
Η Audi εξετάζει επί μήνες το ενδεχόμενο δημιουργίας μονάδας παραγωγής στις ΗΠΑ, σε τοποθεσίες όπως το Τέξας ή το υπάρχον εργοστάσιο της VW στο Chattanooga του Τενεσί να περιλαμβάνονται στα σχέδια.
Η εταιρεία ανησυχεί, βεβαίως, για το υπέρογκο κόστος κατασκευής ενός εργοστασίου στις ΗΠΑ, ενώ αντιμετωπίζει και εσωτερικές αντιδράσεις από τους εργαζομένους.
Ο Jörg Schlagbauer, επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων της Audi, επέκρινε την ιδέα δημιουργίας νέας μονάδας στις ΗΠΑ, χαρακτηρίζοντάς την «δύσκολη να κατανοηθεί», ιδιαίτερα από τη στιγμή που υφιστάμενα εργοστάσια υποαπασχολούνται.
Αν και αναγνωρίζει τον αντίκτυπο των δασμών, ο Schlagbauer δήλωσε ότι η ανάγκη για νέα μονάδα δεν είναι άμεση.
Η Scout είναι ανοικτή στην κατασκευή μοντέλων της Audi
Την ίδια ώρα, ο CEO της Scout, Scott Keogh, επισήμανε την πιθανότητα επέκτασης της παραγωγής στο Scout Motors Production Center. «Υπάρχει σίγουρα η δυνατότητα να κατασκευαστούν εκεί και άλλα συναρπαστικά προϊόντα του ομίλου», δήλωσε ο Keogh.
Η Audi θα αναπτύξει ένα νέο ηλεκτρικό SUV με range extender πάνω στην ανθεκτική πλατφόρμα body-on-frame της Scout, δίνοντας έμφαση στην αντοχή και στις προτιμήσεις των Αμερικανών καταναλωτών.
Το εργοστάσιο της Scout θα έχει αρχική παραγωγική ικανότητα άνω των 200.000 οχημάτων ετησίως — με δυνατότητα αύξησης σε επόμενες φάσεις.
Οι δραστηριότητες της Audi στις ΗΠΑ υποχωρούν λόγω δασμών
Η Audi χρειάζεται έναν τρόπο να ενισχύσει τις πωλήσεις της στην καίρια αγορά των ΗΠΑ. Οι πωλήσεις των οχημάτων της στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 8% στους πρώτους εννέα μήνες, σε λίγο κάτω από 130.000 οχήματα.
Η επιβράδυνση των πωλήσεων, που αποδίδεται εν μέρει στους αυξημένους δασμούς εισαγωγών από την κυβέρνηση Τραμπ, οδήγησε την Audi σε μείωση της πρόβλεψης κερδοφορίας για το 2025. Ο CFO της Audi, Jürgen Rittersberger, έχει προειδοποιήσει ότι μόνο οι δασμοί θα κοστίσουν στην εταιρεία περίπου 1,3 δισ. ευρώ για το σύνολο της χρονιάς.
Ο CEO της Audi, Gernot Döllner, έχει επιβεβαιώσει ότι το Q9, ένα μεγαλύτερο SUV, θα κάνει ντεμπούτο το 2026. Το Q9 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Ομίλου VW στη Μπρατισλάβα της Σλοβακίας, μαζί με τον διάδοχο του Q7. Και τα δύο μοντέλα αναμένεται να ξεκινήσουν παραγωγή και να διατεθούν προς πώληση το 2026.
Όταν ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο ανάπτυξης ενός μεγαλύτερου SUV της Audi που θα ανταγωνίζεται οχήματα όπως το Land Rover Defender ή η Mercedes-Benz G-Class, ο Döllner δήλωσε: «Δεν έχουμε εγκαταλείψει αυτό το όνειρο»…












