Αναβαθμίσεις μοντέλων BMW από το φθινόπωρο του 2022, με πρόσθετους κινητήρες και νέες προαιρετικές επιλογές αυξάνεται η αποδοτικότητα και ο ελκυστικός χαρακτήρας πολυάριθμων σειρών.
Μεταξύ αυτών είναι οι νέοι βασικοί ηλεκτροκινητήρες και κινητήρες εσωτερικής καύσης για τις νέες BMW i4 και BMW Σειρά 2 Active Tourer, ένα πακέτο Innovation για την BMW Σειρά 1 και την BMW Σειρά 2 Gran Coupé, καθώς και καινοτομίες στον τομέα της ψηφιοποίησης, για τη βελτιστοποίηση της οδηγικής απόλαυσης, της άνεσης και της ασφάλειας.
BMW X 1 και BMW iX 1: Συνεπής εξηλεκτρισμός σε μεγαλύτερη ποικιλομορφία
Η BMW iX1 xDrive30 είναι το πρώτο, τετρακίνητο ηλεκτρικό όχημα της μάρκας στην πολυτελή compact κατηγορία. Με αυτό το μοντέλο, το BMW Group συνεχίζει σταθερά την προϊοντική του επέλαση στον τομέα της αμιγούς ηλεκτροκίνησης και καθιστά την οδηγική απόλαυση μηδενικών εκπομπών ρύπων ελκυστική σε ένα ευρύ κοινό. Δύο πλήρως ενσωματωμένες μονάδες e-drive στον εμπρός και τον πίσω άξονα παράγουν συνδυασμένη ισχύ 230 kW/313 hp, συμπεριλαμβανομένου ενός στιγμιαίου μπουσταρίσματος. Η ροπή που παράγεται από ολόκληρο το σύστημα είναι 494 Nm. Η νέα BMW iX1 xDrive30 επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 5,6 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία, προσδιορισμένη στον κύκλο WLTP, κυμαίνεται μεταξύ 417 και 440 χιλιομέτρων.
Ο συνεπής εξηλεκτρισμός της γκάμας κινητήριων μονάδων περιλαμβάνει επίσης τα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα, τις BMW X1 xDrive30e (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 1.0 – 0.7 lit./100 km, συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 16.9 – 14.7 kWh/100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 23 – 16 g/km σύμφωνα με το WLTP, δεδομένα κατά το πρότυπο NEDC: και BMW X1 xDrive25e (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 1.0 – 0.7/100 km, συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 16.8 – 14.6 kWh/100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 22 – 15 g/km σύμφωνα με το WLTP, δεδομένα κατά το πρότυπο NEDC: -) καθώς και δύο νέες εκδόσεις κινητήρων εσωτερικής καύσης με ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt. Τα plug-in υβριδικά συστήματα αποτελούνται το καθένα από μία εξαιρετικά ενσωματωμένη μονάδα e-drive που επενεργεί στους πίσω τροχούς και σε έναν 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα που κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω του 7-τάχυτου κιβωτίου Steptronic με διπλό συμπλέκτη. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής τάσης πέμπτης γενιάς, που είναι επίπεδα τοποθετημένες στο πάτωμα του οχήματος, διαθέτουν ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο 14.2 kWh και βελτιστοποιημένη απόδοση μέσω ευφυούς διαχείρισης ενέργειας και προσαρμοζόμενης ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης, επιτρέποντας ηλεκτρική αυτονομία 76 – 88 km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP για την BMW X1 xDrive30e και 77 – 92 km σύμφωνα με το WLTP για την BMW X1 xDrive25e.
Το σύστημα κίνησης της νέας BMW X1 xDrive30e παράγει συνολική ισχύ έως 240 kW/326 hp (από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης έως 110 kW/150 hp και τον ηλεκτροκινητήρα έως 130 kW/177 hp). Αυτό σημαίνει ότι το ισχυρότερο από τα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 5,6 δευτ. Με μέγιστη ισχύ έως 180 kW/245 hp (από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης των 100 kW/136 hp και τον ηλεκτροκινητήρα των 80 kW/109 hp), το plug-in υβριδικό σύστημα της νέας BMW X1 xDrive25e επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση στα 100 km/h σε 6,8 δευτερόλεπτα.
Ο εξηλεκτρισμός προσφέρει επίσης στους κινητήρες εσωτερικής καύσης της νέας BMW X1 sDrive20i (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 6.6 – 5.9 lit./100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 149 – 133 g/km σύμφωνα με το WLTP, δεδομένα κατά το πρότυπο NEDC: – ) και της νέας BMW X1 xDrive20d (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 5.4 – 4.8 lit./100 km. συνδυασμένες εκπομπές CO2: 142 – 127 g/km σύμφωνα με το WLTP, δεδομένα κατά το πρότυπο NEDC: – ) ένα υψηλότερο επίπεδο αποδοτικότητας και μία ιδιαίτερα σπορ απόδοση ισχύος. Η ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο 7-τάχυτο κιβώτιο Steptronic με διπλό συμπλέκτη, που λειτουργεί ως μίζα – γεννήτρια και δύναται αφενός να ανακουφίζει, αφετέρου να υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στην BMW X1 sDrive20i συνδυάζεται με έναν 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα. Το σύστημα αποδίδει συνολικά 125 kW/170 hp (τον κινητήρα εσωτερικής καύσης των 115 kW/156 hp και τον ηλεκτροκινητήρα των 14 kW/19 hp) και μέγιστη ροπή 280 Nm (ο κινητήρας εσωτερικής καύσης παράγει 240 Nm και ο ηλεκτροκινητήρας συνεισφέρει με έως 55 Nm), επιταχύνοντας το αυτοκίνητο από στάση στα 100 km/h σε 8,3 δευτερόλεπτα. Ένας 4-κύλινδρος diesel και η ήπια υβριδική τεχνολογία χαρίζουν στην BMW X1 xDrive20d μέγιστη ισχύ 120 kW/163 hp (ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αποδίδει 110 kW/150 hp και ο ηλεκτροκινητήρας έως 14 kW/19 hp) και μέγιστη ροπή 400 Nm (ο κινητήρας εσωτερικής καύσης παράγει έως 360 Nm και ο ηλεκτροκινητήρας συνεισφέρει με 55 Nm), για να μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 8,6 δευτερόλεπτα.
BMW i 4 eDrive 35: Νέος βασικός κινητήρας για το αμιγώς ηλεκτρικό Gran Coup é
Η οικογένεια μοντέλων BMW i4 θα πλαισιωθεί από ένα ακόμα μέλος το Νοέμβριο του 2022. H BMW i4 eDrive35 (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας σύμφωνα με το WLTP: 18.7 – 15.8 kWh/100 km, εκπομπές CO2: 0 g/km, δεδομένα κατά το πρότυπο NEDC: – ) είναι το νέο βασικό μοντέλο στη γκάμα του αμιγώς ηλεκτρικού Gran Coupé στη πολυτελή μεσαία κατηγορία. Η τρίτη έκδοση του μοντέλου περιλαμβάνει επίσης τη πέμπτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive. Μία εξαιρετικά ενσωματωμένη μονάδα κίνησης που αποδίδει ισχύ 210 kW/286 hp και μέγιστη ροπή 400 Nm κινεί τον πίσω άξονα και επιτρέπει επιτάχυνση από 0 στα 100 km/h σε 6.0 δευτ.
Η αυτονομία της BMW i4 eDrive35 στον επίσημο κύκλο WLTP φτάνει τα 483 km. Ο υψηλής ποιότητας στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την τελευταία γενιά του BMW iDrive που αναπτύχθηκε με βάση το λειτουργικό σύστημα BMW Operating System 8, συμπερ. των BMW Curved Display και BMW Live Cockpit Plus που περιλαμβάνει σύστημα πλοήγησης BMW Maps.
BMW 216i Active Tourer: Νέος βασικός κινητήρας για το compact all-rounder
Ένας νέος βασικός κινητήρας θα εμπλουτίσει επίσης τη γκάμα της BMW Σειράς 2 Active Tourer το φθινόπωρο του 2022. Η νέα BMW 216i Active Tourer (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 6.7 – 6.2 lit./100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 152 – 140 g/km σύμφωνα με το WLTP, δεδομένα κατά το πρότυπο NEDC: – ) προσφέρει έναν ιδιαίτερα οικονομικό τρόπο για να βιώνει κάποιος την οδηγική απόλαυση και ευελιξία του compact all-rounder. Τροφοδοτείται από έναν 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων που παράγει μέγιστη ισχύ 90 kW/122 hp και μέγιστη ροπή 230 Nm. Η ισχύς του κινητήρα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω του 7-τάχυτου κιβωτίου Steptronic με διπλό συμπλέκτη στάνταρ. Η νέα BMW 216i Active Tourer ολοκληρώνει το σπριντ 0 – 100 km/h σε 10,3 δεύτερα.
Πακέτο Innovation για την BMW Σειρά 1 και την BMW Σειρά 2 Gran Coup é, νέος επιλογέας ταχυτήτων για την BMW iX 3
Προκειμένου να καταστήσει ευκολότερη την εξατομίκευση του αυτοκινήτου, η BMW συγκεντρώνει ελκυστικές, προαιρετικές προτάσεις εξοπλισμού σε ειδικά για κάθε μοντέλο πακέτα. Από το Νοέμβριο του 2022, ένα πακέτο Innovation θα διατίθεται για την BMW Σειρά 1 και την BMW Σειρά 2 Gran Coupé, το περιεχόμενο του οποίου θα ενισχύσει την οδηγική απόλαυση καθώς και τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας.
Το νέο Πακέτο Innovation περιλαμβάνει Comfort Access με Digital Key & Welcome, πακέτο εσωτερικού και εξωτερικών καθρεπτών, καθώς και αυτόματο κλιματισμό με έλεγχο 2 ζωνών και ηλεκτρική ρύθμιση καθισμάτων, συμπερ. λειτουργίας μνήμης στην πλευρά του οδηγού. Οι προσαρμοζόμενοι προβολείς LED και η υποβοήθηση μεγάλης σκάλας εξασφαλίζουν βελτιστοποιημένο φωτισμό του δρόμου. Το BMW Head-Up Display και ασύρματη φόρτιση για κινητό τηλέφωνο, περιλαμβάνονται επίσης στο Innovation Package.
Υπάρχει μία σημαντική σχεδιαστική αλλαγή σε ό,τι αφορά το εσωτερικό της BMW iX3 (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας σύμφωνα με το WLTP: 18.9 – 18.5 kWh/100 km, εκπομπές CO2: 0 g/km, δεδομένα κατά το πρότυπο NEDC: – ). Το αμιγώς ηλεκτρικό Sports Activity Vehicle της premium μεσαίας κατηγορίας θα φέρει επανασχεδιασμένο επιλογέα ταχυτήτων στην κεντρική κονσόλα, από τον Ιανουάριο του 2023. Αυτό σημαίνει ότι ένα στοιχείο ελέγχου στη νέα, μινιμαλιστική σχεδίαση εσωτερικού της BMW είναι επίσης διαθέσιμο με το εν λόγω μοντέλο για την επιλογή των σχέσεων.
BMW M Laptimer τώρα ως εφαρμογή οχήματος – μέτρηση χρόνου και για μοντέλα BMW με BMW Operating System 7
Οι επιδόσεις καθίστανται μετρήσιμες χάρη στο BMW M Laptimer. Η λειτουργία διατίθεται τώρα σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Καναδά ως app του αυτοκινήτου, σε πολλά τρέχοντα μοντέλα BMW και BMW M. Με το BMW M Laptimer, οι χρόνοι γύρων μπορούν να καταγράφονται κατά την οδήγηση στην πίστα. Προβάλλονται: η συνολική διάρκεια και το μήκος της διαδρομής της πίστας, ο αριθμός των γύρων, ο χρόνος για τον ταχύτερο γύρο και η υψηλότερη ταχύτητα που επιτυγχάνεται. Το σύστημα αναγνωρίζει τη γραμμή εκκίνησης και τερματισμού ενός γύρου, χρησιμοποιώντας επαναλαμβανόμενες συντεταγμένες GPS. Το μήκος ενός μετρημένου γύρου μπορεί να είναι από 1 km έως 37 km.
