Το instacar, η πρώτη πλήρως ψηφιακή υπηρεσία μίσθωσης και πώλησης οχημάτων στην Ελλάδα, δημιούργησε μια μοναδική προσφορά για την Black Friday, για δεύτερη συνεχή χρονιά, την Μπλά Φρά – όλα στη μέση, δίνοντας τη δυνατότητα σε νέους αλλά και σε παλιούς συνδρομητές, να επιλέξουν το νέο όχημα που επιθυμούν και να απολαύσουν έκπτωση 50% στο μηνιαίο μισθωτήριο τους, για τους τρεις πρώτους μήνες.

Η προσφορά, η οποία ισχύει για την απόκτηση οχήματος αποκλειστικά μέσα στο μήνα Νοέμβριο και περιλαμβάνει το σύνολο του στόλου του instacar, με ελάχιστη διάρκεια συνδρομής 6 μηνών, δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να γνωρίσουν τα πλεονεκτήματα του ευέλικτου leasing, όπως η μη υποχρεωτική καταβολή προκαταβολής, η ευελιξία αλλαγής οχήματος ανάλογα με τις ανάγκες τους, η διακοπή της συνδρομής όποτε το επιθυμούν όπως και η κάλυψη όλων των εξόδων χρήσης του οχήματος (εκτός από τα καύσιμα), μέσα από την απόκτηση του οχήματος που επιθυμούν.

Το instacar δημιούργησε μάλιστα μια καμπάνια για την ανακοίνωση της Black Friday προσφοράς του, με κεντρικό πρόσωπο τη θρυλική ερμηνεύτρια του ρεμπέτικου, Μαριώ καθώς και τον Γιώργο Χρανιώτη, με κεντρικό μήνυμα «instacar σε έκανε μάγκα!» και τη Μαριώ να δημιουργεί και να ερμηνεύει ένα πρωτότυπο ρεμπέτικο τραγούδι.

Το instacar ιδρύθηκε το 2018 και έκανε το επίσημο λανσάρισμα της υπηρεσίας του τον Σεπτέμβριο του 2019, παρέχοντας μια καινοτόμο λύση, για να καλύψει το κενό ανάμεσα στην ενοικίαση αυτοκινήτου και το παραδοσιακό leasing. Η πλέον επιτυχημένη ελληνική εταιρεία μέσα σε λίγα μόλις χρόνια λειτουργίας, έχει καταφέρει να ταυτίσει το όνομά της, με το ευέλικτο συνδρομητικό μοντέλο αυτοκινήτου, ενώ πρόσφατα ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας νέας υπηρεσίας πώλησης αυτοκινήτων, διευρύνοντας τη δραστηριότητάς της.

Προηγούμενο άρθροBENTLEY eFuel για μείωση των εκπομπών ρύπων
Επόμενο άρθροΟ Jesper Lyndberg διαδέχεται τον Markus Deusing ως CEO της Alphabet International