Η Alfa Romeo μετονομάζει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της σε Junior αντί για Milano, μετά από συζήτηση με την ιταλική κυβέρνηση σχετικά με τη χρήση του ονόματος της ιταλικής πόλης Μιλάνο, για ένα αυτοκίνητο που θα κατασκευάζεται στην Πολωνία.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, κατά τη διάρκεια μιας ιδιαίτερα σημαντικής εβδομάδας για το μέλλον της Alfa Romeo, ιταλός κυβερνητικός αξιωματούχος δήλωσε ότι η χρήση του ονόματος «Milano», που επέλεξε η μάρκα για το νέο συμπαγές σπορ αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε πρόσφατα, απαγορεύεται δια νόμου.

Το όνομα «Milano», που προτίμησε το κοινό, επιλέχθηκε για να αποτίσει φόρο τιμής στην πόλη όπου ξεκίνησε η ιστορία της Alfa Romeo  το 1910. Δεν ήταν η πρώτη φορά που η εταιρεία ζήτησε τη γνώμη του κοινού για να επιλέξει το όνομα ενός αυτοκινήτου. Είχε γίνει και στο παρελθόν, το 1966, με το Spider 1600 και το όνομα που επέλεξε το κοινό ήταν Duetto.

Παρά το γεγονός ότι η Alfa Romeo πιστεύει πως το όνομα πληροί όλες τις νομικές απαιτήσεις και πως υπάρχουν θέματα πολύ πιο σημαντικά από το όνομα ενός νέου αυτοκινήτου, αποφάσισε να το αλλάξει από “Milano” σε “Alfa Romeo Junior”, με πνεύμα αμοιβαίας κατανόησης.

Ο CEO της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato, δήλωσε ότι η μάρκα μετονόμασε το μικρό της SUV για να αποφύγει περαιτέρω σύγκρουση. «Όταν περνάς σε πολιτικές συζητήσεις, χάνεις αμέσως τους μισούς αγοραστές και θέλαμε να το αποτρέψουμε αυτό», δήλωσε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.

Ο κ. Imparato είπε ότι ο οικονομικός αντίκτυπος της αλλαγής του ονόματος θα είναι αμελητέος επειδή η παραγωγή του Milano δεν έχει ξεκινήσει ακόμη και πολύ λίγα έργα μάρκετινγκ θα πρέπει να αλλάξουν.

Η ανακοίνωση της της Alfa Romeo ευχαριστεί το κοινό για την θετική ανταπόκριση, το ιταλικό δίκτυο αντιπροσώπων για την υποστήριξή του, τους δημοσιογράφους για την αμέριστη προσοχή των μέσων ενημέρωσης για το νέο αυτοκίνητο και την κυβέρνηση για την δωρεάν δημοσιότητα που προκάλεσε η συζήτηση.

Με μοναδική ιστορία και αστείρευτη λίστα ονομάτων προς επιλογή, η αλλαγή ονόματος δεν αποτέλεσε πρόβλημα. Πράγματι, με μεγάλη ευχαρίστηση, όπως επισημαίνεται, οι αρμόδιοι της εταιρείας ανέτρεξαν στην λίστα με τα ονόματα που επέλεξε το κοινό, μεταξύ των οποίων ήταν και το “Alfa Romeo Junior”.

«Είμαστε απολύτως βέβαιοι ότι αυτή η στιγμή θα παραμείνει χαραγμένη στην ιστορία της μάρκας. Αποτελεί μεγάλη ευθύνη αλλά είναι ταυτόχρονα μια συναρπαστική στιγμή. Η επιλογή του ονόματος Alfa Romeo Junior είναι απολύτως φυσική, καθώς είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ιστορία της μάρκας και περιλαμβάνεται εξ αρχής στις προτιμήσεις μας και στις προτιμήσεις του κοινού. Ως ομάδα, επιλέγουμε για άλλη μια φορά να μοιραστούμε το πάθος μας για τη μάρκα και θέσουμε σε προτεραιότητα το προϊόν και τους πελάτες μας. Αποφασίσαμε να αλλάξουμε το όνομα, παρόλο που γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε υποχρεωμένοι να το κάνουμε, γιατί θέλουμε να διατηρήσουμε το θετικό συναίσθημα που πάντα προκαλούσαν τα προϊόντα μας και να αποφύγουμε κάθε είδους διαμάχη. Η προσοχή που λάβαμε τις τελευταίες ημέρες στο νέο μας σπορ compact είναι συναρπαστική καθώς είχαμε έναν άνευ προηγουμένου αριθμό επισκέψεων στο διαδικτυακό διαμορφωτή, με αποτέλεσμα ο ιστότοπος να διακοπεί για μερικές ώρες», δήλωσε ο κ. Imparato.

Η Alfa Romeo Junior παρουσιάστηκε στην Milan Design Week, για πρώτη φορά στο κοινό στη μπουτίκ Larusmiani, μια ιστορική μάρκα μόδας.

Προηγούμενο άρθροMaserati Folgore Day, η μάρκα στην ηλεκτρική εποχή
Επόμενο άρθροL’Étape Greece by Tour de France presented by Škoda