Το BMW M Laptimer διατίθεται ως app αυτοκινήτου για όλα τα μοντέλα που είναι εξοπλισμένα με λειτουργικό σύστημα BMW Operating System 7 και με την επιλογή Connected Package Professional. Στα μοντέλα των σειρών BMW M3/BMW M4, το M Laptimer App αποτελεί μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού M Drive Professional. Σε αυτά τα μοντέλα, μόλις η μέτρηση χρόνου ενεργοποιηθεί, εμφανίζεται ένα widget στον πίνακα οργάνων που δείχνει τον τρέχοντα και τον τελικό χρόνο γύρου. Επιπλέον, στο BMW Head-Up Display προβάλλεται τόσο ο τρέχων χρόνος γύρου, όσο και η διαφορά του σε σχέση με τον ταχύτερο μέχρι και εκείνη τη στιγμή καταγεγραμμένο γύρο.
Καινοτομίες που αφορούν τα Digital Key και Digital Key Plus
Τα προαιρετικά BMW Digital Key και Digital Key Plus μπορούν τώρα να κοινοποιούνται σε πλατφόρμες μεταξύ χρηστών iOS και Android συσκευών, μεταξύ άλλων μέσω e-mail ή, για παράδειγμα, μέσω υπηρεσίας messenger. Μέχρι τώρα μόνο το Apple iPhone προσέφερε το Digital Key Plus, που χρησιμοποιεί βελτιστοποιημένης προστασίας ευρυζωνική τεχνολογία (UWB) για αυτόματο ξεκλείδωμα της BMW iX και της BMW Σειράς 2 Active Tourer όταν ο οδηγός πλησιάζει, και κλείδωμα όταν απομακρύνεται. Αρκεί η συσκευή να βρίσκεται στην τσέπη του. Από το Δεκέμβριο του 2022, αυτή η πρακτική μέθοδος πρόσβασης θα είναι επίσης εφικτή με συσκευές Android, εξοπλισμένες με ένα αντίστοιχο τσιπ UWB, και με ενεργοποιημένη τη λειτουργία για το Digital Key Plus (αρχικά Google Pixel Pro).
Το Digital Key Plus επιτρέπει επίσης πρόσθετες λειτουργίες μέσω της εφαρμογής My BMW με τη βοήθεια τεχνολογίας UWB κοντά σε οχήματα με ημ/νία παραγωγής από το Νοέμβριο του 2022 (απαιτείται Apple iPhone με λειτουργικό σύστημα iOS 16). Οι πρόσθετες λειτουργίες εμφανίζονται στην εφαρμογή My BMW όταν ο οδηγός πλησιάζει το όχημα σε απόσταση περίπου 6 μέτρων. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται λειτουργίες comfort open/close για άνετο άνοιγμα/κλείσιμο, γνωστές από το παρατεταμένο πάτημα του μπουτόν open/close στο φυσικό κλειδί του οχήματος, καθώς και ο έλεγχος ύψους για οχήματα με αερανάρτηση. Στην BMW Σειρά 7, οι προαιρετικές αυτόματες πόρτες μπορούν επίσης να ελέγχονται μέσω της εφαρμογής My BMW εντός εμβέλειας UWB. Για οχήματα εξοπλισμένα με BMW Operating System 8 και Parking Assistant Professional, το Remote Control Parking μπορεί να ελέγχεται μέσω του My BMW app.
