Οι 55.000 τελικοί πελάτες της Alphabet Βελγίου έχουν έναν νέο φίλο: τον Alphie. Πρόκειται για ένα chatbot που μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικά με τη διαδρομή του οδηγού όλο το 24ωρο και τις επτά ημέρες της εβδομάδας και σε τρεις διαφορετικές γλώσσες (ολλανδικά, γαλλικά και αγγλικά).

Ο Alphie αποτελεί μέρος του Driver Center της Alphabet Βελγίου, το κεντρικό σημείο επαφής για όλα τα ερωτήματα των πελατών – από τη διαχείριση των καυσίμων έως τη συντήρηση, την επισκευή και τον χειρισμό ζημιών. Απαντά στις συχνές ερωτήσεις – FAQs – που σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι στην εταιρεία δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνουν τις ίδιες πληροφορίες ξανά και ξανά.

MS Azure

Ο Alphie δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Microsoft Azure. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι σημαντική, και ο χρόνος ανταπόκρισης του Alphie είναι μικρότερος από δύο λεπτά.

Ο κατάλογος των απαντήσεων του Alphie βασίζεται σε 30 θέματα – σε σχέση με την πληροφόρηση των ανθρώπων που θέτουν τις ερωτήσεις. Π.χ. εύρεση του πλησιέστερου συνεργείου ή καλύτερη ημερομηνία αλλαγής ελαστικών. Καθώς το chatbot επεκτείνει τις γνώσεις του μέσω της μηχανικής μάθησης, νέα θέματα θα προστεθούν στο ρεπερτόριό του.

Σύνθετες ερωτήσεις

Ίσως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του Alphie, είναι ότι το ανθρώπινο δυναμικό του Driver Center έχει τώρα περισσότερο χρόνο για να ερευνήσει και να απαντήσει στα πιο σύνθετα ερωτήματα που θέτουν οι οδηγοί της Alphabet.

Οι μελέτες δείχνουν ότι τα chatbots μπορούν να μειώσουν το λειτουργικό κόστος στα κέντρα πελατών έως και κατά 80%. Είναι πολύ νωρίς για να διαπιστωθεί αν αυτό θα συμβεί στην Alphabet Βελγίου – αλλά ο Alphie έχει ήδη μειώσει τον χρόνο απάντησης ανά ερώτηση κατά πέντε λεπτά.

Ο Alphie θα μπορούσε σύντομα να γίνει μια πολύ δημοφιλής διαδικασία εντός του ομίλου BMW, τμήμα του οποίου αποτελεί η Alphabet.

 

Προηγούμενο άρθροΈρχονται τα ιπτάμενα ταξί
Επόμενο άρθροΑρχίζει η διαπραγμάτευση των νέων μετοχών της Autohellas