Η Bird πρόκειται να επεκτείνει σημαντικά την παρουσία της στην ευρωπαϊκή αγορά, προσθέτοντας τώρα περισσότερες από 50 νέες πόλεις στη δραστηριότητά της.
Κάτι λιγότερο από ένα χρόνο πριν, η καλιφορνέζικη Bird συμπεριέλαβε την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή στις δραστηριότητές της, ξεκινώντας από το Παρίσι, το Τελ Αβίβ, τις Βρυξέλλες, την Αμβέρσα, τη Βιέννη, τη Ζυρίχη και πιλοτικά στο Λονδίνο. Μέχρι σήμερα, το 2019, η εταιρεία διπλασίασε την ευρωπαϊκή της παρουσία με πρόσφατα λανσαρίσματα στη Μάλαγα, τη Λισαβόνα, τη Βαρσοβία, τη Λυών, τη Μαδρίτη καθώς και ένα πιλοτικό στο Bamberg της Γερμανίας. Το αποτέλεσμα θα είναι ο δεκαπλασιασμός του στόλου των σκούτερ της Bird. Η ταχεία επέκτασή της σε νέες πόλεις αλλά και η περαιτέρω ανάπτυξή της στις υπάρχουσες αγορές σημαίνει ότι η περιοχή αυτή θα αντιπροσωπεύει σχεδόν το 50% των παγκόσμιων δραστηριοτήτων της εταιρείας.
Η εταιρεία έχει συγκεντρώσει πάνω από 400 εκατ. δολάρια από χρηματοδότηση και βρίσκεται σε διαδικασία αύξησης του κεφαλαίου της κατά 300 εκατ. ακόμα, συνεπώς επεκτείνεται, παρά τη μείωση του προσωπικού της στις ΗΠΑ.
Στα σκούτερ που θα παραδοθούν στις ευρωπαϊκές πόλεις την άνοιξη, μπορεί να συμπεριληφθεί το πιο πρόσφατο μοντέλο της εταιρείας, το Bird Zero, με βελτιωμένη ασφάλεια, ανθεκτικότητα, GPS και ακόμα μεγαλύτερη διάρκεια ζωής μπαταρίας.
“Οι μάρκες και οι εταιρείες παγκόσμιας κλάσης έχουν την τέλεια οικονομική φόρμουλα και την ικανότητα ανάπτυξης και μεγέθυνσης. Καθώς επεκτείνουμε το παγκόσμιο αποτύπωμα της Bird, θα δείξουμε την απαράμιλλη καινοτομία, τη δέσμευση για τους αναβάτες, τις γειτονιές και τις πόλεις και την επιχειρησιακή αριστεία δημιουργώντας ταυτόχρονα ένα εκρηκτικό ρυθμό εκτέλεσης του προγράμματός μας. Αυτή η φόρμουλα θα οδηγήσει σε μεγάλη πρόοδο και ανάπτυξη της αποστολής μας, που είναι να καταστήσουμε τις πόλεις και τις κοινότητες πιο υποφερτές”, δήλωσε ο Travis VanderZanden, ιδρυτής και CEO της Bird. Η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει σε ποιες ακριβώς πόλεις σκοπεύει να εγκατασταθεί.
Φωτογραφία: Bird