρτοφυλάκιο του BMW Group με τις μάρκες BMW, MINI και Rolls-Royce και ανέπτυξε περαιτέρω τον διεθνή οργανισμό πωλήσεων, με βιώσιμο και πελατοκεντρικό πρότυπο. Από τότε που ανέλαβε καθήκοντα, το BMW Group αύξησε σημαντικά το παγκόσμιο μερίδιο αγοράς του και σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων το 2019 με περισσότερα από 2,5 εκατομμύρια οχήματα. Το 2023, υπό την ηγεσία του, οι πωλήσεις του BMW Group θα φτάσουν ή και θα ξεπεράσουν τα προ κορωνοϊού επίπεδα.

«Το Εποπτικό Συμβούλιο επιθυμεί να ευχαριστήσει τον Pieter Nota για την ισχυρή δέσμευσή του και ιδίως για τις σημαντικές εξελίξεις που επέφερε στην διαδικασία πωλήσεων με την εκτενή εκτός αυτοκινητοβιομηχανίας εμπειρία του», δήλωσε ο κ. Reithofer. «Με την τοποθέτηση του Jochen Goller, αποκτούμε έναν διεθνώς έμπειρο διευθυντή πωλήσεων στο ΔΣ και έγκυρο ειδικό της Κίνας, που γνωρίζει την ευρύτερη αγορά του BMW Group όσο κανείς».

Ο Jochen Goller εργάζεται στο BMW Group από το 1999, με περισσότερα από δέκα χρόνια στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Κίνα, σε διάφορες θέσεις και μάρκες του ομίλου. Από το 2018, διοικεί ιδιαιτέρως επιτυχώς τις δραστηριότητες στην Κίνα. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το BMW Group έλαβε το πλειοψηφικό μερίδιο της τοπικής κοινοπραξίας BMW Brilliance Automotive. Ο κ. Goller υπήρξε στο παρελθόν υπεύθυνος για τη μάρκα MINI.

Προηγούμενο άρθροΗ autobiz επεκτείνεται σε 12 ευρωπαϊκές χώρες
Επόμενο άρθροΗ Kia εισάγει την τεχνολογία φόρτισης Plug&Charge