Συνεχής παρακολούθηση πίεσης ελαστικών με ειδοποίηση στο My BMW app , νέο Digital Art Mode στην BMW Σειρά 7, BMW iX , BMW Σειρά 2 Active Tourer και BMW X 1
Το ψηφιακό σύστημα διάγνωσης ελαστικών, που διατίθεται στάνταρ σε πολλά από τα τρέχοντα μοντέλα της BMW, θα περιλαμβάνει μία πρόσθετη λειτουργία από το Νοέμβριο του 2022. Η πίεση ελαστικών θα παρακολουθείται συνεχώς στο μέλλον. Για παράδειγμα, στην περίπτωση που καταγραφεί απώλεια πίεσης σε ένα σταθμευμένο όχημα, ο πελάτης θα λάβει μία ειδοποίηση μέσω του My BMW app. Συνεχής παρακολούθηση πίεσης ελαστικών διατίθεται με τα μοντέλα BMW Σειρά 1, BMW Σειρά 2 Coupé, BMW Σειρά 2 Gran Coupé, BMW Σειρά 3 και BMW Σειρά 4, BMW Σειρά 7 και BMW X7.
Στις BMW Σειρά 7, BMW iX, BMW Σειρά 2 Active Tourer και BMW X1, η προσαρμοζόμενη οδηγική απόλαυση μέσω των My Modes, θα εμπλουτιστεί επίσης με μία μοναδική εικαστική εμπειρία από το Νοέμβριο του 2022. Το νέο Digital Art Mode θα διατίθεται για πρώτη φορά. Το αποκλειστικό ψηφιακό έργο “Quantum Garden” της Κινέζας καλλιτέχνιδας πολυμέσων Cao Fei, θα απεικονίζεται στις οθόνες των οχημάτων.
Νέες λειτουργίες για την εφαρμογή My BMW
Με την τελευταία αναβάθμιση, η γκάμα λειτουργιών του My BMW app έχει επεκταθεί με πρόσθετες επιλογές χρήσης. Η εφαρμογή περιλαμβάνει τώρα μία λειτουργία first-mile που δείχνει στους πελάτες τη διαδρομή μέχρι το όχημά τους, στο smartphone τους. Στο μέλλον, θα δύνανται επίσης να αναζητούν επαφές αποθηκευμένες στο smartphone τους στο My BMW app, να έχουν πρόσβαση σε βαθμολογίες και φωτογραφίες για τα λεγόμενα σημεία ενδιαφέροντος (POIs) και να πληρώνουν τέλη στάθμευσης σε διάφορες τοποθεσίες. Από το φθινόπωρο του 2022, η εφαρμογή My BMW θα παρέχει στους χρήστες ηλεκτροκίνητων μοντέλων ειδικές πληροφορίες σε περίπτωση ανωμαλίας φόρτισης. Στο μέλλον, όλες οι λειτουργίες που είναι ειδικά σχεδιασμένες για ηλεκτροκίνηση, θα μπορούν να εντοπίζονται πιο εύκολα μέσω ενός σημείου εισόδου στην περιοχή του μενού του οχήματος.
Η νέα λειτουργία “My Trips” παρέχει στον πελάτη δεδομένα ταξιδιού, στο My BMW app. Για παράδειγμα, παρατίθενται πληροφορίες σχετικά με την απόσταση που έχει διανυθεί, τη μέση ταχύτητα, την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2. Οδηγοί ηλεκτροκίνητων μοντέλων επίσης θα ενημερώνονται για την αναλογία της διαδρομής που έχουν οδηγήσει στο πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης.
Η διεπαφή χρήστη για το μενού του οχήματος έχει ανανεωθεί. Εάν το σύστημα κλιματισμού (A/C) του οχήματος ενεργοποιείται χρησιμοποιώντας την εφαρμογή My BMW, αυτό μπορεί να εμφανίζεται στην εικόνα του αυτοκινήτου. Πληροφορίες για την υποστήριξη του πελάτη υπάρχουν στην περιοχή του μενού του Προφίλ κάτω από το “Contact us”.
Με μια ματιά: Τα νέα μοντέλα BMW για το φθινόπωρο του 2022*