Η Ampere παρέχει πρωτοποριακή στρατηγική μπαταρίας στο Renault Group με τεχνολογία LFP και λύσεις Cell-to-Pack.

Στρατηγικό σχέδιο σημαντικών μετασχηματισμών σε χρόνο ρεκόρ. Δέσμευση της Ampere για κάθετη μείωση του κόστους οχημάτων και διάδοση της ηλεκτρικής κινητικότητας στην Ευρώπη.

  • Η Ampere ενσωματώνει την τεχνολογία LFP (λιθίου-φωσφορικού σιδήρου) στις μπαταρίες NCM (νικελίου κοβαλτίου μαγγανίου) και δημιουργεί ευρωπαϊκή αλυσίδα αξίας, διασφαλίζοντας αποτελεσματικότητα και ανταγωνιστικές τιμές.
  • Με την συνεργασία της LG Energy Solution, η Ampere λανσάρει την τεχνολογία Cell-to-Pack (CTP), παγκόσμια πρωτοπορία σε μπαταρίες τύπου σάκου.
  • Με την πλήρη γκάμα μπαταριών της Ampere, οι πελάτες διαθέτουν την καλύτερη αυτονομία στην καλύτερη τιμή, αναλόγως χρήσης.
  • Με αυτές τις τεχνολογίες, η Ampere θα μειώσει το κόστος των μπαταριών στα οχήματά της από τις αρχές του 2026 κατά περίπου 20%.
  • Το σχέδιο συνάδει με τον οδικό χάρτη της Ampere για μείωση του κόστους και βελτίωση των περιθωρίων κέρδους. Επιβεβαιώνει την ικανότητά της για σημαντικούς μετασχηματισμούς σε χρόνο ρεκόρ.

Η ευρωπαϊκή εταιρεία EV, Ampere, ανακοίνωσε ένα φιλόδοξο σχέδιο μπαταριών που ενσωματώνει την τεχνολογία LFP (λιθίου-φωσφορικού σιδήρου) στις μπαταρίες NCM (νικελίου κοβαλτίου μαγγανίου) που χρησιμοποιούνται από το Renault Group.

Η απόφαση συνιστά αποτελεσματική και πρωτοποριακή απάντηση στην αστάθεια της αγοράς και στις αλλαγές τεχνολογιών.

Η Ampere συνεργάζεται με τους προμηθευτές της, LG Energy Solution και CATL, για τη δημιουργία ολοκληρωμένης αλυσίδας αξίας στην ευρωπαϊκή ήπειρο, προς εξασφάλιση καλύτερης ανταγωνιστικότητας της τεχνολογίας LFP για τα οχήματά της που κατασκευάζονται στην Ευρώπη. Οι δύο εταίροι θα παρέχουν στην Ampere μπαταρίες LFP για διάφορα μοντέλα Renault και Alpine και θα καλύπτουν τις ανάγκες σε μπαταρίες αυτής της τεχνολογίας μέχρι το 2030.

Η Ampere συνεργάζεται επίσης με την LG Energy Solution για την ανάπτυξη της τεχνολογίας Cell-to-Pack. Πρόκειται για παγκόσμια πρωτοπορία για μπαταρίες τύπου σάκου. Βελτιώνει την αυτονομία των οχημάτων ενσωματώνοντας περισσότερες κυψέλες και, επομένως, περισσότερη ενέργεια. Η τεχνολογία Cell-to-Pack1 συμβάλλει επίσης στη μείωση του κόστους των μπαταριών.

Η ενσωμάτωση των τεχνολογιών LFP και Cell-to-Pack θα επιτρέψει στην Ampere να μειώσει κατά περίπου 20% το κόστος των μπαταριών στα οχήματά της από τις αρχές του 2026.

Με τέσσερις κορυφαίους συνεργάτες μπαταριών, η Ampere αναπτύσσεται σε ένα ρευστό περιβάλλον και αποδεικνύει την αποτελεσματικότητά της, σε συνεργασία με τους καλύτερους στον κλάδο:

  • Την AESC που βρίσκεται στον κόμβο ElectriCity της Ampere, στο Douai (Γαλλία), για μπαταρίες NCM.
  • Την CATL για τεχνολογία LFP, από το εργοστάσιό της στην Ουγγαρία
  • Την LGES για μπαταρίες NCM και LFP, που κατασκευάζονται στο εργοστάσιό της στην Πολωνία.
  • Την Verkor για τεχνολογία NCM, από το gigafactory της Δουνκέρκης (Γαλλία)

Οι μπαταρίες συναρμολογούνται στο ElectriCity της Ampere (Γαλλία), στο Assembly Battery Shop της Douai Manufacture.

Χάρη στην πρόοδο της τεχνολογίας LFP τα τελευταία χρόνια και στην ανάπτυξη της ευρωπαϊκής αλυσίδας αξίας, η τεχνολογία αυτή αποτελεί πλέον πραγματική εναλλακτική λύση ως προς την NCM. Είναι λιγότερο ενεργοβόρα από την NCM και ταιριάζει απολύτως σε μικρά και μεσαία αυτοκίνητα. Είναι φθηνότερη και συντελεί ιδιαιτέρως στην ανάπτυξη οικονομικά προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων και στη διάδοσή τους στην Ευρώπη.

Η τεχνολογία θα εγκατασταθεί σε οχήματα σε χρόνο ρεκόρ: τα πρώτα μοντέλα θα διαθέτουν τεχνολογία LFP στις αρχές του 2026.

«Σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό περιβάλλον, η στρατηγική μας μπαταριών αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα της ανοικτής και οριζόντιας προσέγγισης της Ampere με τους καλύτερους συνεργάτες στην κατηγορία τους, διασφαλίζοντας έξυπνη κατανομή κεφαλαίων, ευελιξία και ταχεία εκτέλεση. Αυτό το σχέδιο συνάδει με τον οδικό χάρτη της Ampere για μείωση του κόστους κατά 40% πριν από την επόμενη γενιά οχημάτων», δήλωσε ο Josep Maria Recasens, Chief Operating Officer της Ampere.

“Η συνεργασία με την LG Energy Solution μας επέτρεψε να τοπικοποιήσουμε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της τεχνολογίας LFP στην Ευρώπη και να αυξήσουμε σημαντικά την ανταγωνιστικότητά της, συμπεριλαμβανομένης της τεχνολογίας “Cell-to-Pack”. Η καινοτομία στις μπαταρίες συνεχίζεται και δραστηριοποιούμαστε εκ προοιμίου- ιδιαιτέρως με το Innovation Battery Cell Laboratory που θα ανοίξει στο Lardy το 2025 – για την από κοινού δέσμευση με τους συνεργάτες μας για τους μελλοντικούς σημαντικούς μετασχηματισμούς», δήλωσε ο Philippe Brunet, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Powertrain and EV engineering της Ampere.


1 – Η τεχνολογία CelltoPack αφαιρεί στοιχεία της μπαταρίας και ενσωματώνει την κυψέλη απευθείας σε σάκο, επιτρέποντας περισσότερες κυψέλες σε συγκεκριμένο χώρο.

Προηγούμενο άρθροΗ Stellantis συνεργάζεται με την γαλλική CEA
Επόμενο άρθροΣυνεργασία Ayvens – BYD για ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη